Zsolt

Több éves tapasztalatom van szervezési és logisztikai területen. Fontos számomra az önfejlesztés. Jellemző rám a precíz és gyors munkavégzés. Haladó szinten kezelem az Excel programot, az angol nyelvet napi szinten használom.

Blogcikk írás
Hírlevél írás
Posztolás közösségi médiára
Marketing statisztikák készítése
Webshop termékek frissítése
PPC fiók kezelés (Facebook)
PPC fiók kezelés (Google Ads)
Megrendelések kezelése
Prezentáció készítés
Képzési anyagok összeállítása
Pályázatfigyelés
Ügyfélszolgálati emailek kezelése
WordPress oldalak módosítása
Egyszerűbb Wordpress weboldal készítése
Kisebb képszerkesztés
Kisebb videó vágás
Pénzügyi asszisztencia
Kisebb fordítási feladatok
Fordítás
Helyesírás-ellenőrzés
Telemarketing
Követelés behajtás
Ügyfélszolgálati telefonok kezelése
Hétvégi munkavégzés
Személyes irodai jelenlét
Angol: felsőfok
Német: alapfok
Részletesebben:

Az angol nyelvet napi szinten használom írásban és szóban.
A német nyelvet alkalomszerűen írásban.

 

Rugalmas munkaidőben, de általában munkanapokon 15 és 18 óra között dolgozom.

Kedves Érdeklődő!

Tanulmányaimat tekintve marketing és reklám ügyintéző képesítéssel és logisztikai mérnök diplomával rendelkezem. Ezt követően értékesítési, majd logisztikai területen helyezkedtem el.

Korábban multinacionális cégnél számos tapasztalatra tettem szert, jól beszélek angolul, összetett kimutatásokat készítettem Excel programmal, a gyors munkavégzést a gépírás tudásom segítette. Egy középvállalatnál pénzügyi ismeretekre is szert tettem (számlázás). MiniCRM sablonok, szűrők és automatizmusok létrehozásában is szívesen segítek.

Kiváló problémamegoldó képességem van, a felmerülő nehézségeket hatékonyan kezelem, határidőn belül, pontosan látom el a feladataim.

Folyamatosan tanulok, keresem a lehetőséget a fejlődésre, ezért úgy gondolom, remek lehetőség a virtuális asszisztencia.

Remélem, hogy a szakmai tapasztalatommal és készségeimmel sikerült meggyőzni arról, hogy az ideális segítség vagyok számodra, kérlek, vedd fel velem a kapcsolatot az alábbi űrlapon!

 

wordpress_logo
elementor-logo
woocommerce-logo
shopify-logo
active-campaign-logo
mailchimp-logo
analytics_logo
google-ads-logo
adobe-photoshop-logo2
adobe-illustrator-logo2
canva-logo
animoto logo
movavi-logo
toggl-logo
billingo-logo
word_logo
excel_logo
power-point_logo

*E rendszereket az asszisztensek eltérő tudásszinten kezelik. Tehát van, aki asszisztensi feladatokat végez velük, de van, aki komplett rendszereket is tud építeni ezekkel. A részletekről érdeklődj asszisztenseinknél!

30 óra /hó = 119 990 Ft. (Ez 4 000 Ft /óra díjnak felel meg)
40 óra /hó = 157 990 Ft. (ez 3 950 Ft /óra díjnak felel meg)

A fenti összegek alanyi ÁFA mentesek.

 

Írásos szerződéskötés szükséges, mely mindkettőnk számára korrekt együttműködést biztosít.
Fizetés minden hónapot követő 10-ig átutalással.
A felmondási idő 15 nap.
A havidíjban foglalt óraszámok havonta módosíthatóak, ha a szabad kapacitásom éppen lehetővé teszi.

 

A kategóriákra kattintva hasonló asszisztensek között kereshetsz.

Vedd fel a kapcsolatot Zsolttal!

Várhatóan havonta hány munkaórát igényelsz?1
1 A havi min. 30 órát azért találtuk ki, hogy az asszisztenseinknek egyszerre max. 4-5 ügyfele legyen és ne forgácsolódjon szét a figyelmük. Így maximális odafigyeléssel tudnak dolgozni. Ennél kisebb óraszámot nem tudunk vállalni. Köszönjük a megértésed.

Miért válassz Smart Angel asszisztenst?

Ellenőrzött asszisztensek

Minden asszisztensnek kötelező képzésen részt vennie, vizsgát tennie, interjún részt vennie és szabályos vállalkozással rendelkeznie.

Adatbiztonság

Minden asszisztens kap adatbiztonsági képzést, ezért ügyelnek a jelszavas védelemre, vírusvédelemre, adataid rendszeres mentésére, és sosem küldözgetnek jelszavakat emailben.

Folyamatos támogatás

Mi az asszisztenseket nem csak listázzuk egy weboldalon, hanem folyamatosan támogatjuk a munkájukat és képezzük őket.

További asszisztensek:

Gréta

2016 óta dolgozom adminisztratív területen, elsősorban jogi ügyintézésben van tapasztalatom. Szeretek írni, szövegeket fogalmazni, de szívesen végzek kreatív tevékenységet, például kép- és videószerkesztést is.

Az alábbi feladatokban tudok segíteni: Blogcikk írás, Hírlevél írás, Posztolás közösségi médiára, Marketing statisztikák készítése, Webshop termékek frissítése, Megrendelések kezelése, Prezentáció készítés, Képzési anyagok összeállítása, Ügyfélszolgálati emailek kezelése, WordPress oldalak módosítása, Kisebb képszerkesztés, Kiadványszerkesztés, Kisebb videó vágás, Pénzügyi asszisztencia, Személyi asszisztencia, Jogi asszisztencia, Helyesírás-ellenőrzés

Nyelvtudás:

Angol: középfok,

Laura

Korábban olyan feladatkörökben dolgoztam, ahol a precíz munkavégzés, a rendszerszemléletű, ugyanakkor rugalmas gondolkodás alapkritériumokként szerepeltek. Célom, hogy többek között ezekkel az értékekkel segítsem a munkádat.

Az alábbi feladatokban tudok segíteni: Blogcikk írás, Hírlevél írás, Posztolás közösségi médiára, Marketing statisztikák készítése, Webshop termékek frissítése, PPC fiók kezelés (Facebook), Megrendelések kezelése, Prezentáció készítés, Ügyfélszolgálati emailek kezelése, WordPress oldalak módosítása, Kisebb képszerkesztés, Kisebb videó vágás, Pénzügyi asszisztencia

Nyelvtudás:

Angol: középfok,
Német: középfok,

Zita

Többéves tapasztalattal szeretnék Neked segíteni a vállalkozásod sikerében. Munkámat lelkiismeretesen és pontosan végzem. Erősségeim a weboldal készítés, képszerkesztés, és szeretem a webáruházzal kapcsolatos feladatokat.

Az alábbi feladatokban tudok segíteni: Hírlevél írás, Posztolás közösségi médiára, Webshop termékek frissítése, Megrendelések kezelése, Prezentáció készítés, Képzési anyagok összeállítása, Ügyfélszolgálati emailek kezelése, WordPress oldalak módosítása, Egyszerűbb Wordpress weboldal készítése, Kisebb képszerkesztés, Haladó képszerkesztés, Pénzügyi asszisztencia, Személyi asszisztencia, Online szállásközvetítés adminisztráció

Nyelvtudás:

Angol: alapfok,
Német: középfok,