Zita

Többéves tapasztalattal szeretnék Neked segíteni a vállalkozásod sikerében. Munkámat lelkiismeretesen és pontosan végzem. Erősségeim a weboldal készítés, képszerkesztés, és szeretem a webáruházzal kapcsolatos feladatokat.

Hírlevél írás
Posztolás közösségi médiára
Webshop termékek frissítése
Megrendelések kezelése
Prezentáció készítés
Képzési anyagok összeállítása
Ügyfélszolgálati emailek kezelése
WordPress oldalak módosítása
Egyszerűbb Wordpress weboldal készítése
Kisebb képszerkesztés
Haladó képszerkesztés
Pénzügyi asszisztencia
Személyi asszisztencia
Online szállásközvetítés adminisztráció
Telemarketing
Követelés behajtás
Ügyfélszolgálati telefonok kezelése
Hétvégi munkavégzés
Személyes irodai jelenlét
Angol: alapfok
Német: középfok
Részletesebben:

Az elmúlt években kevésbé használtam a nyelvtudásomat. Németből van nyelvvizsgám. Mindkét nyelvet írásban, egyszerűbb témákban tudom használni. A nyelvtudásomat igyekszem fejleszteni.

 

 

Rugalmas munkaidőben, általában 8-17 között dolgozom.

Az online marketing világába akkor csöppentem, amikor egy saját webáruházat üzemeltettem. Ekkor a webáruház üzemeltetés és a marketing minden részébe betekintést nyertem, és sok hasznos program használatát tanultam meg. Többek között készítettem weboldalt, kezeltem a közösségi oldalt, hírleveleket írtam.
Építészmérnökként végeztem, és családi vállalkozás keretében műszaki rajzolással is foglalkozom.
Többéves tapasztalattal rendelkezem a különböző adminisztratív és kreatív feladatok ellátásában.
Precízen, megbízhatóan és rugalmasan dolgozom. Mindig arra törekszem, hogy a lehető legjobb minőségű munkát végezzem, és hogy megfeleljek az ügyfeleim igényeinek.
Nyitott vagyok új ismeretekre, szívesen megtanulok új, általam még nem használt programokat, szoftvereket is.
Erősségeim a weboldal készítés/módosítás, képszerkesztés, és szeretem a webáruházzal kapcsolatos feladatokat. Továbbá szívesen vállalok általános adminisztrációs feladatokat is.
Örömmel venném, ha megismerhetném a vállalkozásodat és a lehetőségeket, amelyekben tudok segíteni.
Amennyiben úgy gondolod, hogy én vagyok az ideális segítség számodra, kérlek vedd fel velem a kapcsolatot az alábbi űrlapon!

 

 

wordpress_logo
elementor-logo
shoprenter-logo
unas
woocommerce-logo
active-campaign-logo
mailchimp-logo
webgalamb-logo
adobe-photoshop-logo2
canva-logo
animoto logo
billingo-logo
szamlazz-hu-logo
word_logo
excel_logo
power-point_logo

*E rendszereket az asszisztensek eltérő tudásszinten kezelik. Tehát van, aki asszisztensi feladatokat végez velük, de van, aki komplett rendszereket is tud építeni ezekkel. A részletekről érdeklődj asszisztenseinknél!

30 óra /hó = 119 990 Ft. (Ez 4 000 Ft /óra díjnak felel meg)
40 óra /hó = 157 990 Ft. (ez 3 950 Ft /óra díjnak felel meg)
50 óra /hó = 189 990 Ft. (Ez 3 800 Ft /óra díjnak felel meg)
60 óra /hó = 224 990 Ft. (Ez 3 750 Ft /óra díjnak felel meg)

A fenti összegek alanyi ÁFA mentesek.

 

 

Írásos szerződéskötés szükséges, mely mindkettőnk számára korrekt együttműködést biztosít.
Fizetés minden hónapot követő 10-ig átutalással.
A felmondási idő 15 nap.
A havidíjban foglalt óraszámok havonta módosíthatóak, ha a szabad kapacitásom éppen lehetővé teszi.

 

 

A kategóriákra kattintva hasonló asszisztensek között kereshetsz.

Vedd fel a kapcsolatot Zitával!

Várhatóan havonta hány munkaórát igényelsz?1
1 A havi min. 30 órát azért találtuk ki, hogy az asszisztenseinknek egyszerre max. 4-5 ügyfele legyen és ne forgácsolódjon szét a figyelmük. Így maximális odafigyeléssel tudnak dolgozni. Ennél kisebb óraszámot nem tudunk vállalni. Köszönjük a megértésed.

Miért válassz Smart Angel asszisztenst?

Ellenőrzött asszisztensek

Minden asszisztensnek kötelező képzésen részt vennie, vizsgát tennie, interjún részt vennie és szabályos vállalkozással rendelkeznie.

Adatbiztonság

Minden asszisztens kap adatbiztonsági képzést, ezért ügyelnek a jelszavas védelemre, vírusvédelemre, adataid rendszeres mentésére, és sosem küldözgetnek jelszavakat emailben.

Folyamatos támogatás

Mi az asszisztenseket nem csak listázzuk egy weboldalon, hanem folyamatosan támogatjuk a munkájukat és képezzük őket.

További asszisztensek:

Fruzsina

Az irodai adminisztráció terén 17 éves tapasztalattal és gyakorlattal rendelkezem. A tanulmányaim során elsajátított átfogó és elemző szemléletmódot munkám során is sikerrel alkalmazom a rám bízott feladatok ellátásában.

Az alábbi feladatokban tudok segíteni: Blogcikk írás, Hírlevél írás, Posztolás közösségi médiára, Marketing statisztikák készítése, Webshop termékek frissítése, Megrendelések kezelése, Prezentáció készítés, Ügyfélszolgálati emailek kezelése, WordPress oldalak módosítása, Kisebb képszerkesztés, Kisebb videó vágás, Pénzügyi asszisztencia, Fordítás, Helyesírás-ellenőrzés

Nyelvtudás:

Angol: középfok,
Német: alapfok,

Andi

Több mint 20 évig nagyobb pénzintézeteknél tevékenykedtem, egy éve digitális tartalomkészítőként dolgozom. Erősségem a hírlevél- és blogcikk írás, Power Point prezentáció készítés, képszerkesztés és FB-posztok készítése.

Az alábbi feladatokban tudok segíteni: Blogcikk írás, Hírlevél írás, Posztolás közösségi médiára, Marketing statisztikák készítése, Webshop termékek frissítése, Prezentáció készítés, Képzési anyagok összeállítása, Ügyfélszolgálati emailek kezelése, WordPress oldalak módosítása, Egyszerűbb Wordpress weboldal készítése, Kisebb képszerkesztés, Kisebb videó vágás, Pénzügyi asszisztencia, Helyesírás-ellenőrzés

Nyelvtudás:

Angol: középfok,

Bernadett

Bernadett vagyok, virtuális marketing asszisztens, aki megbízhatóságával, segítőkészségével és precízségével szeretné levenni az adminisztráció terheit a válladról.

Az alábbi feladatokban tudok segíteni: Webshop termékek frissítése, Megrendelések kezelése, Prezentáció készítés, Ügyfélszolgálati emailek kezelése, WordPress oldalak módosítása, Pénzügyi asszisztencia

Nyelvtudás:

Angol: középfok,