Tünde

Több mint egy éve képzem magam, hogy minél több ismeretet szerezzek a marketing asszisztensi területen, és célom, hogy legjobb tudásom szerint támogassam a vállalkozók, vállalkozások munkáját.

Blogcikk írás
Hírlevél írás
Posztolás közösségi médiára
Marketing statisztikák készítése
Webshop termékek frissítése
Megrendelések kezelése
Prezentáció készítés
Képzési anyagok összeállítása
Ügyfélszolgálati emailek kezelése
Ügyfélszolgálati telefonok kezelése (korlátozottan)
WordPress oldalak módosítása
Egyszerűbb Wordpress weboldal készítése
Sales Autopilot rendszerépítés
Kisebb képszerkesztés
Kisebb videó vágás
Online szállásközvetítés adminisztráció
Amazon értékesítési asszisztencia
Telemarketing
Személyes irodai jelenlét
Angol: középfok
Részletesebben:

A szövegértésem és az írásbeli tudásom középfokú szinten van angolból.

Szabad órák száma: 40. Jelenleg leginkább a késő délutáni és az esti órákban, valamint hétvégén vagyok elérhető.

Pár mondatban szeretném bemutatni magam, hogy el tudd dönteni, én vagyok-e a megfelelő ember vállalkozásod számára.

Több mint egy éve végzek tanulmányokat, tanulok olyan területeket, amik hasznosak lehetnek egy vállalkozás működéséhez. Legfőbb célom, hogy ezt a tudást a gyakorlatban is hasznosítsam.

Jelenleg adminisztrátori feladatokat látok el egy cégnél.
Szeretem a csapatmunkát, szeretem segíteni mások munkáját.

Tanulmányaimat számviteli területen szereztem, közgazdasági szakközépiskolába jártam, számvitel-gazdálkodás szakon végeztem. A főiskola elvégzésével közgazdász végzettséget szereztem.

Az asszisztensi munkák közül több terület érdekel, és szívesen végzem azokat.

Kommunikációs és problémamegoldó képességem magasfokú, könnyen tanulok.

wordpress_logo
elementor-logo
Sales Autopilot
shoprenter-logo
woocommerce-logo
shopify-logo
active-campaign-logo
mailchimp-logo
adobe-photoshop-logo2
canva-logo
crello-logo
animoto logo
movavi-logo
billingo-logo
trello-logo
word_logo
excel_logo
power-point_logo

*E rendszereket az asszisztensek eltérő tudásszinten kezelik. Tehát van, aki asszisztensi feladatokat végez velük, de van, aki komplett rendszereket is tud építeni ezekkel. A részletekről érdeklődj asszisztenseinknél!

30 óra /hó = 119 990 Ft. (Ez 4 000 Ft /óra díjnak felel meg)
40 óra /hó = 157 990 Ft. (ez 3 950 Ft /óra díjnak felel meg)
50 óra /hó = 189 990 Ft. (Ez 3 800 Ft /óra díjnak felel meg)
60 óra /hó = 224 990 Ft. (Ez 3 750 Ft /óra díjnak felel meg)

A fenti összegek alanyi ÁFA mentesek.

Hétvégi munka 4500 Ft/óra

Írásos szerződéskötés szükséges, mely mindkettőnk számára korrekt együttműködést biztosít.
Fizetés minden hónapot követő 10-ig átutalással.
A felmondási idő 15 nap.
A havidíjban foglalt óraszámok havonta módosíthatóak, ha a szabad kapacitásom éppen lehetővé teszi.

 

Vedd fel a kapcsolatot Tündével!

Várhatóan havonta hány munkaórát igényelsz?1
1 A havi min. 30 órát azért találtuk ki, hogy az asszisztenseinknek egyszerre max. 4-5 ügyfele legyen és ne forgácsolódjon szét a figyelmük. Így maximális odafigyeléssel tudnak dolgozni. Ennél kisebb óraszámot nem tudunk vállalni. Köszönjük a megértésed.

Miért válassz Smart Angel asszisztenst?

Ellenőrzött asszisztensek

Minden asszisztensnek kötelező képzésen részt vennie, vizsgát tennie, interjún részt vennie és szabályos vállalkozással rendelkeznie.

Adatbiztonság

Minden asszisztens kap adatbiztonsági képzést, ezért ügyelnek a jelszavas védelemre, vírusvédelemre, adataid rendszeres mentésére, és sosem küldözgetnek jelszavakat emailben.

Folyamatos támogatás

Mi az asszisztenseket nem csak listázzuk egy weboldalon, hanem folyamatosan támogatjuk a munkájukat és képezzük őket.

További asszisztensek:

Fruzsina

Az irodai adminisztráció terén 17 éves tapasztalattal és gyakorlattal rendelkezem. A tanulmányaim során elsajátított átfogó és elemző szemléletmódot munkám során is sikerrel alkalmazom a rám bízott feladatok ellátásában.

Az alábbi feladatokban tudok segíteni: Blogcikk írás, Hírlevél írás, Posztolás közösségi médiára, Marketing statisztikák készítése, Webshop termékek frissítése, Megrendelések kezelése, Prezentáció készítés, Ügyfélszolgálati emailek kezelése, WordPress oldalak módosítása, Kisebb képszerkesztés, Kisebb videó vágás, Pénzügyi asszisztencia, Fordítás, Helyesírás-ellenőrzés

Nyelvtudás:

Angol: középfok,
Német: alapfok,

Gréta

2016 óta dolgozom adminisztratív területen, elsősorban jogi ügyintézésben van tapasztalatom. Szeretek írni, szövegeket fogalmazni, de szívesen végzek kreatív tevékenységet, például kép- és videószerkesztést is.

Az alábbi feladatokban tudok segíteni: Blogcikk írás, Hírlevél írás, Posztolás közösségi médiára, Marketing statisztikák készítése, Webshop termékek frissítése, Megrendelések kezelése, Prezentáció készítés, Képzési anyagok összeállítása, Ügyfélszolgálati emailek kezelése, WordPress oldalak módosítása, Kisebb képszerkesztés, Kiadványszerkesztés, Kisebb videó vágás, Pénzügyi asszisztencia, Személyi asszisztencia, Jogi asszisztencia, Helyesírás-ellenőrzés

Nyelvtudás:

Angol: középfok,

Zita

Többéves tapasztalattal szeretnék Neked segíteni a vállalkozásod sikerében. Munkámat lelkiismeretesen és pontosan végzem. Erősségeim a weboldal készítés, képszerkesztés, és szeretem a webáruházzal kapcsolatos feladatokat.

Az alábbi feladatokban tudok segíteni: Hírlevél írás, Posztolás közösségi médiára, Webshop termékek frissítése, Megrendelések kezelése, Prezentáció készítés, Képzési anyagok összeállítása, Ügyfélszolgálati emailek kezelése, WordPress oldalak módosítása, Egyszerűbb Wordpress weboldal készítése, Kisebb képszerkesztés, Haladó képszerkesztés, Pénzügyi asszisztencia, Személyi asszisztencia, Online szállásközvetítés adminisztráció

Nyelvtudás:

Angol: alapfok,
Német: középfok,