Főoldal » Asszisztensek » Olga
Sokrétű tapasztalattal rendelkezem a kereskedelem, HR, marketing, asszisztencia vagy ügyfélszolgálat területen. Több évig dolgoztam vállalati trénerként, így e téren kifejezetten nagy segítségére lehetek vállalkozása számára.
Angolul erős középszinten beszélek, írok és olvasok. Rendszeresen használtam a munkám során. Angol nyelvű meetingeken vettem részt, kisebb anyagokat fordítottam és a főnökömmel is angolul kommunikáltam. Franciául társalgási szinten beszélek, írok és olvasok.
Olga vagyok, a Te profi és jól képzett virtuális asszisztensed.
Eddigi munkatapasztalataim között szerepel:
*E rendszereket az asszisztensek eltérő tudásszinten kezelik. Tehát van, aki asszisztensi feladatokat végez velük, de van, aki komplett rendszereket is tud építeni ezekkel. A részletekről érdeklődj asszisztenseinknél!
30 óra /hó = 119 990 Ft. (Ez 4 000 Ft/óra díjnak felel meg)
40 óra /hó = 157 990 Ft. (ez 3 950 Ft/óra díjnak felel meg)
50 óra /hó = 189 990 Ft. (Ez 3 800 Ft/óra díjnak felel meg)
60 óra /hó = 224 990 Ft. (Ez 3 750 Ft/óra díjnak felel meg)
Bármely nagyobb csomag kialakítható 3 750 Ft/óra díjjal kalkulálva.
A fenti összegek alanyi ÁFA mentesek.
Írásos szerződéskötés szükséges, mely mindkettőnk számára korrekt együttműködést biztosít.
Fizetés minden hónapot követő 10-ig átutalással.
A felmondási idő 15 nap.
A havidíjban foglalt óraszámok havonta módosíthatóak, ha a szabad kapacitásom éppen lehetővé teszi.
A kategóriákra kattintva hasonló asszisztensek között kereshetsz.
Miért válassz Smart Angel asszisztenst?
Minden asszisztensnek kötelező képzésen részt vennie, vizsgát tennie, interjún részt vennie és szabályos vállalkozással rendelkeznie.
Minden asszisztens kap adatbiztonsági képzést, ezért ügyelnek a jelszavas védelemre, vírusvédelemre, adataid rendszeres mentésére, és sosem küldözgetnek jelszavakat emailben.
Mi az asszisztenseket nem csak listázzuk egy weboldalon, hanem folyamatosan támogatjuk a munkájukat és képezzük őket.
További asszisztensek:
Korábban olyan feladatkörökben dolgoztam, ahol a precíz munkavégzés, a rendszerszemléletű, ugyanakkor rugalmas gondolkodás alapkritériumokként szerepeltek. Célom, hogy többek között ezekkel az értékekkel segítsem a munkádat.
Nyelvtudás:
18 évig dolgoztam a nemzetközi kereskedelem területén. Ennek köszönhetően az adminisztratív, szervezési, ügyfélkapcsolati, adatelemzési feladatokban nagy jártasságom van. Erősségem még a képszerkesztés és a WordPress.
Nyelvtudás:
Bernadett vagyok, virtuális marketing asszisztens, aki megbízhatóságával, segítőkészségével és precízségével szeretné levenni az adminisztráció terheit a válladról.
Nyelvtudás:
Menu:
Kapcsolat:
Copyright 2022 – Minden jog fenntartva | Adatkezelési tájékoztató | Impresszum
A Smart Angel® bejegyzett védjegyoltalom alatt álló márkanév.