Olga

Sokrétű tapasztalattal rendelkezem a kereskedelem, HR, marketing, asszisztencia vagy ügyfélszolgálat területen. Több évig dolgoztam vállalati trénerként, így e téren kifejezetten nagy segítségére lehetek vállalkozása számára.

Blogcikk írás
Hírlevél írás
Posztolás közösségi médiára
Webshop termékek frissítése
Megrendelések kezelése
Prezentáció készítés
Képzési anyagok összeállítása
Ügyfélszolgálati emailek kezelése
WordPress oldalak módosítása
Kisebb képszerkesztés
Kisebb videó vágás
Pénzügyi asszisztencia
Telemarketing
Követelés behajtás
Hétvégi munkavégzés
Személyes irodai jelenlét
Angol: középfok
Francia: középfok
Részletesebben:

Angolul erős középszinten beszélek, írok és olvasok. Rendszeresen használtam a munkám során. Angol nyelvű meetingeken vettem részt, kisebb anyagokat fordítottam és a főnökömmel is angolul kommunikáltam. Franciául társalgási szinten beszélek, írok és olvasok.

Rugalmas munkaidőben, de általában hétköznap 8 és 17 óra között dolgozom.

Olga vagyok, a Te profi és jól képzett virtuális asszisztensed.

Eddigi munkatapasztalataim között szerepel:

  • 150 fős bolti csapat teljeskörű képzési tervének kidolgozása, megvalósítása a rendelkezésre
    álló budget figyelembevételével
  • in-store és tantermi termékképzések, vezetői képzések, eladástechnikai képzések
  • fluktuáció csökkentése a márka iránti elkötelezettség növelésével
  • francia képzési anyagok, projektek implementálása
  • Tréningprojektek irányítása: szolgáltatások bevezetése, belső oktató applikáció kidolgozása
    ügyfélszolgálati feladatok ellátása telefonon és e-mailen keresztül
  • panaszkezelés
  • számlázás, egyéb adminisztrációs teendők
  • Ügyfélszolgálaton szerzett tapasztalatomból adódóan magabiztosan vállalok hasonló feladatokat, főleg e-mailes formában, de eseti jelleggel akár telefonon is (kivéve telemarketing).
wordpress_logo
elementor-logo
Sales Autopilot
shoprenter-logo
active-campaign-logo
mailchimp-logo
analytics_logo
movavi-logo
billingo-logo
word_logo
excel_logo
power-point_logo

*E rendszereket az asszisztensek eltérő tudásszinten kezelik. Tehát van, aki asszisztensi feladatokat végez velük, de van, aki komplett rendszereket is tud építeni ezekkel. A részletekről érdeklődj asszisztenseinknél!

30 óra /hó = 119 990 Ft. (Ez 4 000 Ft/óra díjnak felel meg)
40 óra /hó = 157 990 Ft. (ez 3 950 Ft/óra díjnak felel meg)
50 óra /hó = 189 990 Ft. (Ez 3 800 Ft/óra díjnak felel meg)
60 óra /hó = 224 990 Ft. (Ez 3 750 Ft/óra díjnak felel meg)
Bármely nagyobb csomag kialakítható 3 750 Ft/óra díjjal kalkulálva.

A fenti összegek alanyi ÁFA mentesek.

Írásos szerződéskötés szükséges, mely mindkettőnk számára korrekt együttműködést biztosít.
Fizetés minden hónapot követő 10-ig átutalással.
A felmondási idő 15 nap.
A havidíjban foglalt óraszámok havonta módosíthatóak, ha a szabad kapacitásom éppen lehetővé teszi.

Vedd fel a kapcsolatot Olgával!

Várhatóan havonta hány munkaórát igényelsz?1
1 A havi min. 30 órát azért találtuk ki, hogy az asszisztenseinknek egyszerre max. 4-5 ügyfele legyen és ne forgácsolódjon szét a figyelmük. Így maximális odafigyeléssel tudnak dolgozni. Ennél kisebb óraszámot nem tudunk vállalni. Köszönjük a megértésed.

Miért válassz Smart Angel asszisztenst?

Ellenőrzött asszisztensek

Minden asszisztensnek kötelező képzésen részt vennie, vizsgát tennie, interjún részt vennie és szabályos vállalkozással rendelkeznie.

Adatbiztonság

Minden asszisztens kap adatbiztonsági képzést, ezért ügyelnek a jelszavas védelemre, vírusvédelemre, adataid rendszeres mentésére, és sosem küldözgetnek jelszavakat emailben.

Folyamatos támogatás

Mi az asszisztenseket nem csak listázzuk egy weboldalon, hanem folyamatosan támogatjuk a munkájukat és képezzük őket.

További asszisztensek:

Laura

Korábban olyan feladatkörökben dolgoztam, ahol a precíz munkavégzés, a rendszerszemléletű, ugyanakkor rugalmas gondolkodás alapkritériumokként szerepeltek. Célom, hogy többek között ezekkel az értékekkel segítsem a munkádat.

Az alábbi feladatokban tudok segíteni: Blogcikk írás, Hírlevél írás, Posztolás közösségi médiára, Marketing statisztikák készítése, Webshop termékek frissítése, PPC fiók kezelés (Facebook), Megrendelések kezelése, Prezentáció készítés, Ügyfélszolgálati emailek kezelése, WordPress oldalak módosítása, Kisebb képszerkesztés, Kisebb videó vágás, Pénzügyi asszisztencia

Nyelvtudás:

Angol: középfok,
Német: középfok,
virtuális asszisztens Ágnes

Ágnes

18 évig dolgoztam a nemzetközi kereskedelem területén. Ennek köszönhetően az adminisztratív, szervezési, ügyfélkapcsolati, adatelemzési feladatokban nagy jártasságom van. Erősségem még a képszerkesztés és a WordPress.

Az alábbi feladatokban tudok segíteni: Blogcikk írás, Hírlevél írás, Posztolás közösségi médiára, Marketing statisztikák készítése, Webshop termékek frissítése, Megrendelések kezelése, Prezentáció készítés, Ügyfélszolgálati emailek kezelése, WordPress oldalak módosítása, Kisebb képszerkesztés, Kisebb videó vágás, Pénzügyi asszisztencia, Kisebb fordítási feladatok

Nyelvtudás:

Angol: középfok,

Bernadett

Bernadett vagyok, virtuális marketing asszisztens, aki megbízhatóságával, segítőkészségével és precízségével szeretné levenni az adminisztráció terheit a válladról.

Az alábbi feladatokban tudok segíteni: Webshop termékek frissítése, Megrendelések kezelése, Prezentáció készítés, Ügyfélszolgálati emailek kezelése, WordPress oldalak módosítása, Pénzügyi asszisztencia

Nyelvtudás:

Angol: középfok,