Főoldal » Asszisztensek » Nikolett
Több, mint 10 éve vagyok jelen a marketing világában. Hiszem, hogy minden vállalkozás egyedi. Minden cégnek más és más területen kell a segítség. Tudásommal én is szeretnék hozzájárulni a vállalkozás sikerességéhez.
Az angol nyelvet napi szinten használom, elsősorban írásban. Szóban nem olyan magabiztos a tudásom, de természetesen folyamatos fejlesztés alatt van.
Kedves leendő Ügyfelem!
Több, mint 10 éve vagyok jelen a marketing világában. Kezdetben offline ingyenes kiadványok szervezésében, tervezésében vettem részt, mint irodavezető. A munka mellett folyamatosan képeztem, fejlesztettem magam, hogy naprakész tudás birtokában legyek a marketing területén.
Irodavezetőként az asszisztencia minden formájával találkoztam már és Covid idején én is megtapasztaltam, milyen online otthonról dolgozni.
2022. végén alapítottam meg egyéni vállalkozásomat és azóta számos partnerrel dolgoztam együtt. A vállalkozóvá válást megelőzően Kereskedelem és marketing felsőoktatási szekképzési szakon felsőfokú közgazdász-asszisztens kereskedelmi szakirányon végeztem. Továbbá megkezdtem a Kereskedelem és marketing alapképzést is.
Mivel számomra az egyik legfontosabb érték az idő, így a határidőket mindig betartom. Munkám során hatékonyságra törekszem. Rugalmasan kezelem a különböző váratlan helyzeteket, ha adódik egy probléma rögtön a megoldást keresem.
A közös munka során elengedhetetlennek tartom a folyamatos kommunikációt, ha valami nem egyértelmű inkább kérdezek az esetleges félreértések elkerülése végett.
A különböző programokat és szoftvereket jól ismerem, illetve a számomra kevésbé vagy nem ismert programok használatát könnyen elsajátítom.
Szeretem a kreatív feladatokat, szeretem, ha alkothatok.
Tapasztalatommal és tudásommal szeretnék hozzájárulni a vállalkozásod sikerességéhez. Szeretném, ha egy hosszú távú, jól együttműködő munkakapcsolat alakulhatna ki közöttünk.
*E rendszereket az asszisztensek eltérő tudásszinten kezelik. Tehát van, aki asszisztensi feladatokat végez velük, de van, aki komplett rendszereket is tud építeni ezekkel. A részletekről érdeklődj asszisztenseinknél!
30 óra /hó = 119 990 Ft. (Ez 4 000 Ft /óra díjnak felel meg)
40 óra /hó = 157 990 Ft. (ez 3 950 Ft /óra díjnak felel meg)
50 óra /hó = 189 990 Ft. (Ez 3 800 Ft /óra díjnak felel meg)
60 óra /hó = 224 990 Ft. (Ez 3 750 Ft /óra díjnak felel meg)
A fenti összegek alanyi ÁFA mentesek.
Írásos szerződéskötés szükséges, mely mindkettőnk számára korrekt együttműködést biztosít.
Fizetés minden hónapot követő 10-ig átutalással.
A felmondási idő 15 nap.
A havidíjban foglalt óraszámok havonta módosíthatóak, ha a szabad kapacitásom éppen lehetővé teszi.
A kategóriákra kattintva hasonló asszisztensek között kereshetsz.
Miért válassz Smart Angel asszisztenst?
Minden asszisztensnek kötelező képzésen részt vennie, vizsgát tennie, interjún részt vennie és szabályos vállalkozással rendelkeznie.
Minden asszisztens kap adatbiztonsági képzést, ezért ügyelnek a jelszavas védelemre, vírusvédelemre, adataid rendszeres mentésére, és sosem küldözgetnek jelszavakat emailben.
Mi az asszisztenseket nem csak listázzuk egy weboldalon, hanem folyamatosan támogatjuk a munkájukat és képezzük őket.
További asszisztensek:
Szenvedélyem a kreatív tartalmak készítése, a design tervezés és az írás. Nyitott vagyok az újdonságokra, a fejlődésre. Ugyanakkor szeretek rendszerezni és kutatásokat végezni.
Nyelvtudás:
2016 óta dolgozom adminisztratív területen, elsősorban jogi ügyintézésben van tapasztalatom. Szeretek írni, szövegeket fogalmazni, de szívesen végzek kreatív tevékenységet, például kép- és videószerkesztést is.
Nyelvtudás:
Bernadett vagyok, virtuális marketing asszisztens, aki megbízhatóságával, segítőkészségével és precízségével szeretné levenni az adminisztráció terheit a válladról.
Nyelvtudás:
Menu:
Kapcsolat:
Copyright 2022 – Minden jog fenntartva | Adatkezelési tájékoztató | Impresszum
A Smart Angel® bejegyzett védjegyoltalom alatt álló márkanév.