Főoldal » Asszisztensek » Mónika
Több éves irodai tapasztalattal és különböző szoftverek ismeretével rendelkezem, melynek segítségével hatékonyan tudom támogatni a vállalkozókat. Erősségeim WordPress, Microsoft Office programok, hírlevél és blogcikk írás.
Az angolt napi szinten használom főleg írásban. A német nyelvtudásom B1-es szinten van, és jelenleg is fejlesztem.
Kedves Érdeklődő!
Örülök, hogy szánsz néhány percet a bemutatkozásomra, hogy meggyőződhess róla, én vagyok-e a megfelelő virtuális marketing asszisztens számodra.
Közgazdászként végeztem marketing szakirányon a Nyíregyházi Főiskolán. Továbbá mérlegképes könyvelői végzettségem is van, és dolgoztam könyvelő irodában. Feladataim közé tartozott különböző vállalkozások bizonylatainak könyvelése, kontírozása, bevallásokban való aktív részvétel, év végi zárások elvégzése, mérleg- és eredménykimutatás készítés, iktatás, statisztikák készítése.
Ezenkívül dolgoztam ügyintézőként különböző vállalkozásoknál. Munkakörömbe tartozott a céges dokumentumok teljes adminisztrációja, árajánlatok előkészítése, számlakiállítás, kapcsolattartás partnerekkel, ügyfelekkel, személyügyi dokumentációk (munkaszerződések, kilépő papírok, stb.) készítése, nyilvántartások vezetése, pénzügyi feladatok, bértámogatások igénylése.
Munkám során fontosnak tartom a precizitást, határidők betartását, rendszerezést, valamint a kiváló kapcsolattartást a kollégákkal, partnerekkel és ügyfelekkel. Szaktudásommal és pozitív, segítőkész hozzáállásommal tökéletes segítőtársa lehetek azoknak a vállalkozóknak, akiknek segítségre van szükségük a mindennapi adminisztrációs feladataikban.
Szívesen foglalkozom egyszerűbb WordPress oldalak készítésével, szerkesztésével, blogcikk- és hírlevélírással, webshoptermékek szerkesztésével. Továbbá előszeretettel vállalok általános adminisztrációs feladatokat és kisebb angol-magyar fordításokat.
Célom, hogy a vállalkozási tevékenység adminisztratív és marketing terheit megszüntessem a tulajdonosuk számára. Megértem, hogy a vállalkozók elfoglaltak, és én azért vagyok itt, hogy a nyomasztó, időrabló háttérfeladatokat ellássam. Kérlek, ne habozz kapcsolatba lépni velem, és beszéljük meg, hogyan segíthetek vállalkozásod sikeresebbé válásában.
*E rendszereket az asszisztensek eltérő tudásszinten kezelik. Tehát van, aki asszisztensi feladatokat végez velük, de van, aki komplett rendszereket is tud építeni ezekkel. A részletekről érdeklődj asszisztenseinknél!
30 óra /hó = 119 990 Ft. (Ez 4 000 Ft /óra díjnak felel meg)
40 óra /hó = 157 990 Ft. (ez 3 950 Ft /óra díjnak felel meg)
50 óra /hó = 189 990 Ft. (Ez 3 800 Ft /óra díjnak felel meg)
60 óra /hó = 224 990 Ft. (Ez 3 750 Ft /óra díjnak felel meg)
Hétvégi munka felára: 4 500Ft /óra
A fenti összegek alanyi ÁFA mentesek.
Írásos szerződéskötés szükséges, mely mindkettőnk számára korrekt együttműködést biztosít.
Fizetés minden hónapot követő 10-ig átutalással.
A felmondási idő 15 nap.
A havidíjban foglalt óraszámok havonta módosíthatóak, ha a szabad kapacitásom éppen lehetővé teszi.
A kategóriákra kattintva hasonló asszisztensek között kereshetsz.
Miért válassz Smart Angel asszisztenst?
Minden asszisztensnek kötelező képzésen részt vennie, vizsgát tennie, interjún részt vennie és szabályos vállalkozással rendelkeznie.
Minden asszisztens kap adatbiztonsági képzést, ezért ügyelnek a jelszavas védelemre, vírusvédelemre, adataid rendszeres mentésére, és sosem küldözgetnek jelszavakat emailben.
Mi az asszisztenseket nem csak listázzuk egy weboldalon, hanem folyamatosan támogatjuk a munkájukat és képezzük őket.
További asszisztensek:
Timi vagyok, virtuális marketing asszisztens, aki a pozitív és kreatív hozzáállásával pikk-pakk leveszi válladról a marketinges feladatokat, sőt még a napi rutinfeladatokba is segítek, hogy neked könnyebb legyen.
Nyelvtudás:
Több mint 20 évig nagyobb pénzintézeteknél tevékenykedtem, egy éve digitális tartalomkészítőként dolgozom. Erősségem a hírlevél- és blogcikk írás, Power Point prezentáció készítés, képszerkesztés és FB-posztok készítése.
Nyelvtudás:
Szeretek a különböző feladatokra minél hatékonyabb és gyorsabb megoldást találni. Több éves tapasztalatom van szervezési, projektvezetési és adminisztratív területen, amellyel a Te munkádban is a segítségedre tudok lenni.
Nyelvtudás:
Menu:
Kapcsolat:
Copyright 2022 – Minden jog fenntartva | Adatkezelési tájékoztató | Impresszum
A Smart Angel® bejegyzett védjegyoltalom alatt álló márkanév.