Mónika

Több éves irodai tapasztalattal és különböző szoftverek ismeretével rendelkezem, melynek segítségével hatékonyan tudom támogatni a vállalkozókat. Erősségeim WordPress, Microsoft Office programok, hírlevél és blogcikk írás.

Blogcikk írás
Hírlevél írás
Posztolás közösségi médiára
Marketing statisztikák készítése
Webshop termékek frissítése
PPC fiók kezelés (Google Ads)
Megrendelések kezelése
Prezentáció készítés
Képzési anyagok összeállítása
Ügyfélszolgálati emailek kezelése
WordPress oldalak módosítása
Egyszerűbb Wordpress weboldal készítése
Kisebb videó vágás
Pénzügyi asszisztencia
Kisebb fordítási feladatok
Helyesírás-ellenőrzés
Telemarketing
Követelés behajtás
Ügyfélszolgálati telefonok kezelése
Személyes irodai jelenlét
Angol: középfok
Német: alapfok
Részletesebben:

Az angolt napi szinten használom főleg írásban. A német nyelvtudásom B1-es szinten van, és jelenleg is fejlesztem.

Rugalmas munkaidőben dolgozom, de általában hétköznap 8-16-ig. Alkalmanként, előzetes egyeztetés alapján vállalok hétvégi munkavégzést.

Kedves Érdeklődő!

Örülök, hogy szánsz néhány percet a bemutatkozásomra, hogy meggyőződhess róla, én vagyok-e a megfelelő virtuális marketing asszisztens számodra.
Közgazdászként végeztem marketing szakirányon a Nyíregyházi Főiskolán. Továbbá mérlegképes könyvelői végzettségem is van, és dolgoztam könyvelő irodában. Feladataim közé tartozott különböző vállalkozások bizonylatainak könyvelése, kontírozása, bevallásokban való aktív részvétel, év végi zárások elvégzése, mérleg- és eredménykimutatás készítés, iktatás, statisztikák készítése.

Ezenkívül dolgoztam ügyintézőként különböző vállalkozásoknál. Munkakörömbe tartozott a céges dokumentumok teljes adminisztrációja, árajánlatok előkészítése, számlakiállítás, kapcsolattartás partnerekkel, ügyfelekkel, személyügyi dokumentációk (munkaszerződések, kilépő papírok, stb.) készítése, nyilvántartások vezetése, pénzügyi feladatok, bértámogatások igénylése.

Munkám során fontosnak tartom a precizitást, határidők betartását, rendszerezést, valamint a kiváló kapcsolattartást a kollégákkal, partnerekkel és ügyfelekkel. Szaktudásommal és pozitív, segítőkész hozzáállásommal tökéletes segítőtársa lehetek azoknak a vállalkozóknak, akiknek segítségre van szükségük a mindennapi adminisztrációs feladataikban.

Szívesen foglalkozom egyszerűbb WordPress oldalak készítésével, szerkesztésével, blogcikk- és hírlevélírással, webshoptermékek szerkesztésével. Továbbá előszeretettel vállalok általános adminisztrációs feladatokat és kisebb angol-magyar fordításokat.
Célom, hogy a vállalkozási tevékenység adminisztratív és marketing terheit megszüntessem a tulajdonosuk számára. Megértem, hogy a vállalkozók elfoglaltak, és én azért vagyok itt, hogy a nyomasztó, időrabló háttérfeladatokat ellássam. Kérlek, ne habozz kapcsolatba lépni velem, és beszéljük meg, hogyan segíthetek vállalkozásod sikeresebbé válásában.

wordpress_logo
elementor-logo
Sales Autopilot
shoprenter-logo
woocommerce-logo
active-campaign-logo
mailchimp-logo
google-ads-logo
canva-logo
crello-logo
animoto logo
movavi-logo
toggl-logo
billingo-logo
szamlazz-hu-logo
word_logo
excel_logo
power-point_logo

*E rendszereket az asszisztensek eltérő tudásszinten kezelik. Tehát van, aki asszisztensi feladatokat végez velük, de van, aki komplett rendszereket is tud építeni ezekkel. A részletekről érdeklődj asszisztenseinknél!

30 óra /hó = 119 990 Ft. (Ez 4 000 Ft /óra díjnak felel meg)
40 óra /hó = 157 990 Ft. (ez 3 950 Ft /óra díjnak felel meg)
50 óra /hó = 189 990 Ft. (Ez 3 800 Ft /óra díjnak felel meg)
60 óra /hó = 224 990 Ft. (Ez 3 750 Ft /óra díjnak felel meg)

Hétvégi munka felára: 4 500Ft /óra

A fenti összegek alanyi ÁFA mentesek.

 

 

 

Írásos szerződéskötés szükséges, mely mindkettőnk számára korrekt együttműködést biztosít.
Fizetés minden hónapot követő 10-ig átutalással.
A felmondási idő 15 nap.
A havidíjban foglalt óraszámok havonta módosíthatóak, ha a szabad kapacitásom éppen lehetővé teszi.

A kategóriákra kattintva hasonló asszisztensek között kereshetsz.

Vedd fel a kapcsolatot Mónikával!

Várhatóan havonta hány munkaórát igényelsz?1
1 A havi min. 30 órát azért találtuk ki, hogy az asszisztenseinknek egyszerre max. 4-5 ügyfele legyen és ne forgácsolódjon szét a figyelmük. Így maximális odafigyeléssel tudnak dolgozni. Ennél kisebb óraszámot nem tudunk vállalni. Köszönjük a megértésed.

Miért válassz Smart Angel asszisztenst?

Ellenőrzött asszisztensek

Minden asszisztensnek kötelező képzésen részt vennie, vizsgát tennie, interjún részt vennie és szabályos vállalkozással rendelkeznie.

Adatbiztonság

Minden asszisztens kap adatbiztonsági képzést, ezért ügyelnek a jelszavas védelemre, vírusvédelemre, adataid rendszeres mentésére, és sosem küldözgetnek jelszavakat emailben.

Folyamatos támogatás

Mi az asszisztenseket nem csak listázzuk egy weboldalon, hanem folyamatosan támogatjuk a munkájukat és képezzük őket.

További asszisztensek:

Timi

Timi vagyok, virtuális marketing asszisztens, aki a pozitív és kreatív hozzáállásával pikk-pakk leveszi válladról a marketinges feladatokat, sőt még a napi rutinfeladatokba is segítek, hogy neked könnyebb legyen.

Az alábbi feladatokban tudok segíteni: Hírlevél írás, Posztolás közösségi médiára, Webshop termékek frissítése, Megrendelések kezelése, Prezentáció készítés, Ügyfélszolgálati emailek kezelése, WordPress oldalak módosítása, Egyszerűbb Wordpress weboldal készítése, Kisebb képszerkesztés, Kisebb videó vágás, Pénzügyi asszisztencia

Nyelvtudás:

Angol: középfok,

Andi

Több mint 20 évig nagyobb pénzintézeteknél tevékenykedtem, egy éve digitális tartalomkészítőként dolgozom. Erősségem a hírlevél- és blogcikk írás, Power Point prezentáció készítés, képszerkesztés és FB-posztok készítése.

Az alábbi feladatokban tudok segíteni: Blogcikk írás, Hírlevél írás, Posztolás közösségi médiára, Marketing statisztikák készítése, Webshop termékek frissítése, Prezentáció készítés, Képzési anyagok összeállítása, Ügyfélszolgálati emailek kezelése, WordPress oldalak módosítása, Egyszerűbb Wordpress weboldal készítése, Kisebb képszerkesztés, Kisebb videó vágás, Pénzügyi asszisztencia, Helyesírás-ellenőrzés

Nyelvtudás:

Angol: középfok,

Gyuri

Szeretek a különböző feladatokra minél hatékonyabb és gyorsabb megoldást találni. Több éves tapasztalatom van szervezési, projektvezetési és adminisztratív területen, amellyel a Te munkádban is a segítségedre tudok lenni.

Az alábbi feladatokban tudok segíteni: Blogcikk írás, Hírlevél írás, Posztolás közösségi médiára, Marketing statisztikák készítése, Webshop termékek frissítése, Megrendelések kezelése, Prezentáció készítés, Képzési anyagok összeállítása, Ügyfélszolgálati emailek kezelése, WordPress oldalak módosítása, Egyszerűbb Wordpress weboldal készítése, Sales Autopilot rendszerépítés, Kisebb képszerkesztés, Haladó képszerkesztés, Kisebb videó vágás, Pénzügyi asszisztencia, Online szállásközvetítés adminisztráció, Kisebb fordítási feladatok, Fordítás, Helyesírás-ellenőrzés

Nyelvtudás:

Angol: felsőfok,
Német: középfok,