Móni

Marketinges és pénzügyi ismereteimmel leszek segítségedre. Erősségem a pénzügyek, a weboldalkezelés és a blogcikkek írása, de nyugodtan rám bízhatsz PowerPoint prezentáció készítést és online marketing feladatokat is.

Blogcikk írás
Hírlevél írás
Posztolás közösségi médiára
Webshop termékek frissítése
Megrendelések kezelése
Prezentáció készítés
Ügyfélszolgálati emailek kezelése
WordPress oldalak módosítása
Kisebb képszerkesztés
Kisebb videó vágás
Pénzügyi asszisztencia
Telemarketing
Követelés behajtás
Ügyfélszolgálati telefonok kezelése
Személyes irodai jelenlét
Angol: felsőfok
Francia: középfok
Részletesebben:

Az angolt napi szinten használom, felsőfokon beszélek, írok és olvasok angolul. Franciául középfokon olvasok és fordítok magyarra. A beszéd- és íráskészségem kissé megkopott, mert néhány éve nem használom, de szükség esetén hamar belejövök.

Rugalmas munkaidőben, de általában hétköznap 8 és 17 óra között dolgozom. Hétvégi és sürgősségi munkát felár ellenében vállalok (ld. áraknál).

Kedves Érdeklődő!

15 éves irodai munka és 7 év saját vállalkozásban szerzett tapasztalatommal szeretnélek segíteni a napi pénzügyi, adminisztrációs és online marketing feladatok ellátásában.

A távközlési szektorban végzett irodai munkám során számos (felső) vezetői felkészítő anyagot és prezentációt (word, ppt) készítettem, projektekben vettem részt (tagként és vezetőként egyaránt), gazdasági hatásokat számoltam és árazási feladatokat végeztem.
Vállalkozóként és egy közhasznú alapítvány vezetőjeként az általános adminisztrációs feladatok (napi adminisztráció, jogi háttér, pénzügyek és könyvelés előkészítése) mellett online marketinggel és ügyfelekkel is foglalkoztam.
Ez idő alatt Wordpress és egyéb, egyedi fejlesztésű weboldalak, Facebook oldalak és Facebook csoportok kezelésében szereztem nagy tapasztalatot, valamint számos blogcikket írtam angol és magyar nyelven.

Eddigi feladataimnak köszönhetően magabiztosan használom a Wordot, az Excelt, a PowerPointot, a Wordpresst, a Canvat és néhány további szoftvert, de gyakorlatilag bármilyen szoftver vagy program kezelését gyorsan el tudom sajátítani.

Munkámat mindig teljes odaadással végzem, pontos és precíz vagyok, odafigyelek a részletekre, miközben stratégiai szinten is képes vagyok gondolkodni. Sokéves gyakorlatomnak köszönhetően gyorsan és hatékonyan dolgozom. Eddigi munkáltatóim és ügyfeleim mindig nagyon elégedettek voltak velem.

A munkám mellett folyamatosan képzem magam: 2012-ben utazásszervezői oklevelet szereztem, az elmúlt néhány év során pedig több online tanfolyamot is elvégeztem weboldalkészítés és online marketing témakörben. Jelenleg számviteli ismereteket tanulok.

Egyetemi tanulmányaimat Pécsett végeztem, ahol okleveles közgazdász képzettséget szereztem.

Magas fokú problémamegoldó képességgel és kreatív praktikus szemlélettel rendelkezem. Ha egy problémával találom szemben magam, addig nem nyugszom, míg meg nem oldom. :)
Emellett kiváló adminisztrációs készségekkel, valamint jogi, árazási és könyvelési ismeretekkel is rendelkezem.

Dolgozz velem, és adminisztráció helyett koncentrálj a vállalkozásodra és tölts több időt a szeretteiddel!

wordpress_logo
elementor-logo
divi-logo
Sales Autopilot
shoprenter-logo
woocommerce-logo
active-campaign-logo
mailchimp-logo
analytics_logo
canva-logo
crello-logo
animoto logo
movavi-logo
billingo-logo
word_logo
excel_logo
power-point_logo

*E rendszereket az asszisztensek eltérő tudásszinten kezelik. Tehát van, aki asszisztensi feladatokat végez velük, de van, aki komplett rendszereket is tud építeni ezekkel. A részletekről érdeklődj asszisztenseinknél!

30 óra /hó = 94 990 Ft (Ez 3 166 Ft./óra díjnak felel meg)
40 óra /hó = 114 990 Ft (ez 2 875 Ft./óra díjnak felel meg)

Hétvégi felár: +100%
Sürgősségi felár: +50%
Felsőfokú angol tudást igénylő munkavégzés: +30%

KATÁS vállalkozó vagyok, így a fenti összegek alanyi ÁFA mentesek.

Írásos szerződéskötés szükséges, mely mindkettőnk számára korrekt együttműködést biztosít.
Fizetés tárgyhót követő 10-ig átutalással.
A felmondási idő 15 nap.
A havidíjban foglalt óraszámok havonta módosíthatóak, ha a szabad kapacitásom éppen lehetővé teszi.

Vedd fel a kapcsolatot Mónival!

Várhatóan havonta hány munkaórát igényelsz?1
1 A havi min. 30 órát azért találtuk ki, hogy az asszisztenseinknek egyszerre max. 4-5 ügyfele legyen és ne forgácsolódjon szét a figyelmük. Így maximális odafigyeléssel tudnak dolgozni. Ennél kisebb óraszámot nem tudunk vállalni. Köszönjük a megértésed.

Miért válassz Smart Angel asszisztenst?

Ellenőrzött asszisztensek

Minden asszisztensnek kötelező képzésen részt vennie, vizsgát tennie, interjún részt vennie és szabályos vállalkozással rendelkeznie.

Adatbiztonság

Minden asszisztens kap adatbiztonsági képzést, ezért ügyelnek a jelszavas védelemre, vírusvédelemre, adataid rendszeres mentésére, és sosem küldözgetnek jelszavakat emailben.

Folyamatos támogatás

Mi az asszisztenseket nem csak listázzuk egy weboldalon, hanem folyamatosan támogatjuk a munkájukat és képezzük őket.

További asszisztensek:

Bernadett

Bernadett vagyok, virtuális marketing asszisztens, aki megbízhatóságával, segítőkészségével és precízségével szeretné levenni az adminisztráció terheit a válladról.

Az alábbi feladatokban tudok segíteni: Hírlevél írás, Posztolás közösségi médiára, Webshop termékek frissítése, Megrendelések kezelése, Prezentáció készítés, Ügyfélszolgálati emailek kezelése, WordPress oldalak módosítása, Pénzügyi asszisztencia

Nyelvtudás:

Angol: felsőfok,

Olga

Sokrétű tapasztalattal rendelkezem a kereskedelem, HR, marketing, asszisztencia vagy ügyfélszolgálat területen. Több évig dolgoztam vállalati trénerként, így e téren kifejezetten nagy segítségére lehetek vállalkozása számára.

Az alábbi feladatokban tudok segíteni: Blogcikk írás, Hírlevél írás, Posztolás közösségi médiára, Webshop termékek frissítése, Megrendelések kezelése, Prezentáció készítés, Képzési anyagok összeállítása, Ügyfélszolgálati emailek kezelése, Ügyfélszolgálati telefonok kezelése, WordPress oldalak módosítása, Kisebb képszerkesztés, Kisebb videó vágás, Pénzügyi asszisztencia

Nyelvtudás:

Angol: középfok,
Francia: középfok,

Gábor

Gábor vagyok, online marketing szakértő és kivitelező. Végzettségemet tekintve büszkén mondhatom, hogy háromszoros közgazdász vagyok, és a szakmám a szenvedélyem.

Az alábbi feladatokban tudok segíteni: Posztolás közösségi médiára, PPC fiók kezelés (Facebook), PPC fiók kezelés (Google Ads), WordPress oldalak módosítása, Komplex Wordpress weboldal készítése, Haladó videó vágás

Nyelvtudás:

Angol: felsőfok,
Német: alapfok,
Francia: alapfok,