Laura

Korábban olyan feladatkörökben dolgoztam, ahol a precíz munkavégzés, a rendszerszemléletű, ugyanakkor rugalmas gondolkodás alapkritériumokként szerepeltek. Célom, hogy többek között ezekkel az értékekkel segítsem a munkádat.

Blogcikk írás
Hírlevél írás
Posztolás közösségi médiára
Marketing statisztikák készítése
Webshop termékek frissítése
PPC fiók kezelés (Facebook)
Megrendelések kezelése
Prezentáció készítés
Ügyfélszolgálati emailek kezelése
WordPress oldalak módosítása
Kisebb képszerkesztés
Kisebb videó vágás
Pénzügyi asszisztencia
Telemarketing
Követelés behajtás
Ügyfélszolgálati telefonok kezelése
Személyes irodai jelenlét
Angol: középfok
Német: középfok
Részletesebben:

Német: tárgyalóképes, korábbi munkám során napi használat szóban és írásban.
Angol: tárgyalóképes, szóban, jelenleg is használom.

8-16-ig hétköznap. Esetenként vállalok hétvégi munkavégzést, megbeszélés alapján.

Jól ismerem a következő stresszes helyzeteket:
– „Nem látok ki a sok papírtól!”
– „Állandóan csörög a telefon, így nem lehet dolgozni!”
– „Van egy jó ötletem, de soha nem jutok el odáig, hogy kezdjek vele valamit!’
– „Szerintem ma munkával töltöm az éjszakát is.”
– „Ennek a sok e-mail-nek a megválaszolása elveszi az időmet a valódi feladataimtól!”

8,5 évet dolgoztam egy német autóipari vállalat logisztikai részlegén. A beszerzés, gyártástervezés, vevőkkel történő kapcsolattartás, kiszállítások szervezése mind a feladatköreimbe tartoztak. Munkám során mindig is fontos volt a kommunikáció, pontosság, megbízhatóság, rugalmasság. A napi rutin feladatok mellett szívesen vettem részt más területek például HR projektjeiben is.

Felsőfokú műszaki menedzser végzettséggel, mérlegképes könyvelői képzettséggel valamint bér-és tb ügyintéző képesítéssel rendelkezem.

Szeretnék segíteni Neked, hogy ne kelljen a fentebbi tényezők miatt idegeskedned, minél több időd legyen a vállalkozásod fejlesztésére, a családodra, a hobbidra.

Fordulj hozzám bizalommal, kezdjük el mihamarabb a közös munkát, hogy mihamarabb megszabadulj a napi rutin feladatoktól.

wordpress_logo
elementor-logo
Sales Autopilot
shoprenter-logo
woocommerce-logo
active-campaign-logo
mailchimp-logo
analytics_logo
google-ads-logo
adobe-lightroom-logo2
canva-logo
crello-logo
animoto logo
movavi-logo
toggl-logo
billingo-logo
szamlazz-hu-logo
word_logo
excel_logo
power-point_logo

*E rendszereket az asszisztensek eltérő tudásszinten kezelik. Tehát van, aki asszisztensi feladatokat végez velük, de van, aki komplett rendszereket is tud építeni ezekkel. A részletekről érdeklődj asszisztenseinknél!

30 óra /hó = 119 990 Ft. (Ez 4 000 Ft./óra díjnak felel meg)
40 óra /hó = 157 990 Ft. (ez 3 950 Ft./óra díjnak felel meg)
50 óra /hó = 189 990 Ft. (Ez 3 800 Ft./óra díjnak felel meg)

Hétvégi munka felára: 4.500Ft/óra

A fenti összegek alanyi ÁFA mentesek.

 

 

 

Írásos szerződéskötés szükséges, mely mindkettőnk számára korrekt együttműködést biztosít.
Fizetés minden hónapot követő 10-ig átutalással.
A felmondási idő 15 nap.
A havidíjban foglalt óraszámok havonta módosíthatóak, ha a szabad kapacitásom éppen lehetővé teszi.

A kategóriákra kattintva hasonló asszisztensek között kereshetsz.

Vedd fel a kapcsolatot Laurával!

Várhatóan havonta hány munkaórát igényelsz?1
1 A havi min. 30 órát azért találtuk ki, hogy az asszisztenseinknek egyszerre max. 4-5 ügyfele legyen és ne forgácsolódjon szét a figyelmük. Így maximális odafigyeléssel tudnak dolgozni. Ennél kisebb óraszámot nem tudunk vállalni. Köszönjük a megértésed.

Miért válassz Smart Angel asszisztenst?

Ellenőrzött asszisztensek

Minden asszisztensnek kötelező képzésen részt vennie, vizsgát tennie, interjún részt vennie és szabályos vállalkozással rendelkeznie.

Adatbiztonság

Minden asszisztens kap adatbiztonsági képzést, ezért ügyelnek a jelszavas védelemre, vírusvédelemre, adataid rendszeres mentésére, és sosem küldözgetnek jelszavakat emailben.

Folyamatos támogatás

Mi az asszisztenseket nem csak listázzuk egy weboldalon, hanem folyamatosan támogatjuk a munkájukat és képezzük őket.

További asszisztensek:

virtuális asszisztens Kati

Kati

Vállalkozók / cégek munkájának segítésével foglalkozom. Pénzügyi tapasztalattal rendelkezem, évekig ezen a területen dolgoztam. Ezen túl, erősségeim a közösségi média kezelés, cikk és hírlevél írás, statisztikák készítése.

Az alábbi feladatokban tudok segíteni: Blogcikk írás, Hírlevél írás, Posztolás közösségi médiára, Marketing statisztikák készítése, Webshop termékek frissítése, PPC fiók kezelés (Facebook), Megrendelések kezelése, Prezentáció készítés, Pályázatfigyelés, Ügyfélszolgálati emailek kezelése, WordPress oldalak módosítása, Kisebb képszerkesztés, Kisebb videó vágás, Pénzügyi asszisztencia, Kisebb fordítási feladatok

Nyelvtudás:

Angol: középfok,
virtuális asszisztens Bernadette

Bernadette

Német nyelvű ügyfélszolgálat, illetve nyersanyagbeszerzés-logisztika területeken dolgoztam tíz éven át, melyből négy évig Németországban. Erősségeim: adatgondozás Excelben, hírlevélírás, szövegszerkesztés, PPT-prezentáció kés

Az alábbi feladatokban tudok segíteni: Blogcikk írás, Hírlevél írás, Posztolás közösségi médiára, Marketing statisztikák készítése, Webshop termékek frissítése, Megrendelések kezelése, Prezentáció készítés, Ügyfélszolgálati emailek kezelése, WordPress oldalak módosítása, Kisebb képszerkesztés, Kisebb videó vágás, Pénzügyi asszisztencia, Kisebb fordítási feladatok

Nyelvtudás:

Angol: alapfok,
Német: felsőfok,
Román: középfok,
virtuális asszisztens Ágnes

Ágnes

18 évig dolgoztam a nemzetközi kereskedelem területén. Ennek köszönhetően az adminisztratív, szervezési, ügyfélkapcsolati, adatelemzési feladatokban nagy jártasságom van. Erősségem még a képszerkesztés és a WordPress.

Az alábbi feladatokban tudok segíteni: Blogcikk írás, Hírlevél írás, Posztolás közösségi médiára, Marketing statisztikák készítése, Webshop termékek frissítése, Megrendelések kezelése, Prezentáció készítés, Ügyfélszolgálati emailek kezelése, WordPress oldalak módosítása, Kisebb képszerkesztés, Kisebb videó vágás, Pénzügyi asszisztencia, Kisebb fordítási feladatok

Nyelvtudás:

Angol: középfok,