Krisztina

Több mint 10 éves irodavezetői tapasztalattal rugalmasan és hatékonyan kezelem a feladatokat. Odafigyelek a részletekre, ezzel is támogatva vállalkozásod sikerét. Szívesen vállalok adminisztrációs és kreatív feladatokat is.

Blogcikk írás
Hírlevél írás
Posztolás közösségi médiára
Webshop termékek frissítése
Megrendelések kezelése
Prezentáció készítés
Képzési anyagok összeállítása
Ügyfélszolgálati emailek kezelése
WordPress oldalak módosítása
Egyszerűbb Wordpress weboldal készítése
Kisebb képszerkesztés
Kisebb videó vágás
Pénzügyi asszisztencia
Helyesírás-ellenőrzés
Telemarketing
Követelés behajtás
Ügyfélszolgálati telefonok kezelése
Személyes irodai jelenlét
Angol: alapfok
Részletesebben:

Angol tudásomat fejlesztem, célom a középszint elérése.

Szabad órák száma: 30
Időbeosztás: Délután, este.
Vállalok esti és esetenként hétvégi munkát.

Kedves Érdeklődő!

Engedd meg, hogy bemutatkozzam.

Több mint 20 éve dolgozom pénzügyi területen. Pályafutásom során dolgoztam bankokban, valamint különböző kis- és középvállalkozásoknál.

Az elmúlt 10 évben irodavezetőként egy vállalkozás teljes adminisztrációs területét irányítottam. Ez jelentette a pénzügyi és munkaügyi feladatokat, a könyvelőkkel történő szoros kapcsolattartást, ezzel is biztosítva a pontos és időben történő pénzügyi jelentések és nyilvántartások elkészítését.
Jelenleg is pénzügyi részlegen dolgozom, ahol szintén számlázással, utalásokkal, munkaügyi dokumentációval foglalkozom.

Munkám során rendkívül fontos a határidők figyelése és betartása, a precizitás és a pontosság, ami a Te vállalkozásodnak is elengedhetetlen.

Közgazdász diplomámat a zalaegerszegi Pénzügyi- és Számviteli Főiskolán végzett tanulmányaimat követően a pécsi Janus Pannonius Tudományegyetem Közgazdasági Karán szereztem meg.

Mindig is szerettem bővíteni a tudásomat, ezért képeztem magam új irányba és végeztem el egy marketing asszisztensi tanfolyamot.
Marketing asszisztensi szerepkörömben ismereteimhez már társul a mesterséges intelligencia területe is azáltal, hogy további képzéseken vettem részt az AI területén. Ez jelenti elsősorban a ChatGPT és képgenerálási programok használatát, ami növeli a hatékonyságot és a kreativitást a munkámban.

Ha olyan virtuális asszisztenst keresel, akinek fontos a magas minőség, akkor fordulj hozzám bizalommal, és bízd rám vállalkozásod adminisztratív feladatait, és biztos lehetsz abban, hogy minden feladatot lelkiismeretesen végzek el, miközben Te a fontosabb dolgokra koncentrálhatsz.

Várom jelentkezésedet a lent található űrlapon, hogy közösen építsük vállalkozásod jövőjét, és együtt dolgozhassunk a sikerért!

wordpress_logo
elementor-logo
Sales Autopilot
shoprenter-logo
woocommerce-logo
active-campaign-logo
mailchimp-logo
canva-logo
animoto logo
movavi-logo
toggl-logo
billingo-logo
nav-online-szamlazo-program-logo
word_logo
excel_logo
power-point_logo

*E rendszereket az asszisztensek eltérő tudásszinten kezelik. Tehát van, aki asszisztensi feladatokat végez velük, de van, aki komplett rendszereket is tud építeni ezekkel. A részletekről érdeklődj asszisztenseinknél!

30 óra /hó = 134 990 Ft. (Ez 4 500 Ft /óra díjnak felel meg)
40 óra /hó = 174 990 Ft. (ez 4 375 Ft /óra díjnak felel meg)
50 óra /hó = 209 990 Ft. (Ez 4 200 Ft /óra díjnak felel meg)
60 óra /hó = 249 990 Ft. (Ez 4 167 Ft /óra díjnak felel meg)

Felárak: Sürgős vagy hétvégi munka esetén 5 000 Ft/óra.

A fenti összegek alanyi ÁFA mentesek.

Írásos szerződéskötés szükséges, mely mindkettőnk számára korrekt együttműködést biztosít.
Fizetés minden hónapot követő 10-ig átutalással.
A felmondási idő 15 nap.
A havidíjban foglalt óraszámok havonta módosíthatóak, ha a szabad kapacitásom éppen lehetővé teszi.

Vedd fel a kapcsolatot Krisztinával!

Várhatóan havonta hány munkaórát igényelsz?1
1 A havi min. 30 órát azért találtuk ki, hogy az asszisztenseinknek egyszerre max. 4-5 ügyfele legyen és ne forgácsolódjon szét a figyelmük. Így maximális odafigyeléssel tudnak dolgozni. Ennél kisebb óraszámot nem tudunk vállalni. Köszönjük a megértésed.

Miért válassz Smart Angel asszisztenst?

Ellenőrzött asszisztensek

Minden asszisztensnek kötelező képzésen részt vennie, vizsgát tennie, interjún részt vennie és szabályos vállalkozással rendelkeznie.

Adatbiztonság

Minden asszisztens kap adatbiztonsági képzést, ezért ügyelnek a jelszavas védelemre, vírusvédelemre, adataid rendszeres mentésére, és sosem küldözgetnek jelszavakat emailben.

Folyamatos támogatás

Mi az asszisztenseket nem csak listázzuk egy weboldalon, hanem folyamatosan támogatjuk a munkájukat és képezzük őket.

További asszisztensek:

Bernadett

Bernadett vagyok, virtuális marketing asszisztens, aki megbízhatóságával, segítőkészségével és precízségével szeretné levenni az adminisztráció terheit a válladról.

Az alábbi feladatokban tudok segíteni: Webshop termékek frissítése, Megrendelések kezelése, Prezentáció készítés, Ügyfélszolgálati emailek kezelése, WordPress oldalak módosítása, Pénzügyi asszisztencia

Nyelvtudás:

Angol: középfok,

Fanni

Több éves irodai tapasztalattal rendelkezem és fontos számomra a folyamatos tanulás és önfejlesztés. Szívesen vállalok adminisztratív és kreatív feladatokat egyaránt. Munkámat precízen és megbízhatóan végzem.

Az alábbi feladatokban tudok segíteni: Blogcikk írás, Hírlevél írás, Posztolás közösségi médiára, Marketing statisztikák készítése, Webshop termékek frissítése, Megrendelések kezelése, Prezentáció készítés, Képzési anyagok összeállítása, Ügyfélszolgálati emailek kezelése, WordPress oldalak módosítása, Egyszerűbb Wordpress weboldal készítése, Kisebb képszerkesztés, Kisebb videó vágás, Pénzügyi asszisztencia, Kisebb fordítási feladatok, Fordítás, Helyesírás-ellenőrzés

Nyelvtudás:

Angol: felsőfok,
Német: középfok,

Berni

Szenvedélyem a kreatív tartalmak készítése, a design tervezés és az írás. Nyitott vagyok az újdonságokra, a fejlődésre. Ugyanakkor szeretek rendszerezni és kutatásokat végezni.

Az alábbi feladatokban tudok segíteni: Blogcikk írás, Hírlevél írás, Posztolás közösségi médiára, Marketing statisztikák készítése, Webshop termékek frissítése, Megrendelések kezelése, Prezentáció készítés, Képzési anyagok összeállítása, Ügyfélszolgálati emailek kezelése, WordPress oldalak módosítása, Egyszerűbb Wordpress weboldal készítése, Kisebb képszerkesztés, Kisebb videó vágás, Pénzügyi asszisztencia, Személyi asszisztencia, Online szállásközvetítés adminisztráció, Kisebb fordítási feladatok, Helyesírás-ellenőrzés

Nyelvtudás:

Angol: középfok,