virtuális asszisztens Kati

Kati

Vállalkozók / cégek munkájának segítésével foglalkozom. Pénzügyi tapasztalattal rendelkezem, évekig ezen a területen dolgoztam. Ezen túl, erősségeim a közösségi média kezelés, cikk és hírlevél írás, statisztikák készítése.

Blogcikk írás
Hírlevél írás
Posztolás közösségi médiára
Marketing statisztikák készítése
Webshop termékek frissítése
PPC fiók kezelés (Facebook)
Megrendelések kezelése
Prezentáció készítés
Pályázatfigyelés
Ügyfélszolgálati emailek kezelése
WordPress oldalak módosítása
Sales Autopilot rendszerépítés
Kisebb képszerkesztés
Kisebb videó vágás
Pénzügyi asszisztencia
Kisebb fordítási feladatok
Telemarketing
Követelés behajtás
Ügyfélszolgálati telefonok kezelése
Személyes irodai jelenlét
Angol: középfok
Részletesebben:

Az angolt írásban és szövegértésben használom.

Rugalmas munkaidőben, de általában hétköznap 7-18 óra között dolgozom. Esetenként esti és hétvégi munkavégzést vállalok megegyezés alapján.

Kedves Érdeklődő!

Ismerj meg engem részletesebben a bemutatkozásom által, hogy a legjobb embert választhasd a feladatra. Munkám során évtizedes pénzügyi tapasztalatot szereztem több banknál is. Többek között asszisztensi, ügyfélkezelési, projektkivitelezési és támogatói területeken dolgoztam. Így a statisztikák/kimutatások készítésében, ügyfélszolgálati e-mailek kezelésében, és a pénzügyi asszisztenciában rutint szereztem.

Munkáltatóim folyamatosan elégedettek voltak a teljesítményemmel és többször kaptam visszajelzést, hogy minőségi munkát teszek le az asztalra. Feladataimat minden esetben időre és pontosan, mások számára is érthetően végzem el. Az ismeretlen terep sem akadály számomra, mert gyorsan és szívesen tanulok.

Mottóm: minőség, megbízhatóság, és precizitás.

Jelenleg a virtuális asszisztencia több területével foglalkozom. Ezekben a teljesség igénye nélkül benne van a közösségi média tartalmainak kezelése és készítése, blogcikk és hírlevél írás, webshopkezelés.
Munkám mellett online cikk és blogbejegyzés írással is foglalkozom. Ezeket megtalálhatod az Új Egyensúly és a Bioenergetic oldalán.
Diplomámat kommunikáció szakirányon szereztem. Szeretem folyamatosan képezni magam, ezért számos tanfolyamot elvégeztem, úgymint a Smart Angel virtuális marketing asszisztens képzését, kezdő és haladó írótanfolyamot, coach képzést.

Az elmúlt időszakban tapasztalatot szereztem bonyolult Sales Autopilot előfizetéses és megrendelési rendszerek, folyamatok kialakításában is.

Ha úgy gondolod, hogy munkámmal segíthetek neked, hogy vállalkozásodban a fontosabb feladatokra koncentrálhass, vagy akár több pihenőidőd legyen, vedd fel velem a kapcsolatot. Beszéljük meg, hogy miben tudok segítségedre lenni.

wordpress_logo
elementor-logo
Sales Autopilot
shoprenter-logo
woocommerce-logo
active-campaign-logo
mailchimp-logo
analytics_logo
adobe-lightroom-logo2
canva-logo
crello-logo
animoto logo
movavi-logo
toggl-logo
billingo-logo
szamlazz-hu-logo
word_logo
excel_logo
power-point_logo

*E rendszereket az asszisztensek eltérő tudásszinten kezelik. Tehát van, aki asszisztensi feladatokat végez velük, de van, aki komplett rendszereket is tud építeni ezekkel. A részletekről érdeklődj asszisztenseinknél!

30 óra /hó = 119 990 Ft. (Ez 4 000 Ft/óra díjnak felel meg)
40 óra /hó = 157 990 Ft. (ez 3 950 Ft/óra díjnak felel meg)
50 óra /hó = 189 990 Ft. (Ez 3 800 Ft/óra díjnak felel meg)
60 óra /hó = 224 990 Ft. (Ez 3 750 Ft/óra díjnak felel meg)
Bármely nagyobb csomag kialakítható 3 750 Ft/óra díjjal kalkulálva.

Hétvégi munka felára: 4.500Ft/óra

A fenti összegek alanyi ÁFA mentesek.

 

 

 

Írásos szerződéskötés szükséges, mely mindkettőnk számára korrekt együttműködést biztosít.
Fizetés minden hónapot követő 10-ig átutalással.
A felmondási idő 15 nap.
A havidíjban foglalt óraszámok havonta módosíthatóak, ha a szabad kapacitásom éppen lehetővé teszi.

Vedd fel a kapcsolatot Katival!

Várhatóan havonta hány munkaórát igényelsz?1
1 A havi min. 30 órát azért találtuk ki, hogy az asszisztenseinknek egyszerre max. 4-5 ügyfele legyen és ne forgácsolódjon szét a figyelmük. Így maximális odafigyeléssel tudnak dolgozni. Ennél kisebb óraszámot nem tudunk vállalni. Köszönjük a megértésed.

Miért válassz Smart Angel asszisztenst?

Ellenőrzött asszisztensek

Minden asszisztensnek kötelező képzésen részt vennie, vizsgát tennie, interjún részt vennie és szabályos vállalkozással rendelkeznie.

Adatbiztonság

Minden asszisztens kap adatbiztonsági képzést, ezért ügyelnek a jelszavas védelemre, vírusvédelemre, adataid rendszeres mentésére, és sosem küldözgetnek jelszavakat emailben.

Folyamatos támogatás

Mi az asszisztenseket nem csak listázzuk egy weboldalon, hanem folyamatosan támogatjuk a munkájukat és képezzük őket.

További asszisztensek:

Mónika

Több éves irodai tapasztalattal és különböző szoftverek ismeretével rendelkezem, melynek segítségével hatékonyan tudom támogatni a vállalkozókat. Erősségeim WordPress, Microsoft Office programok, hírlevél és blogcikk írás.

Az alábbi feladatokban tudok segíteni: Blogcikk írás, Hírlevél írás, Posztolás közösségi médiára, Marketing statisztikák készítése, Webshop termékek frissítése, PPC fiók kezelés (Google Ads), Megrendelések kezelése, Prezentáció készítés, Képzési anyagok összeállítása, Ügyfélszolgálati emailek kezelése, WordPress oldalak módosítása, Egyszerűbb Wordpress weboldal készítése, Kisebb videó vágás, Pénzügyi asszisztencia, Kisebb fordítási feladatok, Helyesírás-ellenőrzés

Nyelvtudás:

Angol: középfok,
Német: alapfok,

Olga

Sokrétű tapasztalattal rendelkezem a kereskedelem, HR, marketing, asszisztencia vagy ügyfélszolgálat területen. Több évig dolgoztam vállalati trénerként, így e téren kifejezetten nagy segítségére lehetek vállalkozása számára.

Az alábbi feladatokban tudok segíteni: Blogcikk írás, Hírlevél írás, Posztolás közösségi médiára, Webshop termékek frissítése, Megrendelések kezelése, Prezentáció készítés, Képzési anyagok összeállítása, Ügyfélszolgálati emailek kezelése, WordPress oldalak módosítása, Kisebb képszerkesztés, Kisebb videó vágás, Pénzügyi asszisztencia

Nyelvtudás:

Angol: középfok,
Francia: középfok,
virtuális marketing asszisztens Anna

Anna

Célom, hogy segítsem vállalkozásod működését, fejlődését, valamint online kommunikációjának kiépítését a közösségi média felületeken. Időt felszabadítani tudunk, venni nem. Dolgozzunk együtt és szabadíts fel időt magadnak!

Az alábbi feladatokban tudok segíteni: Blogcikk írás, Hírlevél írás, Posztolás közösségi médiára, Marketing statisztikák készítése, Webshop termékek frissítése, PPC fiók kezelés (Facebook), PPC fiók kezelés (Google Ads), Megrendelések kezelése, Prezentáció készítés, Ügyfélszolgálati emailek kezelése, WordPress oldalak módosítása, Egyszerűbb Wordpress weboldal készítése, Kisebb képszerkesztés, Haladó képszerkesztés, Kisebb videó vágás, Kisebb fordítási feladatok

Nyelvtudás:

Angol: felsőfok,