Heni

Számomra fontos a kommunikáció, hogy hatékonyan tudjunk együtt dolgozni. Szeretek rendszerezni, kutatómunkát végezni, beszámolókat, szöveges anyagokat készíteni. Napi szinten dolgozok WordPressben és a Google eszközeiben.

Blogcikk írás
Hírlevél írás
Posztolás közösségi médiára
Marketing statisztikák készítése
Webshop termékek frissítése
PPC fiók kezelés (Facebook)
PPC fiók kezelés (Google Ads)
Megrendelések kezelése
Prezentáció készítés
Képzési anyagok összeállítása
Pályázatfigyelés
Ügyfélszolgálati emailek kezelése
WordPress oldalak módosítása
Egyszerűbb Wordpress weboldal készítése
Komplex Wordpress weboldal készítése
Kisebb képszerkesztés
Haladó képszerkesztés
Kisebb videó vágás
Pénzügyi asszisztencia
Személyi asszisztencia
Online szállásközvetítés adminisztráció
Helyesírás-ellenőrzés
Telemarketing
Követelés behajtás
Ügyfélszolgálati telefonok kezelése
Személyes irodai jelenlét
Angol: alapfok
Német: alapfok
Részletesebben:

Németből van nyelvvizsgám, de már kb. 10 éve nem használtam a nyelvet, így nagyon elavult a tudásom. Angolból alapszinten megértek dolgokat, de sajnos nem tudok beszélni. Írásban mindkét nyelvből alapszinten kommunikálok.

Hétköznap 16.00-20.00 óra között vagyok elérhető, illetve szombati munkavégzés is kivitelezhető. Vasárnapi és nagyon sürgős, soron kívüli munkát 4500 Ft/óráért vállalok.

Szia!

Több mint 12 éves munkatapasztalattal rendelkezem. Többféle munkakörben sokféle feladatot láttam el. Nem idegen a tanulás számomra, amióta az eszemet tudom, képzem magam. Mindig nyitott vagyok valami újat megtanulni, és tartani a lépést a fejlődés lehetőségével.

Közgazdász HR-es és gazdasági agrármérnöki végzettségem révén dolgoztam az agrár szektorban, HR területen, de a pénzügyi-banki vonalat is kipróbáltam, jelenleg pedig a szociális szférában tevékenykedem főállásban.

Az eddigi munkáimban az volt a közös, hogy mindenhol magas szinten kellett kommunikálni szóban es írásban, széleskörű adminisztrációt kellett végezni, szervezni és menedzselni kellett folyamatokat, projekteket, rendszerben kellett gondolkodni, különböző problémákat kellett megoldani, sokféle informatikai szoftvert, programot kellett használni, kapcsolatokat kellett teremteni.

Mindezeken túl egyes munkahelyeimen specifikus kimutatásokat, statisztikákat, szakmai és pénzügyi beszámolókat és riportokat is készítettem. Emellett teljeskörű munkaügyi adminisztrációval, bérszámfejtéssel, toborzással, kiválasztással és munkajoggal is foglalkoztam. Sőt még az ügyfélakvirálásban és az értékesítésben is kipróbálhattam magam.

Az egyetemi tanulmányaim alatt rengeteg beadandót, tanulmányt készítettem, primer és szekunder kutatásokat végeztem – ezeket nagyon szerettem.

Szereztem tapasztalatot pályázatírás területén is – elsősorban civil szervezetek részére -, illetve van már jártasságom arculattervezésben, logótervezésben, webdesign-tervezésben és komplett weboldalépítésben is.

A fent említettek tükrében ezeket a területeket gondolom erősségeimnek, és szívesen vállalok hasonló feladatokat virtuális asszisztensként is.
Köszönöm a bizalmadat, amennyiben úgy gondolod, hogy segítségedre lehetek, kérlek az alábbi űrlapon vedd fel velem a kapcsolatot

wordpress_logo
elementor-logo
Sales Autopilot
shoprenter-logo
woocommerce-logo
active-campaign-logo
mailchimp-logo
analytics_logo
google-ads-logo
adobe-photoshop-logo2
adobe-illustrator-logo2
canva-logo
animoto logo
movavi-logo
toggl-logo
billingo-logo
szamlazz-hu-logo
word_logo
excel_logo
power-point_logo

*E rendszereket az asszisztensek eltérő tudásszinten kezelik. Tehát van, aki asszisztensi feladatokat végez velük, de van, aki komplett rendszereket is tud építeni ezekkel. A részletekről érdeklődj asszisztenseinknél!

30 óra /hó = 119 990 Ft. nettó (Ez 4 000 Ft /óra díjnak felel meg)
40 óra /hó = 157 990 Ft. nettó (Ez 3 950 Ft /óra díjnak felel meg)
50 óra /hó = 189 990 Ft. nettó (Ez 3 800 Ft /óra díjnak felel meg)
60 óra /hó = 224 990 Ft. nettó (Ez 3 750 Ft /óra díjnak felel meg)

Vasárnapi és nagyon sürgős, soron kívüli munkát 4500 Ft/óráért vállalok.

A fenti összegekre + 27% ÁFA jön rá, mivel ÁFA körös vagyok.

Írásos szerződéskötés szükséges, mely mindkettőnk számára korrekt együttműködést biztosít.
Fizetés minden hónapot követő 10-ig átutalással.
A felmondási idő 15 nap.
A havidíjban foglalt óraszámok havonta módosíthatóak, ha a szabad kapacitásom éppen lehetővé teszi.

Vedd fel a kapcsolatot Henivel!

Várhatóan havonta hány munkaórát igényelsz?1
1 A havi min. 30 órát azért találtuk ki, hogy az asszisztenseinknek egyszerre max. 4-5 ügyfele legyen és ne forgácsolódjon szét a figyelmük. Így maximális odafigyeléssel tudnak dolgozni. Ennél kisebb óraszámot nem tudunk vállalni. Köszönjük a megértésed.

Miért válassz Smart Angel asszisztenst?

Ellenőrzött asszisztensek

Minden asszisztensnek kötelező képzésen részt vennie, vizsgát tennie, interjún részt vennie és szabályos vállalkozással rendelkeznie.

Adatbiztonság

Minden asszisztens kap adatbiztonsági képzést, ezért ügyelnek a jelszavas védelemre, vírusvédelemre, adataid rendszeres mentésére, és sosem küldözgetnek jelszavakat emailben.

Folyamatos támogatás

Mi az asszisztenseket nem csak listázzuk egy weboldalon, hanem folyamatosan támogatjuk a munkájukat és képezzük őket.

További asszisztensek:

Tünde

Több mint egy éve képzem magam, hogy minél több ismeretet szerezzek a marketing asszisztensi területen, és célom, hogy legjobb tudásom szerint támogassam a vállalkozók, vállalkozások munkáját.

Az alábbi feladatokban tudok segíteni: Blogcikk írás, Hírlevél írás, Posztolás közösségi médiára, Marketing statisztikák készítése, Webshop termékek frissítése, Megrendelések kezelése, Prezentáció készítés, Képzési anyagok összeállítása, Ügyfélszolgálati emailek kezelése, Ügyfélszolgálati telefonok kezelése (korlátozottan), WordPress oldalak módosítása, Egyszerűbb Wordpress weboldal készítése, Sales Autopilot rendszerépítés, Kisebb képszerkesztés, Kisebb videó vágás, Online szállásközvetítés adminisztráció, Amazon értékesítési asszisztencia

Nyelvtudás:

Angol: középfok,

Berni

Szenvedélyem a kreatív tartalmak készítése, a design tervezés és az írás. Nyitott vagyok az újdonságokra, a fejlődésre. Ugyanakkor szeretek rendszerezni és kutatásokat végezni.

Az alábbi feladatokban tudok segíteni: Blogcikk írás, Hírlevél írás, Posztolás közösségi médiára, Marketing statisztikák készítése, Webshop termékek frissítése, Megrendelések kezelése, Prezentáció készítés, Képzési anyagok összeállítása, Ügyfélszolgálati emailek kezelése, WordPress oldalak módosítása, Egyszerűbb Wordpress weboldal készítése, Kisebb képszerkesztés, Kisebb videó vágás, Pénzügyi asszisztencia, Személyi asszisztencia, Online szállásközvetítés adminisztráció, Kisebb fordítási feladatok, Helyesírás-ellenőrzés

Nyelvtudás:

Angol: középfok,

Gréta

2016 óta dolgozom adminisztratív területen, elsősorban jogi ügyintézésben van tapasztalatom. Szeretek írni, szövegeket fogalmazni, de szívesen végzek kreatív tevékenységet, például kép- és videószerkesztést is.

Az alábbi feladatokban tudok segíteni: Blogcikk írás, Hírlevél írás, Posztolás közösségi médiára, Marketing statisztikák készítése, Webshop termékek frissítése, Megrendelések kezelése, Prezentáció készítés, Képzési anyagok összeállítása, Ügyfélszolgálati emailek kezelése, WordPress oldalak módosítása, Kisebb képszerkesztés, Kiadványszerkesztés, Kisebb videó vágás, Pénzügyi asszisztencia, Személyi asszisztencia, Jogi asszisztencia, Helyesírás-ellenőrzés

Nyelvtudás:

Angol: középfok,