Gyuri

Szeretek a különböző feladatokra minél hatékonyabb és gyorsabb megoldást találni. Több éves tapasztalatom van szervezési, projektvezetési és adminisztratív területen, amellyel a Te munkádban is a segítségedre tudok lenni.

Blogcikk írás
Hírlevél írás
Posztolás közösségi médiára
Marketing statisztikák készítése
Webshop termékek frissítése
Megrendelések kezelése
Prezentáció készítés
Képzési anyagok összeállítása
Ügyfélszolgálati emailek kezelése
WordPress oldalak módosítása
Egyszerűbb Wordpress weboldal készítése
Sales Autopilot rendszerépítés
Kisebb képszerkesztés
Haladó képszerkesztés
Kisebb videó vágás
Pénzügyi asszisztencia
Online szállásközvetítés adminisztráció
Kisebb fordítási feladatok
Fordítás
Helyesírás-ellenőrzés
Telemarketing
Követelés behajtás
Ügyfélszolgálati telefonok kezelése
Személyes irodai jelenlét
Angol: felsőfok
Német: középfok
Részletesebben:

Angol: magánéletben és munkában is folyamatosan használom, írásban és beszédben is. Több évig dolgoztam együtt anyanyelvi angolokkal.
Német: középfokú nyelvvizsgám van, jelenleg is használom napi szinten, illetve anyanyelvi németekkel is heti szinten beszélek.

Rugalmas munkaidőben, hétköznap 8-17 óra között dolgozom. Megegyezés szerint esti és hétvégi munkavégzést is vállalok. Felárak: Sürgős munka felára: 4.500 Ft / óra, hétvégi munka és nyelvtudást igénylő munka felára: 5.000 Ft / óra.

Kedves Érdeklődő!

Engedd meg, hogy bemutatkozzam.
Gyurinak hívnak és mindig is érdekelt, hogy hogyan tudok a felmerülő
problémákra minél gyorsabb és hatékonyabb megoldást találni.
Multifunkciós embernek tartom magam és ezt láthatod a szakmai életutamból is.

Egyetemi tanulmányaimat Földrajz – Geoinformatika szakirányon végeztem a Szegedi Tudományegyetemen.
Tanulmányaim során, illetve az első munkahelyemen megismerkedtem különböző mérnöki és geoinformatikai szoftverek használatával, valamint itt nyílt először lehetőségem adatbázisok kezelésére is.

Ezután az élet úgy hozta, hogy Magyarország egyik legnagyobb bankjánál helyezkedtem el ügyfélkapcsolati munkatársként, majd egy angol nyelvoktatással foglalkozó cégnél is volt lehetőségem a szervezet munkáját HR menedzserként segíteni, ahol sok kreatív technikai megoldással is hozzájárultam a sikerhez.
Feladataim közé tartozott többek közt:
• telefonos és e-mailes kapcsolattartás ügyfelekkel és jelentkezőkkel;
• béradatok és egyéb munkavállalói adatok kezelése;
• oktatóanyagok összeállítása;
• tréningek megszervezése;
• egyéb adminisztratív és logisztikai feladatok.

Ezekben az években egy webshopok felépítésével és felfuttatásával kapcsolatos kurzust, továbbá a Smart Angel virtuális marketing asszisztensi képzését is sikeresen elvégeztem.

Nagyon érdekelnek a technológiai fejlesztések és rendszeresen használom a ChatGPT-t, valamint egyéb MI-megoldásokat, amelyekkel kapcsolatban igyekszem naprakésznek maradni és tervezem a jövőben ezzel kapcsolatos tréningek elvégzését is.

Amennyiben szeretnél velem dolgozni, kérlek, vedd fel velem a kapcsolatot és megbeszéljük a további részleteket.

wordpress_logo
elementor-logo
Sales Autopilot
shoprenter-logo
woocommerce-logo
shopify-logo
active-campaign-logo
mailchimp-logo
analytics_logo
google-search-console-logo
adobe-photoshop-logo2
canva-logo
animoto logo
movavi-logo
adobe-premiere-pro-logo2
toggl-logo
billingo-logo
szamlazz-hu-logo
nav-online-szamlazo-program-logo
trello-logo
word_logo
excel_logo
power-point_logo

*E rendszereket az asszisztensek eltérő tudásszinten kezelik. Tehát van, aki asszisztensi feladatokat végez velük, de van, aki komplett rendszereket is tud építeni ezekkel. A részletekről érdeklődj asszisztenseinknél!

30 óra /hó = 134 990 Ft. (Ez 4 500 Ft /óra díjnak felel meg)
40 óra /hó = 174 990 Ft. (ez 4 375 Ft /óra díjnak felel meg)
50 óra /hó = 209 990 Ft. (Ez 4 200 Ft /óra díjnak felel meg)
60 óra /hó = 249 990 Ft. (Ez 4 167 Ft /óra díjnak felel meg)

Hétvégi és SOS munka: 5 000Ft /óra

A fenti összegek alanyi ÁFA mentesek.

Írásos szerződéskötés szükséges, mely mindkettőnk számára korrekt együttműködést biztosít.
Fizetés minden hónapot követő 10-ig átutalással.
A felmondási idő 15 nap.
A havidíjban foglalt óraszámok havonta módosíthatóak, ha a szabad kapacitásom éppen lehetővé teszi.

Vedd fel a kapcsolatot Gyurival!

Várhatóan havonta hány munkaórát igényelsz?1
1 A havi min. 30 órát azért találtuk ki, hogy az asszisztenseinknek egyszerre max. 4-5 ügyfele legyen és ne forgácsolódjon szét a figyelmük. Így maximális odafigyeléssel tudnak dolgozni. Ennél kisebb óraszámot nem tudunk vállalni. Köszönjük a megértésed.

Miért válassz Smart Angel asszisztenst?

Ellenőrzött asszisztensek

Minden asszisztensnek kötelező képzésen részt vennie, vizsgát tennie, interjún részt vennie és szabályos vállalkozással rendelkeznie.

Adatbiztonság

Minden asszisztens kap adatbiztonsági képzést, ezért ügyelnek a jelszavas védelemre, vírusvédelemre, adataid rendszeres mentésére, és sosem küldözgetnek jelszavakat emailben.

Folyamatos támogatás

Mi az asszisztenseket nem csak listázzuk egy weboldalon, hanem folyamatosan támogatjuk a munkájukat és képezzük őket.

További asszisztensek:

Fanni

5 éve foglalkozom grafikai tervezéssel, nyomdai előkészítéssel, 2 éve pedig személyi asszisztenciával. Lételemem a fejlődés, gyorsan tanulok a szakmámban, és ezt a tudást azonnal tudom kamatoztatni a gyarkolatban.

Az alábbi feladatokban tudok segíteni: Posztolás közösségi médiára, Webshop termékek frissítése, Megrendelések kezelése, Prezentáció készítés, Képzési anyagok összeállítása, WordPress oldalak módosítása, Egyszerűbb Wordpress weboldal készítése, Kisebb képszerkesztés, Haladó képszerkesztés, Profi design készítés, Kiadványszerkesztés, Kisebb videó vágás, Személyi asszisztencia

Nyelvtudás:

Angol: középfok,

Bernadett

Bernadett vagyok, virtuális marketing asszisztens, aki megbízhatóságával, segítőkészségével és precízségével szeretné levenni az adminisztráció terheit a válladról.

Az alábbi feladatokban tudok segíteni: Webshop termékek frissítése, Megrendelések kezelése, Prezentáció készítés, Ügyfélszolgálati emailek kezelése, WordPress oldalak módosítása, Pénzügyi asszisztencia

Nyelvtudás:

Angol: középfok,

Heni

Számomra fontos a kommunikáció, hogy hatékonyan tudjunk együtt dolgozni. Szeretek rendszerezni, kutatómunkát végezni, beszámolókat, szöveges anyagokat készíteni. Napi szinten dolgozok WordPressben és a Google eszközeiben.

Az alábbi feladatokban tudok segíteni: Blogcikk írás, Hírlevél írás, Posztolás közösségi médiára, Marketing statisztikák készítése, Webshop termékek frissítése, PPC fiók kezelés (Facebook), PPC fiók kezelés (Google Ads), Megrendelések kezelése, Prezentáció készítés, Képzési anyagok összeállítása, Pályázatfigyelés, Ügyfélszolgálati emailek kezelése, WordPress oldalak módosítása, Egyszerűbb Wordpress weboldal készítése, Komplex Wordpress weboldal készítése, Kisebb képszerkesztés, Haladó képszerkesztés, Kisebb videó vágás, Pénzügyi asszisztencia, Személyi asszisztencia, Online szállásközvetítés adminisztráció, Helyesírás-ellenőrzés

Nyelvtudás:

Angol: alapfok,
Német: alapfok,