Főoldal » Asszisztensek » Gréta
2016 óta dolgozom adminisztratív területen, elsősorban jogi ügyintézésben van tapasztalatom. Szeretek írni, szövegeket fogalmazni, de szívesen végzek kreatív tevékenységet, például kép- és videószerkesztést is.
Angol nyelvből középfokú nyelvvizsgával rendelkezem, azonban elsősorban írásban, szövegértelmezéshez használom azt. A szóbeli nyelvtudásomat nem használom egy ideje, azonban igény esetén felfrissíthető.
Kedves Érdeklődő!
Kérlek olvasd el részletes bemutatkozásom is, hogy biztos lehess abban, hogy én vagyok a megfelelő asszisztens számodra!
Tanulmányaim a Miskolci Egyetemen végeztem, ahol igazságügyi igazgatási szakon diplomáztam. Ezt követően kezdtem el jogi területen dolgozni.
A munkám nagy részét vezető mellett töltöttem, akit igazgatási feladataiban segítettem, ami nagyon színes, sokszor kreativitást igénylő munkát jelentett számomra. Kiemelt igazgatási feladat volt többek között az elektronikus ügyintézés bevezetése, amely hozzám nagyon közel áll.
A különböző, kimutatások, beszámolók készítésében ez idő alatt szereztem rutint, azonban voltak rendezvényszervezési feladataim, és készítettem oktatási anyagokat is.
Mivel alapvetően szeretek írni, ezért minden olyan feladatot szívesen végzek, ahol
fogalmazni kell, kifejteni hosszabban-rövidebben egy adott témát. Ezért a marketing asszisztencia terén a hírlevél- és blogcikkírás a kedvencem. Az írás mellett a mondanivaló, az üzenet vizuális kifejezése is olyan feladat, amit szívesen végzek, ezért szeretek képeket, videókat szerkeszteni, hangulatvideókat készíteni.
A jogi asszisztencia körében elsősorban vállalkozásoknak, valamint a polgári jog területén, azon belül is a végrehajtási-, a kötelmi-, és családjogi területen tevékenykedő jogászoknak, civil szervezeteknek tudok segíteni, ahol nem feltétel az alkalmazotti jogviszony ezen feladatok elvégzéséhez.
Ebben a körben a következőket bízhatod rám:
– beadványok, szerződések előkészítése minta, útmutatás alapján
– űrlapok, formanyomtatványok kitöltése megadott adatokkal
– bejövő- és kimenő elektronikus iratok iktatása, rendszerezése
– ügyfelekkel való kapcsolattartás e-mailben, egyszerűbb levelek megírása
– hivatalos online rendszerekben egyes ügyintézési feladatok, adatgyűjtés,
lekérdezések elvégzése erre vonatkozó meghatalmazás alapján, keresés jogtárban
– szöveg legépelése hangfelvételről, illetve formázása (akár hosszabb szöveg is lehet).
Fontos tisztázni, hogy nem vagyok jogász, illetve ügyvéd, ezért jogászi-, ügyvédi tevékenységet nem végzek, jogi képviseletet nem látok el, én ezen tevékenységek támogatásához értek.
Munkám során alapvetőnek tartom, hogy határidőn belül, pontosan kivitelezett feladatokkal szolgáljam ki ügyfeleim. Fontos számomra a kommunikáció, hogy mindig pontosan megbeszéljük a feladatokat, és elégedett lehess a végeredménnyel.
Asszisztensként az a célom, hogy megszabadulhass az időrabló rutinfeladatoktól, és neked csak a fontos, előremutató dolgokkal kelljen foglalkoznod.
Amennyiben úgy gondolod, hogy én vagyok az ideális segítség számodra, kérlek, vedd fel velem a kapcsolatot az alábbi űrlapon!
*E rendszereket az asszisztensek eltérő tudásszinten kezelik. Tehát van, aki asszisztensi feladatokat végez velük, de van, aki komplett rendszereket is tud építeni ezekkel. A részletekről érdeklődj asszisztenseinknél!
30 óra /hó = 119 990 Ft. (Ez 4 000 Ft /óra díjnak felel meg)
40 óra /hó = 157 990 Ft. (ez 3 950 Ft /óra díjnak felel meg)
50 óra /hó = 189 990 Ft. (Ez 3 800 Ft /óra díjnak felel meg)
60 óra /hó = 224 990 Ft. (Ez 3 750 Ft /óra díjnak felel meg)
A fenti összegek alanyi ÁFA mentesek.
Írásos szerződéskötés szükséges, mely mindkettőnk számára korrekt együttműködést biztosít.
Fizetés minden hónapot követő 10-ig átutalással.
A felmondási idő 15 nap.
A havidíjban foglalt óraszámok havonta módosíthatóak, ha a szabad kapacitásom éppen lehetővé teszi.
A kategóriákra kattintva hasonló asszisztensek között kereshetsz.
Miért válassz Smart Angel asszisztenst?
Minden asszisztensnek kötelező képzésen részt vennie, vizsgát tennie, interjún részt vennie és szabályos vállalkozással rendelkeznie.
Minden asszisztens kap adatbiztonsági képzést, ezért ügyelnek a jelszavas védelemre, vírusvédelemre, adataid rendszeres mentésére, és sosem küldözgetnek jelszavakat emailben.
Mi az asszisztenseket nem csak listázzuk egy weboldalon, hanem folyamatosan támogatjuk a munkájukat és képezzük őket.
További asszisztensek:
Szenvedélyem a kreatív tartalmak készítése, a design tervezés és az írás. Nyitott vagyok az újdonságokra, a fejlődésre. Ugyanakkor szeretek rendszerezni és kutatásokat végezni.
Nyelvtudás:
Több éves irodai tapasztalattal rendelkezem és fontos számomra a folyamatos tanulás és önfejlesztés. Szívesen vállalok adminisztratív és kreatív feladatokat egyaránt. Munkámat precízen és megbízhatóan végzem.
Nyelvtudás:
Több éves irodai tapasztalattal és különböző szoftverek ismeretével rendelkezem, melynek segítségével hatékonyan tudom támogatni a vállalkozókat. Erősségeim WordPress, Microsoft Office programok, hírlevél és blogcikk írás.
Nyelvtudás:
Menu:
Kapcsolat:
Copyright 2022 – Minden jog fenntartva | Adatkezelési tájékoztató | Impresszum
A Smart Angel® bejegyzett védjegyoltalom alatt álló márkanév.