Gréta

2016 óta dolgozom adminisztratív területen, elsősorban jogi ügyintézésben van tapasztalatom. Szeretek írni, szövegeket fogalmazni, de szívesen végzek kreatív tevékenységet, például kép- és videószerkesztést is.

Blogcikk írás
Hírlevél írás
Posztolás közösségi médiára
Marketing statisztikák készítése
Webshop termékek frissítése
Megrendelések kezelése
Prezentáció készítés
Képzési anyagok összeállítása
Ügyfélszolgálati emailek kezelése
WordPress oldalak módosítása
Kisebb képszerkesztés
Kiadványszerkesztés
Kisebb videó vágás
Pénzügyi asszisztencia
Személyi asszisztencia
Jogi asszisztencia
Helyesírás-ellenőrzés
Telemarketing
Követelés behajtás
Ügyfélszolgálati telefonok kezelése
Hétvégi munkavégzés
Személyes irodai jelenlét
Angol: középfok
Részletesebben:

Angol nyelvből középfokú nyelvvizsgával rendelkezem, azonban elsősorban írásban, szövegértelmezéshez használom azt. A szóbeli nyelvtudásomat nem használom egy ideje, azonban igény esetén felfrissíthető.

Rugalmas munkaidőben, de általában reggel 7 és déli 12 óra között dolgozom.

Kedves Érdeklődő!
Kérlek olvasd el részletes bemutatkozásom is, hogy biztos lehess abban, hogy én vagyok a megfelelő asszisztens számodra!
Tanulmányaim a Miskolci Egyetemen végeztem, ahol igazságügyi igazgatási szakon diplomáztam. Ezt követően kezdtem el jogi területen dolgozni.
A munkám nagy részét vezető mellett töltöttem, akit igazgatási feladataiban segítettem, ami nagyon színes, sokszor kreativitást igénylő munkát jelentett számomra. Kiemelt igazgatási feladat volt többek között az elektronikus ügyintézés bevezetése, amely hozzám nagyon közel áll.
A különböző, kimutatások, beszámolók készítésében ez idő alatt szereztem rutint, azonban voltak rendezvényszervezési feladataim, és készítettem oktatási anyagokat is.
Mivel alapvetően szeretek írni, ezért minden olyan feladatot szívesen végzek, ahol
fogalmazni kell, kifejteni hosszabban-rövidebben egy adott témát. Ezért a marketing asszisztencia terén a hírlevél- és blogcikkírás a kedvencem. Az írás mellett a mondanivaló, az üzenet vizuális kifejezése is olyan feladat, amit szívesen végzek, ezért szeretek képeket, videókat szerkeszteni, hangulatvideókat készíteni.
A jogi asszisztencia körében elsősorban vállalkozásoknak, valamint a polgári jog területén, azon belül is a végrehajtási-, a kötelmi-, és családjogi területen tevékenykedő jogászoknak, civil szervezeteknek tudok segíteni, ahol nem feltétel az alkalmazotti jogviszony ezen feladatok elvégzéséhez.

Ebben a körben a következőket bízhatod rám:
– beadványok, szerződések előkészítése minta, útmutatás alapján
– űrlapok, formanyomtatványok kitöltése megadott adatokkal
– bejövő- és kimenő elektronikus iratok iktatása, rendszerezése
– ügyfelekkel való kapcsolattartás e-mailben, egyszerűbb levelek megírása
– hivatalos online rendszerekben egyes ügyintézési feladatok, adatgyűjtés,
lekérdezések elvégzése erre vonatkozó meghatalmazás alapján, keresés jogtárban
– szöveg legépelése hangfelvételről, illetve formázása (akár hosszabb szöveg is lehet).

Fontos tisztázni, hogy nem vagyok jogász, illetve ügyvéd, ezért jogászi-, ügyvédi tevékenységet nem végzek, jogi képviseletet nem látok el, én ezen tevékenységek támogatásához értek.

Munkám során alapvetőnek tartom, hogy határidőn belül, pontosan kivitelezett feladatokkal szolgáljam ki ügyfeleim. Fontos számomra a kommunikáció, hogy mindig pontosan megbeszéljük a feladatokat, és elégedett lehess a végeredménnyel.
Asszisztensként az a célom, hogy megszabadulhass az időrabló rutinfeladatoktól, és neked csak a fontos, előremutató dolgokkal kelljen foglalkoznod.
Amennyiben úgy gondolod, hogy én vagyok az ideális segítség számodra, kérlek, vedd fel velem a kapcsolatot az alábbi űrlapon!

wordpress_logo
elementor-logo
Sales Autopilot
shoprenter-logo
woocommerce-logo
active-campaign-logo
mailchimp-logo
adobe-photoshop-logo2
canva-logo
animoto logo
toggl-logo
billingo-logo
word_logo
excel_logo
power-point_logo

*E rendszereket az asszisztensek eltérő tudásszinten kezelik. Tehát van, aki asszisztensi feladatokat végez velük, de van, aki komplett rendszereket is tud építeni ezekkel. A részletekről érdeklődj asszisztenseinknél!

30 óra /hó = 119 990 Ft. (Ez 4 000 Ft /óra díjnak felel meg)
40 óra /hó = 157 990 Ft. (ez 3 950 Ft /óra díjnak felel meg)
50 óra /hó = 189 990 Ft. (Ez 3 800 Ft /óra díjnak felel meg)
60 óra /hó = 224 990 Ft. (Ez 3 750 Ft /óra díjnak felel meg)

A fenti összegek alanyi ÁFA mentesek.

Írásos szerződéskötés szükséges, mely mindkettőnk számára korrekt együttműködést biztosít.
Fizetés minden hónapot követő 10-ig átutalással.
A felmondási idő 15 nap.
A havidíjban foglalt óraszámok havonta módosíthatóak, ha a szabad kapacitásom éppen lehetővé teszi.

A kategóriákra kattintva hasonló asszisztensek között kereshetsz.

Vedd fel a kapcsolatot Grétával!

Várhatóan havonta hány munkaórát igényelsz?1
1 A havi min. 30 órát azért találtuk ki, hogy az asszisztenseinknek egyszerre max. 4-5 ügyfele legyen és ne forgácsolódjon szét a figyelmük. Így maximális odafigyeléssel tudnak dolgozni. Ennél kisebb óraszámot nem tudunk vállalni. Köszönjük a megértésed.

Miért válassz Smart Angel asszisztenst?

Ellenőrzött asszisztensek

Minden asszisztensnek kötelező képzésen részt vennie, vizsgát tennie, interjún részt vennie és szabályos vállalkozással rendelkeznie.

Adatbiztonság

Minden asszisztens kap adatbiztonsági képzést, ezért ügyelnek a jelszavas védelemre, vírusvédelemre, adataid rendszeres mentésére, és sosem küldözgetnek jelszavakat emailben.

Folyamatos támogatás

Mi az asszisztenseket nem csak listázzuk egy weboldalon, hanem folyamatosan támogatjuk a munkájukat és képezzük őket.

További asszisztensek:

Zsolt

Több éves tapasztalatom van szervezési és logisztikai területen. Fontos számomra az önfejlesztés. Jellemző rám a precíz és gyors munkavégzés. Haladó szinten kezelem az Excel programot, az angol nyelvet napi szinten használom.

Az alábbi feladatokban tudok segíteni: Blogcikk írás, Hírlevél írás, Posztolás közösségi médiára, Marketing statisztikák készítése, Webshop termékek frissítése, PPC fiók kezelés (Facebook), PPC fiók kezelés (Google Ads), Megrendelések kezelése, Prezentáció készítés, Képzési anyagok összeállítása, Pályázatfigyelés, Ügyfélszolgálati emailek kezelése, WordPress oldalak módosítása, Egyszerűbb Wordpress weboldal készítése, Kisebb képszerkesztés, Kisebb videó vágás, Pénzügyi asszisztencia, Kisebb fordítási feladatok, Fordítás, Helyesírás-ellenőrzés

Nyelvtudás:

Angol: felsőfok,
Német: alapfok,

Gyuri

Szeretek a különböző feladatokra minél hatékonyabb és gyorsabb megoldást találni. Több éves tapasztalatom van szervezési, projektvezetési és adminisztratív területen, amellyel a Te munkádban is a segítségedre tudok lenni.

Az alábbi feladatokban tudok segíteni: Blogcikk írás, Hírlevél írás, Posztolás közösségi médiára, Marketing statisztikák készítése, Webshop termékek frissítése, Megrendelések kezelése, Prezentáció készítés, Képzési anyagok összeállítása, Ügyfélszolgálati emailek kezelése, WordPress oldalak módosítása, Egyszerűbb Wordpress weboldal készítése, Sales Autopilot rendszerépítés, Kisebb képszerkesztés, Haladó képszerkesztés, Kisebb videó vágás, Pénzügyi asszisztencia, Online szállásközvetítés adminisztráció, Kisebb fordítási feladatok, Fordítás, Helyesírás-ellenőrzés

Nyelvtudás:

Angol: felsőfok,
Német: középfok,

Bernadett

Bernadett vagyok, virtuális marketing asszisztens, aki megbízhatóságával, segítőkészségével és precízségével szeretné levenni az adminisztráció terheit a válladról.

Az alábbi feladatokban tudok segíteni: Webshop termékek frissítése, Megrendelések kezelése, Prezentáció készítés, Ügyfélszolgálati emailek kezelése, WordPress oldalak módosítása, Pénzügyi asszisztencia

Nyelvtudás:

Angol: középfok,