Fruzsina

Az irodai adminisztráció terén 17 éves tapasztalattal és gyakorlattal rendelkezem. A tanulmányaim során elsajátított átfogó és elemző szemléletmódot munkám során is sikerrel alkalmazom a rám bízott feladatok ellátásában.

Blogcikk írás
Hírlevél írás
Posztolás közösségi médiára
Marketing statisztikák készítése
Webshop termékek frissítése
Megrendelések kezelése
Prezentáció készítés
Ügyfélszolgálati emailek kezelése
WordPress oldalak módosítása
Kisebb képszerkesztés
Kisebb videó vágás
Pénzügyi asszisztencia
Fordítás
Helyesírás-ellenőrzés
Telemarketing
Követelés behajtás
Ügyfélszolgálati telefonok kezelése
Hétvégi munkavégzés
Személyes irodai jelenlét
Angol: középfok
Német: alapfok
Részletesebben:

Angol nyelvből középfokú nyelvvizsgával rendelkezem, disszertációmat angol nyelven írtam, mind írásban, mind szóban problémamentesen használom a nyelvet.
Német nyelvből alapfokú nyelvvizsgával rendelkezem, írásbeli kommunikációban használom biztonságosabban a nyelvet.

Rugalmas munkaidőben dolgozok, rendszerint hétköznap 9:00 és 16:00 között vagyok elérhető. Alkalmanként, előzetes megbeszélés alapján, kiemelt óradíj ellenében hétvégi és S.O.S. munkavégzést is vállalok. Felárak: Hétvégi és S.O.S. munka esetén az óradíj 4500 Ft/óra. Angol nyelvű fordítási munka esetén az óradíj szintén 5000 Ft/óra.

Az irodai adminisztrációban eltöltött 17 év során számos területen széleskörű tapasztalatra és gyakorlatra tettem szert.
Bölcsészettudományi területen végzett doktori tanulmányaimnak köszönhetően átfogó és elemző szemléletmóddal rendelkezem, amelyet a munkám során is sikerrel alkalmazok, továbbá magabiztosan mozgok a szövegszerkesztés, korrektúra témakörében is.
Gyors tanulási és hatékony munkavégzési készségemnek köszönhetően nem okoz gondot összetett munkafolyamatok átlátása és elvégzése, valamint általam még nem használt szoftverek kezelésének elsajátítása. Folyamatosan igyekszem bővíteni az ismereteimet és új dolgokat felvenni a tudástáramba, ami mind engem, mind az ügyfeleimet előbbre viszi az együttműködésünk során.

Munkámat önálló, pontos és hatékony munkavégzés, és a feladatvégzésre való igényesség jellemzi.
Elemző és rendszerező gondolkodásomnak, valamint kiváló problémamegoldó képességemnek köszönhetően kifejezetten szeretem azokat a feladatokat, amelyek során a részekből egészet, a rendezetlenségből rendszert kell alkotni, és amely feladatok mások számára általában nyűgöt és terhet jelentenek.
Kiemelten fontosnak tartom a partnerek közötti közvetlen és nyitott kommunikációt, amely véleményem szerint a hatékony együttműködés legfontosabb eleme.

Tudásommal és tapasztalatommal hatékony segítséget nyújtok a vállalkozási tevékenység háttérmunkáihoz, adminisztratív és marketing feladatokhoz. Ezek átvállalásával időt szabadítok fel számodra, amelyet a fontosabbnak ítélt tevékenységekre tudsz fordítani, legyen az akár vállalkozásfejlesztés, akár szabadidős tevékenység.

Amennyiben úgy gondolod, hogy tudnánk együtt dolgozni, vedd fel velem a kapcsolatot a lenti űrlapon, és beszéljük meg, hogy milyen feladatok átvállalásában lehetek a segítségedre!

wordpress_logo
elementor-logo
divi-logo
Sales Autopilot
shoprenter-logo
woocommerce-logo
active-campaign-logo
mailchimp-logo
analytics_logo
google-ads-logo
adobe-photoshop-logo2
canva-logo
animoto logo
movavi-logo
toggl-logo
billingo-logo
szamlazz-hu-logo
trello-logo
word_logo
excel_logo
power-point_logo

*E rendszereket az asszisztensek eltérő tudásszinten kezelik. Tehát van, aki asszisztensi feladatokat végez velük, de van, aki komplett rendszereket is tud építeni ezekkel. A részletekről érdeklődj asszisztenseinknél!

30 óra /hó = 119 990 Ft. (Ez 4 000 Ft /óra díjnak felel meg)
40 óra /hó = 157 990 Ft. (ez 3 950 Ft /óra díjnak felel meg)
50 óra /hó = 189 990 Ft. (Ez 3 800 Ft /óra díjnak felel meg)
60 óra /hó = 224 990 Ft. (Ez 3 750 Ft /óra díjnak felel meg)

Felárak: Hétvégi és S.O.S. munka esetén az óradíj 4500 Ft/óra.

Angol nyelvű fordítási munka esetén az óradíj 5000 Ft/óra.

A fenti összegek alanyi ÁFA mentesek.

Írásos szerződéskötés szükséges, mely mindkettőnk számára korrekt együttműködést biztosít.
Fizetés minden hónapot követő 10-ig átutalással.
A felmondási idő 15 nap.
A havidíjban foglalt óraszámok havonta módosíthatóak, ha a szabad kapacitásom éppen lehetővé teszi.

Vedd fel a kapcsolatot Fruzsinával!

Várhatóan havonta hány munkaórát igényelsz?1
1 A havi min. 30 órát azért találtuk ki, hogy az asszisztenseinknek egyszerre max. 4-5 ügyfele legyen és ne forgácsolódjon szét a figyelmük. Így maximális odafigyeléssel tudnak dolgozni. Ennél kisebb óraszámot nem tudunk vállalni. Köszönjük a megértésed.

Miért válassz Smart Angel asszisztenst?

Ellenőrzött asszisztensek

Minden asszisztensnek kötelező képzésen részt vennie, vizsgát tennie, interjún részt vennie és szabályos vállalkozással rendelkeznie.

Adatbiztonság

Minden asszisztens kap adatbiztonsági képzést, ezért ügyelnek a jelszavas védelemre, vírusvédelemre, adataid rendszeres mentésére, és sosem küldözgetnek jelszavakat emailben.

Folyamatos támogatás

Mi az asszisztenseket nem csak listázzuk egy weboldalon, hanem folyamatosan támogatjuk a munkájukat és képezzük őket.

További asszisztensek:

Tünde

Több mint egy éve képzem magam, hogy minél több ismeretet szerezzek a marketing asszisztensi területen, és célom, hogy legjobb tudásom szerint támogassam a vállalkozók, vállalkozások munkáját.

Az alábbi feladatokban tudok segíteni: Blogcikk írás, Hírlevél írás, Posztolás közösségi médiára, Marketing statisztikák készítése, Webshop termékek frissítése, Megrendelések kezelése, Prezentáció készítés, Képzési anyagok összeállítása, Ügyfélszolgálati emailek kezelése, Ügyfélszolgálati telefonok kezelése (korlátozottan), WordPress oldalak módosítása, Egyszerűbb Wordpress weboldal készítése, Sales Autopilot rendszerépítés, Kisebb képszerkesztés, Kisebb videó vágás, Online szállásközvetítés adminisztráció, Amazon értékesítési asszisztencia

Nyelvtudás:

Angol: középfok,

Gyuri

Szeretek a különböző feladatokra minél hatékonyabb és gyorsabb megoldást találni. Több éves tapasztalatom van szervezési, projektvezetési és adminisztratív területen, amellyel a Te munkádban is a segítségedre tudok lenni.

Az alábbi feladatokban tudok segíteni: Blogcikk írás, Hírlevél írás, Posztolás közösségi médiára, Marketing statisztikák készítése, Webshop termékek frissítése, Megrendelések kezelése, Prezentáció készítés, Képzési anyagok összeállítása, Ügyfélszolgálati emailek kezelése, WordPress oldalak módosítása, Egyszerűbb Wordpress weboldal készítése, Sales Autopilot rendszerépítés, Kisebb képszerkesztés, Haladó képszerkesztés, Kisebb videó vágás, Pénzügyi asszisztencia, Online szállásközvetítés adminisztráció, Kisebb fordítási feladatok, Fordítás, Helyesírás-ellenőrzés

Nyelvtudás:

Angol: felsőfok,
Német: középfok,

Gréta

2016 óta dolgozom adminisztratív területen, elsősorban jogi ügyintézésben van tapasztalatom. Szeretek írni, szövegeket fogalmazni, de szívesen végzek kreatív tevékenységet, például kép- és videószerkesztést is.

Az alábbi feladatokban tudok segíteni: Blogcikk írás, Hírlevél írás, Posztolás közösségi médiára, Marketing statisztikák készítése, Webshop termékek frissítése, Megrendelések kezelése, Prezentáció készítés, Képzési anyagok összeállítása, Ügyfélszolgálati emailek kezelése, WordPress oldalak módosítása, Kisebb képszerkesztés, Kiadványszerkesztés, Kisebb videó vágás, Pénzügyi asszisztencia, Személyi asszisztencia, Jogi asszisztencia, Helyesírás-ellenőrzés

Nyelvtudás:

Angol: középfok,