Főoldal » Asszisztensek » Fruzsina
Az irodai adminisztráció terén 17 éves tapasztalattal és gyakorlattal rendelkezem. A tanulmányaim során elsajátított átfogó és elemző szemléletmódot munkám során is sikerrel alkalmazom a rám bízott feladatok ellátásában.
Angol nyelvből középfokú nyelvvizsgával rendelkezem, disszertációmat angol nyelven írtam, mind írásban, mind szóban problémamentesen használom a nyelvet.
Német nyelvből alapfokú nyelvvizsgával rendelkezem, írásbeli kommunikációban használom biztonságosabban a nyelvet.
Az irodai adminisztrációban eltöltött 17 év során számos területen széleskörű tapasztalatra és gyakorlatra tettem szert.
Bölcsészettudományi területen végzett doktori tanulmányaimnak köszönhetően átfogó és elemző szemléletmóddal rendelkezem, amelyet a munkám során is sikerrel alkalmazok, továbbá magabiztosan mozgok a szövegszerkesztés, korrektúra témakörében is.
Gyors tanulási és hatékony munkavégzési készségemnek köszönhetően nem okoz gondot összetett munkafolyamatok átlátása és elvégzése, valamint általam még nem használt szoftverek kezelésének elsajátítása. Folyamatosan igyekszem bővíteni az ismereteimet és új dolgokat felvenni a tudástáramba, ami mind engem, mind az ügyfeleimet előbbre viszi az együttműködésünk során.
Munkámat önálló, pontos és hatékony munkavégzés, és a feladatvégzésre való igényesség jellemzi.
Elemző és rendszerező gondolkodásomnak, valamint kiváló problémamegoldó képességemnek köszönhetően kifejezetten szeretem azokat a feladatokat, amelyek során a részekből egészet, a rendezetlenségből rendszert kell alkotni, és amely feladatok mások számára általában nyűgöt és terhet jelentenek.
Kiemelten fontosnak tartom a partnerek közötti közvetlen és nyitott kommunikációt, amely véleményem szerint a hatékony együttműködés legfontosabb eleme.
Tudásommal és tapasztalatommal hatékony segítséget nyújtok a vállalkozási tevékenység háttérmunkáihoz, adminisztratív és marketing feladatokhoz. Ezek átvállalásával időt szabadítok fel számodra, amelyet a fontosabbnak ítélt tevékenységekre tudsz fordítani, legyen az akár vállalkozásfejlesztés, akár szabadidős tevékenység.
Amennyiben úgy gondolod, hogy tudnánk együtt dolgozni, vedd fel velem a kapcsolatot a lenti űrlapon, és beszéljük meg, hogy milyen feladatok átvállalásában lehetek a segítségedre!
*E rendszereket az asszisztensek eltérő tudásszinten kezelik. Tehát van, aki asszisztensi feladatokat végez velük, de van, aki komplett rendszereket is tud építeni ezekkel. A részletekről érdeklődj asszisztenseinknél!
30 óra /hó = 119 990 Ft. (Ez 4 000 Ft /óra díjnak felel meg)
40 óra /hó = 157 990 Ft. (ez 3 950 Ft /óra díjnak felel meg)
50 óra /hó = 189 990 Ft. (Ez 3 800 Ft /óra díjnak felel meg)
60 óra /hó = 224 990 Ft. (Ez 3 750 Ft /óra díjnak felel meg)
Felárak: Hétvégi és S.O.S. munka esetén az óradíj 4500 Ft/óra.
Angol nyelvű fordítási munka esetén az óradíj 5000 Ft/óra.
A fenti összegek alanyi ÁFA mentesek.
Írásos szerződéskötés szükséges, mely mindkettőnk számára korrekt együttműködést biztosít.
Fizetés minden hónapot követő 10-ig átutalással.
A felmondási idő 15 nap.
A havidíjban foglalt óraszámok havonta módosíthatóak, ha a szabad kapacitásom éppen lehetővé teszi.
A kategóriákra kattintva hasonló asszisztensek között kereshetsz.
Miért válassz Smart Angel asszisztenst?
Minden asszisztensnek kötelező képzésen részt vennie, vizsgát tennie, interjún részt vennie és szabályos vállalkozással rendelkeznie.
Minden asszisztens kap adatbiztonsági képzést, ezért ügyelnek a jelszavas védelemre, vírusvédelemre, adataid rendszeres mentésére, és sosem küldözgetnek jelszavakat emailben.
Mi az asszisztenseket nem csak listázzuk egy weboldalon, hanem folyamatosan támogatjuk a munkájukat és képezzük őket.
További asszisztensek:
Számomra fontos a kommunikáció, hogy hatékonyan tudjunk együtt dolgozni. Szeretek rendszerezni, kutatómunkát végezni, beszámolókat, szöveges anyagokat készíteni. Napi szinten dolgozok WordPressben és a Google eszközeiben.
Nyelvtudás:
Szeretek a különböző feladatokra minél hatékonyabb és gyorsabb megoldást találni. Több éves tapasztalatom van szervezési, projektvezetési és adminisztratív területen, amellyel a Te munkádban is a segítségedre tudok lenni.
Nyelvtudás:
Széles skálán terjedő tudásommal lelkes segítőd leszek a vállalkozásodban. Profi kép- és videós anyaggal tudlak ellátni, valamint egyedi szövegekkel, de a monoton, szárazabb munkát is rám bízhatod. Fő az alaposság.
Nyelvtudás:
Menu:
Kapcsolat:
Copyright 2022 – Minden jog fenntartva | Adatkezelési tájékoztató | Impresszum
A Smart Angel® bejegyzett védjegyoltalom alatt álló márkanév.