Fruzsina

Az irodai adminisztráció terén 17 éves tapasztalattal és gyakorlattal rendelkezem. A tanulmányaim során elsajátított átfogó és elemző szemléletmódot munkám során is sikerrel alkalmazom a rám bízott feladatok ellátásában.

Blogcikk írás
Hírlevél írás
Posztolás közösségi médiára
Marketing statisztikák készítése
Webshop termékek frissítése
Megrendelések kezelése
Prezentáció készítés
Ügyfélszolgálati emailek kezelése
WordPress oldalak módosítása
Kisebb képszerkesztés
Kisebb videó vágás
Pénzügyi asszisztencia
Fordítás
Helyesírás-ellenőrzés
Telemarketing
Követelés behajtás
Ügyfélszolgálati telefonok kezelése
Hétvégi munkavégzés
Személyes irodai jelenlét
Angol: középfok
Német: alapfok
Részletesebben:

Angol nyelvből középfokú nyelvvizsgával rendelkezem, disszertációmat angol nyelven írtam, mind írásban, mind szóban problémamentesen használom a nyelvet.
Német nyelvből alapfokú nyelvvizsgával rendelkezem, írásbeli kommunikációban használom biztonságosabban a nyelvet.

Rugalmas munkaidőben dolgozok, rendszerint hétköznap 9:00 és 16:00 között vagyok elérhető. Alkalmanként, előzetes megbeszélés alapján, kiemelt óradíj ellenében hétvégi és S.O.S. munkavégzést is vállalok. Felárak: Hétvégi és S.O.S. munka esetén az óradíj 4500 Ft/óra. Angol nyelvű fordítási munka esetén az óradíj szintén 5000 Ft/óra.

Az irodai adminisztrációban eltöltött 17 év során számos területen széleskörű tapasztalatra és gyakorlatra tettem szert.
Bölcsészettudományi területen végzett doktori tanulmányaimnak köszönhetően átfogó és elemző szemléletmóddal rendelkezem, amelyet a munkám során is sikerrel alkalmazok, továbbá magabiztosan mozgok a szövegszerkesztés, korrektúra témakörében is.
Gyors tanulási és hatékony munkavégzési készségemnek köszönhetően nem okoz gondot összetett munkafolyamatok átlátása és elvégzése, valamint általam még nem használt szoftverek kezelésének elsajátítása. Folyamatosan igyekszem bővíteni az ismereteimet és új dolgokat felvenni a tudástáramba, ami mind engem, mind az ügyfeleimet előbbre viszi az együttműködésünk során.

Munkámat önálló, pontos és hatékony munkavégzés, és a feladatvégzésre való igényesség jellemzi.
Elemző és rendszerező gondolkodásomnak, valamint kiváló problémamegoldó képességemnek köszönhetően kifejezetten szeretem azokat a feladatokat, amelyek során a részekből egészet, a rendezetlenségből rendszert kell alkotni, és amely feladatok mások számára általában nyűgöt és terhet jelentenek.
Kiemelten fontosnak tartom a partnerek közötti közvetlen és nyitott kommunikációt, amely véleményem szerint a hatékony együttműködés legfontosabb eleme.

Tudásommal és tapasztalatommal hatékony segítséget nyújtok a vállalkozási tevékenység háttérmunkáihoz, adminisztratív és marketing feladatokhoz. Ezek átvállalásával időt szabadítok fel számodra, amelyet a fontosabbnak ítélt tevékenységekre tudsz fordítani, legyen az akár vállalkozásfejlesztés, akár szabadidős tevékenység.

Amennyiben úgy gondolod, hogy tudnánk együtt dolgozni, vedd fel velem a kapcsolatot a lenti űrlapon, és beszéljük meg, hogy milyen feladatok átvállalásában lehetek a segítségedre!

wordpress_logo
elementor-logo
divi-logo
Sales Autopilot
shoprenter-logo
woocommerce-logo
active-campaign-logo
mailchimp-logo
analytics_logo
google-ads-logo
adobe-photoshop-logo2
canva-logo
animoto logo
movavi-logo
toggl-logo
billingo-logo
szamlazz-hu-logo
trello-logo
word_logo
excel_logo
power-point_logo

*E rendszereket az asszisztensek eltérő tudásszinten kezelik. Tehát van, aki asszisztensi feladatokat végez velük, de van, aki komplett rendszereket is tud építeni ezekkel. A részletekről érdeklődj asszisztenseinknél!

30 óra /hó = 119 990 Ft. (Ez 4 000 Ft /óra díjnak felel meg)
40 óra /hó = 157 990 Ft. (ez 3 950 Ft /óra díjnak felel meg)
50 óra /hó = 189 990 Ft. (Ez 3 800 Ft /óra díjnak felel meg)
60 óra /hó = 224 990 Ft. (Ez 3 750 Ft /óra díjnak felel meg)

Felárak: Hétvégi és S.O.S. munka esetén az óradíj 4500 Ft/óra.

Angol nyelvű fordítási munka esetén az óradíj 5000 Ft/óra.

A fenti összegek alanyi ÁFA mentesek.

Írásos szerződéskötés szükséges, mely mindkettőnk számára korrekt együttműködést biztosít.
Fizetés minden hónapot követő 10-ig átutalással.
A felmondási idő 15 nap.
A havidíjban foglalt óraszámok havonta módosíthatóak, ha a szabad kapacitásom éppen lehetővé teszi.

A kategóriákra kattintva hasonló asszisztensek között kereshetsz.

Vedd fel a kapcsolatot Fruzsinával!

Várhatóan havonta hány munkaórát igényelsz?1
1 A havi min. 30 órát azért találtuk ki, hogy az asszisztenseinknek egyszerre max. 4-5 ügyfele legyen és ne forgácsolódjon szét a figyelmük. Így maximális odafigyeléssel tudnak dolgozni. Ennél kisebb óraszámot nem tudunk vállalni. Köszönjük a megértésed.

Miért válassz Smart Angel asszisztenst?

Ellenőrzött asszisztensek

Minden asszisztensnek kötelező képzésen részt vennie, vizsgát tennie, interjún részt vennie és szabályos vállalkozással rendelkeznie.

Adatbiztonság

Minden asszisztens kap adatbiztonsági képzést, ezért ügyelnek a jelszavas védelemre, vírusvédelemre, adataid rendszeres mentésére, és sosem küldözgetnek jelszavakat emailben.

Folyamatos támogatás

Mi az asszisztenseket nem csak listázzuk egy weboldalon, hanem folyamatosan támogatjuk a munkájukat és képezzük őket.

További asszisztensek:

Andi

Több mint 20 évig nagyobb pénzintézeteknél tevékenykedtem, egy éve digitális tartalomkészítőként dolgozom. Erősségem a hírlevél- és blogcikk írás, Power Point prezentáció készítés, képszerkesztés és FB-posztok készítése.

Az alábbi feladatokban tudok segíteni: Blogcikk írás, Hírlevél írás, Posztolás közösségi médiára, Marketing statisztikák készítése, Webshop termékek frissítése, Prezentáció készítés, Képzési anyagok összeállítása, Ügyfélszolgálati emailek kezelése, WordPress oldalak módosítása, Egyszerűbb Wordpress weboldal készítése, Kisebb képszerkesztés, Kisebb videó vágás, Pénzügyi asszisztencia, Helyesírás-ellenőrzés

Nyelvtudás:

Angol: középfok,

Bernadett

Bernadett vagyok, virtuális marketing asszisztens, aki megbízhatóságával, segítőkészségével és precízségével szeretné levenni az adminisztráció terheit a válladról.

Az alábbi feladatokban tudok segíteni: Webshop termékek frissítése, Megrendelések kezelése, Prezentáció készítés, Ügyfélszolgálati emailek kezelése, WordPress oldalak módosítása, Pénzügyi asszisztencia

Nyelvtudás:

Angol: középfok,

Zita

Többéves tapasztalattal szeretnék Neked segíteni a vállalkozásod sikerében. Munkámat lelkiismeretesen és pontosan végzem. Erősségeim a weboldal készítés, képszerkesztés, és szeretem a webáruházzal kapcsolatos feladatokat.

Az alábbi feladatokban tudok segíteni: Hírlevél írás, Posztolás közösségi médiára, Webshop termékek frissítése, Megrendelések kezelése, Prezentáció készítés, Képzési anyagok összeállítása, Ügyfélszolgálati emailek kezelése, WordPress oldalak módosítása, Egyszerűbb Wordpress weboldal készítése, Kisebb képszerkesztés, Haladó képszerkesztés, Pénzügyi asszisztencia, Személyi asszisztencia, Online szállásközvetítés adminisztráció

Nyelvtudás:

Angol: alapfok,
Német: középfok,