virtuális marketing asszisztens Éva

Éva

Évi vagyok, virtuális marketing asszisztens, sokrétű tapasztalattal és nagy adag kreativitással. A Te ideális jobb kezed, aki elvégzi helyetted a munkát, amelyre neked már nincs kapacitásod.

Blogcikk írás
Hírlevél írás
Posztolás közösségi médiára
Marketing statisztikák készítése
Webshop termékek frissítése
Megrendelések kezelése
Prezentáció készítés
Ügyfélszolgálati emailek kezelése
WordPress oldalak módosítása
Kisebb képszerkesztés
Kisebb videó vágás
Pénzügyi asszisztencia
Kisebb fordítási feladatok
Telemarketing
Követelés behajtás
Ügyfélszolgálati telefonok kezelése
Hétvégi munkavégzés
Személyes irodai jelenlét
Angol: középfok
Német: alapfok
Részletesebben:

Angol - középfokú nyelvvizsgával rendelkezem, korábbi munkám során napi szinten használtam szóban és írásban egyaránt
Német - alapfok, újrakezdő vagyok, jelenleg is tanulom, a jövőben közép- vagy akár felsőfokra szeretném fejleszteni tudásom

Általában 9-17 óráig vagyok elérhető hétfőtől péntekig, hétvégi és esti munkát nem vállalok.

Kedves Érdeklődő!

Én leszek az ideális virtuális munkatárs amennyiben rugalmasságra, szorgalomra, pontosságra és megbízhatóságra van szükséged.

Fő profilomnak a közösségi médiával kapcsolatos teendőket tekintem, melynek hatékonysága napjainkban már megkérdőjelezhetetlen. Szívesen segítek Neked ebben, természetesen teljes mértékben a profilodra, márkádra szabva, így létrehozva a hatékony kommunikációs csatornát a célközönségeddel.

Otthonosan mozgok az új platformokon, az új trendekben és a tartalomgyártásban egyaránt.

Mindemellett átvállalom a “szárazabb” adminisztratív teendőket is, melyben már több éves tapasztalattal rendelkezem.

Rekreációszervező és egészségfejlesztő szakemberként kerültem a turizmus világába, amely aztán rengeteg kaput nyitott ki előttem az eddigi karrierem során.

Volt lehetőségem megtanulni a vállalati asszisztenciát, mondhatni kívül-belül, ugyanis front- és back office tapasztalattal egyaránt rendelkezem. Nívós magyar szállodalánc csapattagjaként rengeteg lehetőséget kaptam, hogy fejlesszem magam mind a kommunikáció, mind pedig a marketing területén.

Elsősorban a háttérmunka elvégzése tartozott a napi rutinomhoz pl. jutalék egyeztetések, számlázási anyagok előkészítése, ajánlatok- kimutatások készítése stb. Később már 100%-ban az én felelősségem lett a vállalat weboldala és közösségi média platformjainak kezelése is. 

Ezeket a tapasztalataimat szeretném kamatoztatni, további turisztika, sport, divat, egészség, életmód, baba-mama, szórakozás vagy ehhez hasonló témában működő vállalkozások támogatásában. Lelkes vagyok és motivált, ezáltal könnyen alkalmazkodom, mindig a közös célt szem előtt tartva. Folyamatosan képzem magam, szeretek új készségeket elsajátítani.

A munkámat egy az egyben Rád és vállalkozásodra szabom, rugalmasan alkalmazkodva az igényeidhez.

Egyesítsük céljainkat és hozzuk ki együtt a legtöbbet a vállalkozásodból!

Pár kattintás és kezdhetjük is a közös munkát!

wordpress_logo
elementor-logo
Sales Autopilot
shoprenter-logo
woocommerce-logo
active-campaign-logo
mailchimp-logo
analytics_logo
crello-logo
animoto logo
movavi-logo
toggl-logo
billingo-logo
szamlazz-hu-logo
word_logo
excel_logo
power-point_logo

*E rendszereket az asszisztensek eltérő tudásszinten kezelik. Tehát van, aki asszisztensi feladatokat végez velük, de van, aki komplett rendszereket is tud építeni ezekkel. A részletekről érdeklődj asszisztenseinknél!

30 óra /hó = 114 990 Ft. (Ez 3 833 Ft./óra díjnak felel meg)
40 óra /hó = 149 990 Ft. (ez 3 749 Ft./óra díjnak felel meg)
50 óra /hó = 179 990 Ft. (Ez 3 599 Ft./óra díjnak felel meg)
60 óra /hó = 209 990 Ft. (Ez 3 499 Ft./óra díjnak felel meg)

SOS munka felára: 4.500Ft/óra

A fenti összegek alanyi ÁFA mentesek.

 

 

Írásos szerződéskötés szükséges, mely mindkettőnk számára korrekt együttműködést biztosít.
Fizetés minden hónapot követő 10-ig átutalással.
A felmondási idő 15 nap.
A havidíjban foglalt óraszámok havonta módosíthatóak, ha a szabad kapacitásom éppen lehetővé teszi.

A kategóriákra kattintva hasonló asszisztensek között kereshetsz.

Vedd fel a kapcsolatot Évával!

Várhatóan havonta hány munkaórát igényelsz?1
1 A havi min. 30 órát azért találtuk ki, hogy az asszisztenseinknek egyszerre max. 4-5 ügyfele legyen és ne forgácsolódjon szét a figyelmük. Így maximális odafigyeléssel tudnak dolgozni. Ennél kisebb óraszámot nem tudunk vállalni. Köszönjük a megértésed.

Miért válassz Smart Angel asszisztenst?

Ellenőrzött asszisztensek

Minden asszisztensnek kötelező képzésen részt vennie, vizsgát tennie, interjún részt vennie és szabályos vállalkozással rendelkeznie.

Adatbiztonság

Minden asszisztens kap adatbiztonsági képzést, ezért ügyelnek a jelszavas védelemre, vírusvédelemre, adataid rendszeres mentésére, és sosem küldözgetnek jelszavakat emailben.

Folyamatos támogatás

Mi az asszisztenseket nem csak listázzuk egy weboldalon, hanem folyamatosan támogatjuk a munkájukat és képezzük őket.

További asszisztensek:

virtuális marketing asszisztens Attila

Attila

Spórolj időt velem! És a mindennapi rutinfeladatok helyett az igazán fontos dolgokra koncentrálhatsz. Az időigényes adminisztratív és marketinges munkát pedig nyugodtan bízd rám! Minden tudásommal Téged segítelek.

Az alábbi feladatokban tudok segíteni: Blogcikk írás, Hírlevél írás, Posztolás közösségi médiára, Marketing statisztikák készítése, Webshop termékek frissítése, PPC fiók kezelés (Facebook), Megrendelések kezelése, Prezentáció készítés, Ügyfélszolgálati emailek kezelése, WordPress oldalak módosítása, Kisebb képszerkesztés, Kisebb videó vágás, Kisebb fordítási feladatok

Nyelvtudás:

Angol: középfok,
Német: középfok,
virtuális marketing asszisztens Blanka

Blanka

Több, mint 10 éves szakmai pályafutásom során többféle munkatapasztalatot is szereztem, ezért tudásom igen széleskörű. Otthon vagyok marketing, kereskedelem, hr, adminisztráció, logisztika és ügyfélszolgálati területeken is.

Az alábbi feladatokban tudok segíteni: Blogcikk írás, Hírlevél írás, Posztolás közösségi médiára, Marketing statisztikák készítése, Webshop termékek frissítése, PPC fiók kezelés (Facebook), Megrendelések kezelése, Prezentáció készítés, Ügyfélszolgálati emailek kezelése, WordPress oldalak módosítása, Kisebb képszerkesztés, Kisebb videó vágás, Pénzügyi asszisztencia, Személyi asszisztencia, Kisebb fordítási feladatok, Helyesírás-ellenőrzés

Nyelvtudás:

Angol: középfok,

Olga

Sokrétű tapasztalattal rendelkezem a kereskedelem, HR, marketing, asszisztencia vagy ügyfélszolgálat területen. Több évig dolgoztam vállalati trénerként, így e téren kifejezetten nagy segítségére lehetek vállalkozása számára.

Az alábbi feladatokban tudok segíteni: Blogcikk írás, Hírlevél írás, Posztolás közösségi médiára, Webshop termékek frissítése, Megrendelések kezelése, Prezentáció készítés, Képzési anyagok összeállítása, Ügyfélszolgálati emailek kezelése, Ügyfélszolgálati telefonok kezelése, WordPress oldalak módosítása, Kisebb képszerkesztés, Kisebb videó vágás, Pénzügyi asszisztencia

Nyelvtudás:

Angol: középfok,
Francia: középfok,