Erika

2017 óta foglalkozom szállítmányozással adminisztratív és szervező területen, ahol a precíz munkavégzés, szervezőkészség, proaktivitás is elvárás. Hiszem, hogy ezen képességekkel nagy segítségedre lehetek vállalkozásodban.

Blogcikk írás
Marketing statisztikák készítése
Webshop termékek frissítése
Megrendelések kezelése
Prezentáció készítés
Képzési anyagok összeállítása
Ügyfélszolgálati emailek kezelése
WordPress oldalak módosítása
Egyszerűbb Wordpress weboldal készítése
Kisebb képszerkesztés
Kisebb videó vágás
Pénzügyi asszisztencia
Személyi asszisztencia
Telemarketing
Követelés behajtás
Ügyfélszolgálati telefonok kezelése
Személyes irodai jelenlét
Angol: középfok
Részletesebben:

Az angol napi szinten a munkám része, elsősorban írásban. Folyamatosan fejlesztem magam.

Szabad órák száma: 40
Időbeosztás: munkaidőben esetenként esti vagy hétvégi munkavégzéssel.

Kedves Érdeklődő!

Szeretnék néhány mondatban bemutatkozni, hogy eldönthesd, én vagyok-e a megfelelő segítség számodra.

Tanulmányaimat a Milton Friedman Egyetemen végeztem szállítmányozás és logisztika szakirányon. 2017 óta vagyok jelen a szállítmányozásban, azóta több munkakörben is tapasztalatot szereztem, úgy mint az adminisztráció, fuvarszervezés, vagy tengeri szállítmányozás. Munkámban elvárás a proaktivitás, problémamegoldó és jó kommunikációs képesség, pontosság, a határidők betartása.

Jelenleg egy cégnél árképzéssel foglalkozom, ahol napi szinten kommunikálok angolul, elsősorban írásban.

Közel állnak hozzám a kreatív feladatok, szeretek alkotni, tervezni, de az általános adminisztrációban is otthonosan mozgok.

Gyakran veszek részt képzéseken, mivel az önfejlesztés fontos a számomra.

Amennyiben felkeltettem érdeklődésed, kérlek, vedd fel velem a kapcsolatot a lenti űrlapon.

wordpress_logo
elementor-logo
Sales Autopilot
shoprenter-logo
canva-logo
animoto logo
movavi-logo
szamlazz-hu-logo
word_logo
excel_logo
power-point_logo

*E rendszereket az asszisztensek eltérő tudásszinten kezelik. Tehát van, aki asszisztensi feladatokat végez velük, de van, aki komplett rendszereket is tud építeni ezekkel. A részletekről érdeklődj asszisztenseinknél!

30 óra /hó = 119 990 Ft. (Ez 4 000 Ft /óra díjnak felel meg)
40 óra /hó = 157 990 Ft. (ez 3 950 Ft /óra díjnak felel meg)
50 óra /hó = 189 990 Ft. (Ez 3 800 Ft /óra díjnak felel meg)
60 óra /hó = 224 990 Ft. (Ez 3 750 Ft /óra díjnak felel meg)

A fenti összegek alanyi ÁFA mentesek.

Hétvégi munka 5000 Ft/óra

Írásos szerződéskötés szükséges, mely mindkettőnk számára korrekt együttműködést biztosít.
Fizetés minden hónapot követő 10-ig átutalással.
A felmondási idő 15 nap.
A havidíjban foglalt óraszámok havonta módosíthatóak, ha a szabad kapacitásom éppen lehetővé teszi.

Vedd fel a kapcsolatot Erikával!

Várhatóan havonta hány munkaórát igényelsz?1
1 A havi min. 30 órát azért találtuk ki, hogy az asszisztenseinknek egyszerre max. 4-5 ügyfele legyen és ne forgácsolódjon szét a figyelmük. Így maximális odafigyeléssel tudnak dolgozni. Ennél kisebb óraszámot nem tudunk vállalni. Köszönjük a megértésed.

Miért válassz Smart Angel asszisztenst?

Ellenőrzött asszisztensek

Minden asszisztensnek kötelező képzésen részt vennie, vizsgát tennie, interjún részt vennie és szabályos vállalkozással rendelkeznie.

Adatbiztonság

Minden asszisztens kap adatbiztonsági képzést, ezért ügyelnek a jelszavas védelemre, vírusvédelemre, adataid rendszeres mentésére, és sosem küldözgetnek jelszavakat emailben.

Folyamatos támogatás

Mi az asszisztenseket nem csak listázzuk egy weboldalon, hanem folyamatosan támogatjuk a munkájukat és képezzük őket.

További asszisztensek:

Nikolett

Több, mint 10 éve vagyok jelen a marketing világában. Hiszem, hogy minden vállalkozás egyedi. Minden cégnek más és más területen kell a segítség. Tudásommal én is szeretnék hozzájárulni a vállalkozás sikerességéhez.

Az alábbi feladatokban tudok segíteni: Blogcikk írás, Hírlevél írás, Posztolás közösségi médiára, Webshop termékek frissítése, PPC fiók kezelés (Facebook), PPC fiók kezelés (Google Ads), Prezentáció készítés, Képzési anyagok összeállítása, WordPress oldalak módosítása, Egyszerűbb Wordpress weboldal készítése, Komplex Wordpress weboldal készítése, Kisebb képszerkesztés, Haladó képszerkesztés, Profi design készítés, Kiadványszerkesztés, Személyi asszisztencia

Nyelvtudás:

Angol: alapfok,

Gréta

2016 óta dolgozom adminisztratív területen, elsősorban jogi ügyintézésben van tapasztalatom. Szeretek írni, szövegeket fogalmazni, de szívesen végzek kreatív tevékenységet, például kép- és videószerkesztést is.

Az alábbi feladatokban tudok segíteni: Blogcikk írás, Hírlevél írás, Posztolás közösségi médiára, Marketing statisztikák készítése, Webshop termékek frissítése, Megrendelések kezelése, Prezentáció készítés, Képzési anyagok összeállítása, Ügyfélszolgálati emailek kezelése, WordPress oldalak módosítása, Kisebb képszerkesztés, Kiadványszerkesztés, Kisebb videó vágás, Pénzügyi asszisztencia, Személyi asszisztencia, Jogi asszisztencia, Helyesírás-ellenőrzés

Nyelvtudás:

Angol: középfok,

Laura

Korábban olyan feladatkörökben dolgoztam, ahol a precíz munkavégzés, a rendszerszemléletű, ugyanakkor rugalmas gondolkodás alapkritériumokként szerepeltek. Célom, hogy többek között ezekkel az értékekkel segítsem a munkádat.

Az alábbi feladatokban tudok segíteni: Blogcikk írás, Hírlevél írás, Posztolás közösségi médiára, Marketing statisztikák készítése, Webshop termékek frissítése, PPC fiók kezelés (Facebook), Megrendelések kezelése, Prezentáció készítés, Ügyfélszolgálati emailek kezelése, WordPress oldalak módosítása, Kisebb képszerkesztés, Kisebb videó vágás, Pénzügyi asszisztencia

Nyelvtudás:

Angol: középfok,
Német: középfok,