Dóra

Dóra vagyok, a Te precíz és megbízható virtuális asszisztensed, aki rendkívül pozitív hozzáállásával pikk-pakk leveszi a válladról az időrabló feladatokat. Mottóm: A vállalkozásod sikere a hivatásom.

Blogcikk írás
Hírlevél írás
Posztolás közösségi médiára
Webshop termékek frissítése
Megrendelések kezelése
Prezentáció készítés
WordPress oldalak módosítása
Kisebb képszerkesztés
Kisebb videó vágás
Pénzügyi asszisztencia
Személyi asszisztencia
Telemarketing
Követelés behajtás
Ügyfélszolgálati telefonok kezelése
Személyes irodai jelenlét
Angol: középfok
Francia: alapfok
Részletesebben:

Az angolt középfokon beszélem írásban és szóban egyaránt. Folyamatosan képzem magam, ezért a jövőben szeretnék középfokú nyelvvizsgát tenni.
A francia tudásom passzív, mert pár éve már nem nagyon használom. De szükség esetén hamar feleleveníthető.

Rugalmas munkaidőben, de általában hétköznap 8 és 17 óra között dolgozom. Hétvégi vagy esti munkát emelt óradíjon vállalok (lásd díjak rész).

Kedves érdeklődő!

Olvasd el részletesebb bemutatkozómat is, hogy alaposabban is meggyőződhess arról, hogy én vagyok-e a megfelelő segítség vállalkozásod számára.

Pénzügyi-számviteli ügyintéző végzettségem mellett MNB Pénzügyi Hatósági (PSZÁF) tanúsítvánnyal rendelkezem, valamint Virtuális online marketing asszisztens oklevelet is szereztem. Szívesen vállalok könyvelő asszisztensi feladatokat is.

Több évet töltöttem irodai környezetben, változatos feladatokat ellátva, mint pl: ügyfélszolgálat, számlázás, adminisztratív és marketing feladatok elvégzése, személyi asszisztencia.

Célom, hogy elfoglalt vállalkozókat segítsek adminisztratív és marketinges feladatok átvállalásával, ezzel támogatva működésüket.

Fontos számomra az ügyfeleim elégedettsége, ezért a munkámat pontosan, precízen és lelkiismeretesen végzem, gyorsan tanulok, jó csapatjátékos vagyok, valamint a határidőket is mindig betartom.

Remek kapcsolatteremtő és kommunikációs készséggel rendelkezem.

Folyamatosan képzem magam, hogy minél több területen segíthessem a vállalkozásod sikeres működését.

Vedd fel velem a kapcsolatot a lent található űrlapon és beszéljük meg, hogy neked miben tudok segíteni!

wordpress_logo
elementor-logo
Sales Autopilot
woocommerce-logo
mailchimp-logo
adobe-photoshop-logo2
canva-logo
crello-logo
movavi-logo
billingo-logo
word_logo
excel_logo
power-point_logo

*E rendszereket az asszisztensek eltérő tudásszinten kezelik. Tehát van, aki asszisztensi feladatokat végez velük, de van, aki komplett rendszereket is tud építeni ezekkel. A részletekről érdeklődj asszisztenseinknél!

30 óra /hó = 114 990 Ft. (Ez 3 833 Ft./óra díjnak felel meg)
40 óra /hó = 149 990 Ft. (ez 3 749 Ft./óra díjnak felel meg)
50 óra /hó = 179 990 Ft. (Ez 3 599 Ft./óra díjnak felel meg)
60 óra /hó = 209 990 Ft. (Ez 3 499 Ft./óra díjnak felel meg)

Ennél magasabb csomag is kialakítható 3 499 Ft-os óradíjjal szorozva.

Sürgős, esti és hétvégi munka 5 500 Ft/óra
A fenti összegek alanyi ÁFA mentesek.

 

Írásos szerződéskötés szükséges, mely mindkettőnk számára korrekt együttműködést biztosít.
A havidíj minden hónapot követő 10-ig fizetendő átutalással.
A felmondási idő 15 nap.
A havidíjban foglalt óraszámok havonta módosíthatóak, ha a szabad kapacitásom éppen lehetővé teszi.

A kategóriákra kattintva hasonló asszisztensek között kereshetsz.

Vedd fel a kapcsolatot Dórával!

Várhatóan havonta hány munkaórát igényelsz?1
1 A havi min. 30 órát azért találtuk ki, hogy az asszisztenseinknek egyszerre max. 4-5 ügyfele legyen és ne forgácsolódjon szét a figyelmük. Így maximális odafigyeléssel tudnak dolgozni. Ennél kisebb óraszámot nem tudunk vállalni. Köszönjük a megértésed.

Miért válassz Smart Angel asszisztenst?

Ellenőrzött asszisztensek

Minden asszisztensnek kötelező képzésen részt vennie, vizsgát tennie, interjún részt vennie és szabályos vállalkozással rendelkeznie.

Adatbiztonság

Minden asszisztens kap adatbiztonsági képzést, ezért ügyelnek a jelszavas védelemre, vírusvédelemre, adataid rendszeres mentésére, és sosem küldözgetnek jelszavakat emailben.

Folyamatos támogatás

Mi az asszisztenseket nem csak listázzuk egy weboldalon, hanem folyamatosan támogatjuk a munkájukat és képezzük őket.

További asszisztensek:

Bernadett

Bernadett vagyok, virtuális marketing asszisztens, aki megbízhatóságával, segítőkészségével és precízségével szeretné levenni az adminisztráció terheit a válladról.

Az alábbi feladatokban tudok segíteni: Webshop termékek frissítése, Megrendelések kezelése, Prezentáció készítés, Ügyfélszolgálati emailek kezelése, WordPress oldalak módosítása, Pénzügyi asszisztencia

Nyelvtudás:

Angol: középfok,
virtuális marketing asszisztens Anett

Anett

Anett vagyok, virtuális marketing asszisztens, közgazdász és okleveles szakfordító. Nyugodtan bízd rám az adminisztrációt és a napi rutin feladatokat, hogy az így megspórolt idődet valami sokkal hasznosabb dologra fordíthasd!

Az alábbi feladatokban tudok segíteni: Blogcikk írás, Hírlevél írás, Posztolás közösségi médiára, Marketing statisztikák készítése, Webshop termékek frissítése, Megrendelések kezelése, Prezentáció készítés, Ügyfélszolgálati emailek kezelése, WordPress oldalak módosítása, Kisebb képszerkesztés, Kisebb videó vágás, Pénzügyi asszisztencia

Nyelvtudás:

Angol: középfok, felsőfok,
Olasz: alapfok,
Spanyol: középfok,
virtuális asszisztens Katalin

Katalin

Szia! Ha szeretnél egy motivált és elkötelezett asszisztenst magad mellé, aki a vállalkozásodat – jó értelemben – a sajátjának fogja tekinteni, akkor ne habozz, olvass tovább és ismerj meg!

Az alábbi feladatokban tudok segíteni: Blogcikk írás, Hírlevél írás, Posztolás közösségi médiára, Marketing statisztikák készítése, Webshop termékek frissítése, Megrendelések kezelése, Prezentáció készítés, Ügyfélszolgálati emailek kezelése, WordPress oldalak módosítása, Kisebb képszerkesztés, Pénzügyi asszisztencia

Nyelvtudás:

Angol: középfok,