Bernadett

Bernadett vagyok, virtuális marketing asszisztens, aki megbízhatóságával, segítőkészségével és precízségével szeretné levenni az adminisztráció terheit a válladról.

Hírlevél írás
Posztolás közösségi médiára
Webshop termékek frissítése
Megrendelések kezelése
Prezentáció készítés
Ügyfélszolgálati emailek kezelése
WordPress oldalak módosítása
Pénzügyi asszisztencia
Telemarketing
Követelés behajtás
Ügyfélszolgálati telefonok kezelése
Személyes irodai jelenlét
Angol: felsőfok
Részletesebben:

Az angol nyelvtudásomat nem használom a mindennapokban, azonban szükség esetén hamar feleleveníthető.

Rugalmas munkaidőben, de általában hétköznap 8 és 17 óra között dolgozom.

Felsőfokú közgazdász végzettséggel rendelkezem, angol nyelven középfokon kommunikálok.

17 évig dolgoztam egy hazai banknál, ahol többek között asszisztensi tapasztalatot is szereztem. Munkám során a gyorsaság, a pontosság, a kedvesség és talpraesettség nélkülözhetetlen volt. Számomra nagyon fontos, hogy lelkiismeretesen végezzem a munkám.

Éppen ezért nem szeretném, ha kételkednél abban, hogy tényleg munkával töltöm-e az általad kifizetett időt. Minden hónap végén, illetve megállapodás szerint a folyamat végén óra alapú elszámolást bocsátok a rendelkezésedre, melyből pontosan látható lesz az adott feladatra fordított idő. Ez a pont kiemelt helyet kap a köztünk létrejövő szerződésben is, csakúgy, mint az adatvédelem és a titoktartás. Bízom benne, hogy Téged is üzleti partnereim között üdvözölhetlek!

wordpress_logo
elementor-logo
Sales Autopilot
shoprenter-logo
woocommerce-logo
active-campaign-logo
mailchimp-logo
analytics_logo
billingo-logo
szamlazz-hu-logo
word_logo
excel_logo
power-point_logo

*E rendszereket az asszisztensek eltérő tudásszinten kezelik. Tehát van, aki asszisztensi feladatokat végez velük, de van, aki komplett rendszereket is tud építeni ezekkel. A részletekről érdeklődj asszisztenseinknél!

30 óra /hó = 94 990 Ft (Ez 3 166 Ft./óra díjnak felel meg)
40 óra /hó = 114 990 Ft (ez 2 875 Ft./óra díjnak felel meg)
50 óra /hó = 139 990 Ft(Ez 2 800 Ft./óra díjnak felel meg)
60 óra /hó = 164 990 Ft (ez 2 750 Ft./óra díjnak felel meg)
Ennél magasabb csomag is kialakítható 2 750 Ft-os óradíjjal szorozva.

A sürgős és hétvégi munkavégzés ára 5.500 Ft / óra.

KATÁS vállalkozó vagyok, így a fenti összegek alanyi ÁFA mentesek.

 

– Írásos szerződéskötés szükséges, mely mindkettőnk számára korrekt együttműködést biztosít.
– Fizetés minden hónapot követő 10-ig átutalással.
– A felmondási idő 15 nap.
– A havidíjban foglalt óraszámok havonta módosíthatóak, ha a szabad kapacitásom éppen lehetővé teszi.

Vedd fel a kapcsolatot Bernadettel!

Várhatóan havonta hány munkaórát igényelsz?1
1 A havi min. 30 órát azért találtuk ki, hogy az asszisztenseinknek egyszerre max. 4-5 ügyfele legyen és ne forgácsolódjon szét a figyelmük. Így maximális odafigyeléssel tudnak dolgozni. Ennél kisebb óraszámot nem tudunk vállalni. Köszönjük a megértésed.

Miért válassz Smart Angel asszisztenst?

Ellenőrzött asszisztensek

Minden asszisztensnek kötelező képzésen részt vennie, vizsgát tennie, interjún részt vennie és szabályos vállalkozással rendelkeznie.

Adatbiztonság

Minden asszisztens kap adatbiztonsági képzést, ezért ügyelnek a jelszavas védelemre, vírusvédelemre, adataid rendszeres mentésére, és sosem küldözgetnek jelszavakat emailben.

Folyamatos támogatás

Mi az asszisztenseket nem csak listázzuk egy weboldalon, hanem folyamatosan támogatjuk a munkájukat és képezzük őket.

További asszisztensek:

Alíz

Lelkes és segítőkész hozzáállásommal, valamint marketing, kereskedelmi és pénzügyes végzettségemmel neked is szívesen segítek levenni a terheket a válladról.

Az alábbi feladatokban tudok segíteni: Blogcikk írás, Hírlevél írás, Posztolás közösségi médiára, Webshop termékek frissítése, Megrendelések kezelése, Prezentáció készítés, Ügyfélszolgálati emailek kezelése, WordPress oldalak módosítása, Kisebb képszerkesztés, Kisebb videó vágás, Pénzügyi asszisztencia

Nyelvtudás:

Angol: alapfok,

Dóra

Dóra vagyok, a Te precíz és megbízható virtuális asszisztensed, aki rendkívül pozitív hozzáállásával pikk-pakk leveszi a válladról az időrabló feladatokat. Mottóm: A vállalkozásod sikere a hivatásom.

Az alábbi feladatokban tudok segíteni: Blogcikk írás, Hírlevél írás, Posztolás közösségi médiára, Webshop termékek frissítése, Megrendelések kezelése, Prezentáció készítés, Ügyfélszolgálati emailek kezelése, Ügyfélszolgálati telefonok kezelése, WordPress oldalak módosítása, Kisebb képszerkesztés, Kisebb videó vágás, Pénzügyi asszisztencia, Személyi asszisztencia

Nyelvtudás:

Angol: középfok,
Francia: alapfok,

Mónika

Legfőbb jellemzőm a hatékonyság és a proaktivitás: az idő- és költséghatékonyságra fókuszálva dolgozom. Ügyfélkezelés, design kialakítás vagy akár egy teljes marketingprojekt menedzselés kapcsán is tudok segíteni.

Az alábbi feladatokban tudok segíteni: Blogcikk írás, Hírlevél írás, Posztolás közösségi médiára, Marketing statisztikák készítése, Webshop termékek frissítése, PPC fiók kezelés (Facebook), PPC fiók kezelés (Google Ads), Prezentáció készítés, WordPress oldalak módosítása, Kisebb képszerkesztés, Profi design készítés, Kisebb videó vágás

Nyelvtudás:

Angol: középfok,
Francia: alapfok,