virtuális marketing asszisztens Attila

Attila

Spórolj időt velem! És a mindennapi rutinfeladatok helyett az igazán fontos dolgokra koncentrálhatsz. Az időigényes adminisztratív és marketinges munkát pedig nyugodtan bízd rám! Minden tudásommal Téged segítelek.

Blogcikk írás
Hírlevél írás
Posztolás közösségi médiára
Marketing statisztikák készítése
Webshop termékek frissítése
PPC fiók kezelés (Facebook)
Megrendelések kezelése
Prezentáció készítés
Ügyfélszolgálati emailek kezelése
WordPress oldalak módosítása
Kisebb képszerkesztés
Kisebb videó vágás
Kisebb fordítási feladatok
Telemarketing
Követelés behajtás
Ügyfélszolgálati telefonok kezelése
Hétvégi munkavégzés
Személyes irodai jelenlét
Angol: középfok
Német: középfok
Részletesebben:

Az angol és német nyelvet is aktívan használom, jobbára írásban. Napi szintű levelezésre, és olvasásra.

Általában 9-17 óráig vagyok elérhető hétfőtől péntekig, hétvégi és esti munkát nem vállalok.

Műszaki diplomával rendelkezem, a percíz, pontos munkavégzés nálam alapfeltétel. Kitartásommal az ügyfeleim elégedettségét szeretném növelni.

Több, mint 20 éves munkatapasztalatommal tudom, hogy mit várnak el az ügyfelek.

Annak érdekében, hogy a szolgálatodra legyek, folyamatosan képzem magam. Ezért végeztem el a virtuális marketing asszisztens kurzust. Gyorsan tanulok, szeretem az új feladatokat.

Nyelvtudásommal akár fordítási munkákban is tudok segíteni. Weboldalakkal kapcsolatos feladatokat is szívesen végzek, de a prezentáció készítésben otthonosan mozgok.

Nagyon fontos számomra a határidő, a megbízhatóság és az adatbiztonság.

Ha a segítségemre van szükséged, megbízható társad leszek.

wordpress_logo
elementor-logo
Sales Autopilot
shoprenter-logo
woocommerce-logo
active-campaign-logo
mailchimp-logo
analytics_logo
crello-logo
animoto logo
movavi-logo
toggl-logo
billingo-logo
szamlazz-hu-logo
word_logo
excel_logo
power-point_logo

*E rendszereket az asszisztensek eltérő tudásszinten kezelik. Tehát van, aki asszisztensi feladatokat végez velük, de van, aki komplett rendszereket is tud építeni ezekkel. A részletekről érdeklődj asszisztenseinknél!

30 óra /hó = 119 990 Ft. (Ez 4 000 Ft./óra díjnak felel meg)

A fenti összegek alanyi ÁFA mentesek.

 

Írásos szerződéskötés szükséges, mely mindkettőnk számára korrekt együttműködést biztosít.
Fizetés minden hónapot követő 10-ig átutalással.
A felmondási idő 15 nap.
A havidíjban foglalt óraszámok havonta módosíthatóak, ha a szabad kapacitásom éppen lehetővé teszi.

A kategóriákra kattintva hasonló asszisztensek között kereshetsz.

Vedd fel a kapcsolatot Attilával!

Várhatóan havonta hány munkaórát igényelsz?1
1 A havi min. 30 órát azért találtuk ki, hogy az asszisztenseinknek egyszerre max. 4-5 ügyfele legyen és ne forgácsolódjon szét a figyelmük. Így maximális odafigyeléssel tudnak dolgozni. Ennél kisebb óraszámot nem tudunk vállalni. Köszönjük a megértésed.

Miért válassz Smart Angel asszisztenst?

Ellenőrzött asszisztensek

Minden asszisztensnek kötelező képzésen részt vennie, vizsgát tennie, interjún részt vennie és szabályos vállalkozással rendelkeznie.

Adatbiztonság

Minden asszisztens kap adatbiztonsági képzést, ezért ügyelnek a jelszavas védelemre, vírusvédelemre, adataid rendszeres mentésére, és sosem küldözgetnek jelszavakat emailben.

Folyamatos támogatás

Mi az asszisztenseket nem csak listázzuk egy weboldalon, hanem folyamatosan támogatjuk a munkájukat és képezzük őket.

További asszisztensek:

Bernadett

Bernadett vagyok, virtuális marketing asszisztens, aki megbízhatóságával, segítőkészségével és precízségével szeretné levenni az adminisztráció terheit a válladról.

Az alábbi feladatokban tudok segíteni: Webshop termékek frissítése, Megrendelések kezelése, Prezentáció készítés, Ügyfélszolgálati emailek kezelése, WordPress oldalak módosítása, Pénzügyi asszisztencia

Nyelvtudás:

Angol: középfok,
virtuális asszisztens Tünde

Tünde

Tünde vagyok, közgazdász diplomám megszerzése óta IT, pénzügy és ingatlan/lakberendezés területen szereztem tapasztalatot. Virtuális asszisztensként célom, hogy rugalmasan és hatékonyan segítsem ügyfeleimet folyamataikban.

Az alábbi feladatokban tudok segíteni: Blogcikk írás, Hírlevél írás, Posztolás közösségi médiára, Marketing statisztikák készítése, Webshop termékek frissítése, Megrendelések kezelése, Prezentáció készítés, Képzési anyagok összeállítása, Ügyfélszolgálati emailek kezelése, WordPress oldalak módosítása, Kisebb képszerkesztés, Kisebb videó vágás, Pénzügyi asszisztencia, Kisebb fordítási feladatok, Helyesírás-ellenőrzés

Nyelvtudás:

Angol: felsőfok,
Német: középfok,

Mónika

Több éves irodai tapasztalattal és különböző szoftverek ismeretével rendelkezem, melynek segítségével hatékonyan tudom támogatni a vállalkozókat. Erősségeim WordPress, Microsoft Office programok, hírlevél és blogcikk írás.

Az alábbi feladatokban tudok segíteni: Blogcikk írás, Hírlevél írás, Posztolás közösségi médiára, Marketing statisztikák készítése, Webshop termékek frissítése, PPC fiók kezelés (Google Ads), Megrendelések kezelése, Prezentáció készítés, Képzési anyagok összeállítása, Ügyfélszolgálati emailek kezelése, WordPress oldalak módosítása, Egyszerűbb Wordpress weboldal készítése, Kisebb videó vágás, Pénzügyi asszisztencia, Kisebb fordítási feladatok, Helyesírás-ellenőrzés

Nyelvtudás:

Angol: középfok,
Német: alapfok,