Főoldal » Asszisztensek » Anett
Anett vagyok, virtuális marketing asszisztens, közgazdász és okleveles szakfordító. Nyugodtan bízd rám az adminisztrációt és a napi rutin feladatokat, hogy az így megspórolt idődet valami sokkal hasznosabb dologra fordíthasd!
Angol: szóbeli középfokú és írásbeli felsőfokú nyelvvizsgám van, írásban aktívan használom a nyelvet (pl. üzleti levelezés, fordítás) viszont tolmácsolást nem vállalok
Spanyol nyelvből középfokú, olasz nyelvből pedig alapfokú nyelvvizsgával rendelkezem, jelenleg is tanulom mindkét nyelvet, szeretnék néhány éven belül felsőfokú szintet elérni mindkettőből.
Közgazdász illetve szakfordítói végzettséggel rendelkezek.
Ha engem választasz virtuális asszisztensednek biztos lehetsz benne, hogy a rám bízott feladatok jó kezekben lesznek, határidőre elkészülök velük, a végeredménnyel pedig maradéktalanul elégedett leszel.
Pénzügyi és irodai adminisztrációs területen szerzett több éves tapasztalatommal hatékony támogatást tudok nyújtani Neked a mindennapi rutin feladatok ellátásában, angol nyelvű szövegek, dokumentumok fordításában, de akár kisebb online marketing feladatok elvégzését is nyugodtan rám bízhatod.
Korábbi munkáim során az alábbi feladatokat láttam el:
A felsorolt szoftvereken kívül munkáim során a MiniCRM és az AXEL szoftverekkel is dolgoztam már.
Remélem, hogy hamarosan Téged is Ügyfeleim között köszönthetlek!
*E rendszereket az asszisztensek eltérő tudásszinten kezelik. Tehát van, aki asszisztensi feladatokat végez velük, de van, aki komplett rendszereket is tud építeni ezekkel. A részletekről érdeklődj asszisztenseinknél!
30 óra /hó = 119 990 Ft. (Ez 4 000 Ft/óra díjnak felel meg)
40 óra /hó = 157 990 Ft. (ez 3 950 Ft/óra díjnak felel meg)
50 óra /hó = 189 990 Ft. (Ez 3 800 Ft/óra díjnak felel meg)
60 óra /hó = 224 990 Ft. (Ez 3 570 Ft/óra díjnak felel meg)
Bármely nagyobb csomag kialakítható 3 750 Ft/óra díjjal kalkulálva.
A fenti összegek alanyi ÁFA mentesek.
Írásos szerződéskötés szükséges, mely mindkettőnk számára korrekt együttműködést biztosít.
Fizetés minden hónapot követő 10-ig átutalással.
A felmondási idő 15 nap.
A havidíjban foglalt óraszámok havonta módosíthatóak, ha a szabad kapacitásom éppen lehetővé teszi.
A kategóriákra kattintva hasonló asszisztensek között kereshetsz.
Miért válassz Smart Angel asszisztenst?
Minden asszisztensnek kötelező képzésen részt vennie, vizsgát tennie, interjún részt vennie és szabályos vállalkozással rendelkeznie.
Minden asszisztens kap adatbiztonsági képzést, ezért ügyelnek a jelszavas védelemre, vírusvédelemre, adataid rendszeres mentésére, és sosem küldözgetnek jelszavakat emailben.
Mi az asszisztenseket nem csak listázzuk egy weboldalon, hanem folyamatosan támogatjuk a munkájukat és képezzük őket.
További asszisztensek:
Vállalkozók / cégek munkájának segítésével foglalkozom. Pénzügyi tapasztalattal rendelkezem, évekig ezen a területen dolgoztam. Ezen túl, erősségeim a közösségi média kezelés, cikk és hírlevél írás, statisztikák készítése.
Nyelvtudás:
Korábban olyan feladatkörökben dolgoztam, ahol a precíz munkavégzés, a rendszerszemléletű, ugyanakkor rugalmas gondolkodás alapkritériumokként szerepeltek. Célom, hogy többek között ezekkel az értékekkel segítsem a munkádat.
Nyelvtudás:
Timi vagyok, virtuális marketing asszisztens, aki a pozitív és kreatív hozzáállásával pikk-pakk leveszi válladról a marketinges feladatokat, sőt még a napi rutinfeladatokba is segítek, hogy neked könnyebb legyen.
Nyelvtudás:
Menu:
Kapcsolat:
Copyright 2022 – Minden jog fenntartva | Adatkezelési tájékoztató | Impresszum
A Smart Angel® bejegyzett védjegyoltalom alatt álló márkanév.