virtuális marketing asszisztens Anett

Anett

Anett vagyok, virtuális marketing asszisztens, közgazdász és okleveles szakfordító. Nyugodtan bízd rám az adminisztrációt és a napi rutin feladatokat, hogy az így megspórolt idődet valami sokkal hasznosabb dologra fordíthasd!

Blogcikk írás
Hírlevél írás
Posztolás közösségi médiára
Marketing statisztikák készítése
Webshop termékek frissítése
Megrendelések kezelése
Prezentáció készítés
Ügyfélszolgálati emailek kezelése
WordPress oldalak módosítása
Kisebb képszerkesztés
Kisebb videó vágás
Pénzügyi asszisztencia
Telemarketing
Követelés behajtás
Ügyfélszolgálati telefonok kezelése
Hétvégi munkavégzés
Személyes irodai jelenlét
Angol: középfok, felsőfok
Olasz: alapfok
Spanyol: középfok
Részletesebben:

Angol: szóbeli középfokú és írásbeli felsőfokú nyelvvizsgám van, írásban aktívan használom a nyelvet (pl. üzleti levelezés, fordítás) viszont tolmácsolást nem vállalok
Spanyol nyelvből középfokú, olasz nyelvből pedig alapfokú nyelvvizsgával rendelkezem,  jelenleg is tanulom mindkét nyelvet, szeretnék néhány éven belül felsőfokú szintet elérni mindkettőből.

Általában 9-17 óráig vagyok elérhető hétfőtől péntekig, hétvégi és esti munkát nem vállalok.

Közgazdász illetve szakfordítói végzettséggel rendelkezek. 

Ha engem választasz virtuális asszisztensednek biztos lehetsz benne, hogy a rám bízott feladatok jó kezekben lesznek, határidőre elkészülök velük, a végeredménnyel pedig maradéktalanul elégedett leszel.

Pénzügyi és irodai adminisztrációs területen szerzett több éves tapasztalatommal hatékony támogatást tudok nyújtani Neked a mindennapi rutin feladatok ellátásában, angol nyelvű szövegek, dokumentumok fordításában, de akár kisebb online marketing feladatok elvégzését is nyugodtan rám bízhatod. 

Korábbi munkáim során az alábbi feladatokat láttam el:

  • fordítás (angol-magyar)
  • számlázás
  • kimutatások készítése
  • munkaügyi adminisztráció
  • prezentáció készítés
  • irodavezetés
  • e-mailes ügyfélszolgálat
  • webshop kezelés
  • képszerkesztés

A felsorolt szoftvereken kívül munkáim során a MiniCRM és az AXEL szoftverekkel is dolgoztam már.

Remélem, hogy hamarosan Téged is Ügyfeleim között köszönthetlek!

wordpress_logo
elementor-logo
Sales Autopilot
shoprenter-logo
woocommerce-logo
active-campaign-logo
mailchimp-logo
analytics_logo
crello-logo
animoto logo
movavi-logo
toggl-logo
billingo-logo
szamlazz-hu-logo
word_logo
excel_logo
power-point_logo

*E rendszereket az asszisztensek eltérő tudásszinten kezelik. Tehát van, aki asszisztensi feladatokat végez velük, de van, aki komplett rendszereket is tud építeni ezekkel. A részletekről érdeklődj asszisztenseinknél!

Díjak:
30 óra /hó = 114 990 Ft. (Ez 3 833 Ft./óra díjnak felel meg)
40 óra /hó = 149 990 Ft. (ez 3 749 Ft./óra díjnak felel meg)
50 óra /hó = 179 990 Ft. (Ez 3 599 Ft./óra díjnak felel meg)
60 óra /hó = 209 990 Ft. (Ez 3 499 Ft./óra díjnak felel meg)

Ennél magasabb csomag is kialakítható 3 499 Ft-os óradíjjal szorozva.

A fenti összegek alanyi ÁFA mentesek.

 

Írásos szerződéskötés szükséges, mely mindkettőnk számára korrekt együttműködést biztosít.
Fizetés minden hónapot követő 10-ig átutalással.
A felmondási idő 15 nap.
A havidíjban foglalt óraszámok havonta módosíthatóak, ha a szabad kapacitásom éppen lehetővé teszi.

A kategóriákra kattintva hasonló asszisztensek között kereshetsz.

Vedd fel a kapcsolatot Anettel!

Várhatóan havonta hány munkaórát igényelsz?1
1 A havi min. 30 órát azért találtuk ki, hogy az asszisztenseinknek egyszerre max. 4-5 ügyfele legyen és ne forgácsolódjon szét a figyelmük. Így maximális odafigyeléssel tudnak dolgozni. Ennél kisebb óraszámot nem tudunk vállalni. Köszönjük a megértésed.

Miért válassz Smart Angel asszisztenst?

Ellenőrzött asszisztensek

Minden asszisztensnek kötelező képzésen részt vennie, vizsgát tennie, interjún részt vennie és szabályos vállalkozással rendelkeznie.

Adatbiztonság

Minden asszisztens kap adatbiztonsági képzést, ezért ügyelnek a jelszavas védelemre, vírusvédelemre, adataid rendszeres mentésére, és sosem küldözgetnek jelszavakat emailben.

Folyamatos támogatás

Mi az asszisztenseket nem csak listázzuk egy weboldalon, hanem folyamatosan támogatjuk a munkájukat és képezzük őket.

További asszisztensek:

virtuális marketing asszisztens Anna

Anna

Célom, hogy segítsem vállalkozásod működését, fejlődését, valamint online kommunikációjának kiépítését a közösségi média felületeken. Időt felszabadítani tudunk, venni nem. Dolgozzunk együtt és szabadíts fel időt magadnak!

Az alábbi feladatokban tudok segíteni: Blogcikk írás, Hírlevél írás, Posztolás közösségi médiára, Marketing statisztikák készítése, Webshop termékek frissítése, PPC fiók kezelés (Facebook), PPC fiók kezelés (Google Ads), Megrendelések kezelése, Prezentáció készítés, Ügyfélszolgálati emailek kezelése, WordPress oldalak módosítása, Egyszerűbb Wordpress weboldal készítése, Kisebb képszerkesztés, Haladó képszerkesztés, Kisebb videó vágás, Kisebb fordítási feladatok

Nyelvtudás:

Angol: felsőfok,

Bernadett

Bernadett vagyok, virtuális marketing asszisztens, aki megbízhatóságával, segítőkészségével és precízségével szeretné levenni az adminisztráció terheit a válladról.

Az alábbi feladatokban tudok segíteni: Webshop termékek frissítése, Megrendelések kezelése, Prezentáció készítés, Ügyfélszolgálati emailek kezelése, WordPress oldalak módosítása, Pénzügyi asszisztencia

Nyelvtudás:

Angol: középfok,
virtuális marketing asszisztens Attila

Attila

Spórolj időt velem! És a mindennapi rutinfeladatok helyett az igazán fontos dolgokra koncentrálhatsz. Az időigényes adminisztratív és marketinges munkát pedig nyugodtan bízd rám! Minden tudásommal Téged segítelek.

Az alábbi feladatokban tudok segíteni: Blogcikk írás, Hírlevél írás, Posztolás közösségi médiára, Marketing statisztikák készítése, Webshop termékek frissítése, PPC fiók kezelés (Facebook), Megrendelések kezelése, Prezentáció készítés, Ügyfélszolgálati emailek kezelése, WordPress oldalak módosítása, Kisebb képszerkesztés, Kisebb videó vágás, Kisebb fordítási feladatok

Nyelvtudás:

Angol: középfok,
Német: középfok,