Andi

Több mint 20 évig nagyobb pénzintézeteknél tevékenykedtem, egy éve digitális tartalomkészítőként dolgozom. Erősségem a hírlevél- és blogcikk írás, Power Point prezentáció készítés, képszerkesztés és FB-posztok készítése.

Blogcikk írás
Hírlevél írás
Posztolás közösségi médiára
Marketing statisztikák készítése
Webshop termékek frissítése
Prezentáció készítés
Képzési anyagok összeállítása
Ügyfélszolgálati emailek kezelése
WordPress oldalak módosítása
Egyszerűbb Wordpress weboldal készítése
Kisebb képszerkesztés
Kisebb videó vágás
Pénzügyi asszisztencia
Helyesírás-ellenőrzés
Telemarketing
Követelés behajtás
Ügyfélszolgálati telefonok kezelése
Hétvégi munkavégzés
Személyes irodai jelenlét
Angol: középfok
Részletesebben:

Az angolt középfokon használom írásban, illetve szövegértéshez, videókhoz. A szóbeli kommunikációm passzív, ugyanis pár éve egyáltalán nem használom, de igény esetén természetesen szintre hozható.

Rugalmas munkaidőben, de általában 9 és 15 óra között dolgozom.

Kedves Érdeklődő!

Kérlek, szánj néhány percet részletes bemutatkozómra, amiből láthatod, én vagyok a megfelelő segítség vállalkozásod számára.

A Károly Róbert Főiskolán pénzügy szakon diplomáztam, ezt követően pedig a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen MBA diplomát szereztem.

Több mint 20 évig nagyobb pénzintézeteknél, pénzügyi szolgáltatóknál dolgoztam olyan területeken, mint ügyfélszolgálat, követeléskezelés, hitelezés. Munkám során a szervezési és vezetési feladatokon túl tapasztalatot szereztem kimutatások/riportok készítésében, prezentáció készítésben, ügyfélszolgálati feladatok elvégzésében.
Egy éve digitális tartalomkészítőként dolgozom, így a fentieken felül tapasztalatot szereztem képszerkesztés és FB-posztok készítésében, valamint videó szerkesztésben/vágásban is.

Szívesen foglalkozom egyszerűbb WordPress oldalak készítésével, szerkesztésével, blogcikk- és hírlevélírással. Továbbá szívesen vállalok általános adminisztrációs feladatokat is.

Munkámra jellemző az önálló, pontos, lelkiismeretes, megbízható munkavégzés.

Jó kommunikációs készséggel rendelkezem, nyitott vagyok az új dolgokra és gyorsan tanulok.

Célom, hogy virtuális asszisztensedként gondoskodjam a háttérfeladatokról, így Te teljes mértékben az olyan fontos dolgokra tudsz koncentrálni, amik valóban előre viszik a vállalkozásodat.

Mottóm: “A sikeres vállalkozó tekintete mindig a célon van, a részleteket pedig delegálja.”

Vedd fel velem a kapcsolatot a lent található űrlapon és beszéljük meg, neked miben tudok segíteni!

wordpress_logo
elementor-logo
Sales Autopilot
shoprenter-logo
woocommerce-logo
active-campaign-logo
mailchimp-logo
adobe-photoshop-logo2
adobe-lightroom-logo2
canva-logo
animoto logo
movavi-logo
toggl-logo
billingo-logo
trello-logo
word_logo
excel_logo
power-point_logo

*E rendszereket az asszisztensek eltérő tudásszinten kezelik. Tehát van, aki asszisztensi feladatokat végez velük, de van, aki komplett rendszereket is tud építeni ezekkel. A részletekről érdeklődj asszisztenseinknél!

30 óra /hó = 119 990 Ft. (Ez 4 000 Ft /óra díjnak felel meg)
40 óra /hó = 157 990 Ft. (ez 3 950 Ft /óra díjnak felel meg)
50 óra /hó = 189 990 Ft. (Ez 3 800 Ft /óra díjnak felel meg)
60 óra /hó = 224 990 Ft. (Ez 3 750 Ft /óra díjnak felel meg)

A fenti összegek alanyi ÁFA mentesek.

Írásos szerződéskötés szükséges, mely mindkettőnk számára korrekt együttműködést biztosít.
Fizetés minden hónapot követő 10-ig átutalással.
A felmondási idő 15 nap.
A havidíjban foglalt óraszámok havonta módosíthatóak, ha a szabad kapacitásom éppen lehetővé teszi.

A kategóriákra kattintva hasonló asszisztensek között kereshetsz.

Vedd fel a kapcsolatot Andival!

Várhatóan havonta hány munkaórát igényelsz?1
1 A havi min. 30 órát azért találtuk ki, hogy az asszisztenseinknek egyszerre max. 4-5 ügyfele legyen és ne forgácsolódjon szét a figyelmük. Így maximális odafigyeléssel tudnak dolgozni. Ennél kisebb óraszámot nem tudunk vállalni. Köszönjük a megértésed.

Miért válassz Smart Angel asszisztenst?

Ellenőrzött asszisztensek

Minden asszisztensnek kötelező képzésen részt vennie, vizsgát tennie, interjún részt vennie és szabályos vállalkozással rendelkeznie.

Adatbiztonság

Minden asszisztens kap adatbiztonsági képzést, ezért ügyelnek a jelszavas védelemre, vírusvédelemre, adataid rendszeres mentésére, és sosem küldözgetnek jelszavakat emailben.

Folyamatos támogatás

Mi az asszisztenseket nem csak listázzuk egy weboldalon, hanem folyamatosan támogatjuk a munkájukat és képezzük őket.

További asszisztensek:

Heni

Számomra fontos a kommunikáció, hogy hatékonyan tudjunk együtt dolgozni. Szeretek rendszerezni, kutatómunkát végezni, beszámolókat, szöveges anyagokat készíteni. Napi szinten dolgozok WordPressben és a Google eszközeiben.

Az alábbi feladatokban tudok segíteni: Blogcikk írás, Hírlevél írás, Posztolás közösségi médiára, Marketing statisztikák készítése, Webshop termékek frissítése, PPC fiók kezelés (Facebook), PPC fiók kezelés (Google Ads), Megrendelések kezelése, Prezentáció készítés, Képzési anyagok összeállítása, Pályázatfigyelés, Ügyfélszolgálati emailek kezelése, WordPress oldalak módosítása, Egyszerűbb Wordpress weboldal készítése, Komplex Wordpress weboldal készítése, Kisebb képszerkesztés, Haladó képszerkesztés, Kisebb videó vágás, Pénzügyi asszisztencia, Személyi asszisztencia, Online szállásközvetítés adminisztráció, Helyesírás-ellenőrzés

Nyelvtudás:

Angol: alapfok,
Német: alapfok,

Mónika

Több éves irodai tapasztalattal és különböző szoftverek ismeretével rendelkezem, melynek segítségével hatékonyan tudom támogatni a vállalkozókat. Erősségeim WordPress, Microsoft Office programok, hírlevél és blogcikk írás.

Az alábbi feladatokban tudok segíteni: Blogcikk írás, Hírlevél írás, Posztolás közösségi médiára, Marketing statisztikák készítése, Webshop termékek frissítése, PPC fiók kezelés (Google Ads), Megrendelések kezelése, Prezentáció készítés, Képzési anyagok összeállítása, Ügyfélszolgálati emailek kezelése, WordPress oldalak módosítása, Egyszerűbb Wordpress weboldal készítése, Kisebb videó vágás, Pénzügyi asszisztencia, Kisebb fordítási feladatok, Helyesírás-ellenőrzés

Nyelvtudás:

Angol: középfok,
Német: alapfok,

Adrien 

Adrien vagyok, képzett virtuális online marketing asszisztens. Több éves vezetői és adminisztrációs tapasztalattal rendelkezem. Megbízható, hatékony és rugalmas munkavégzésemmel szeretnélek támogatni céljaid elérésében.

Az alábbi feladatokban tudok segíteni: Posztolás közösségi médiára, Marketing statisztikák készítése, Webshop termékek frissítése, Megrendelések kezelése, Prezentáció készítés, Képzési anyagok összeállítása, Pályázatfigyelés, Ügyfélszolgálati emailek kezelése, WordPress oldalak módosítása, Kisebb képszerkesztés, Kisebb videó vágás, Pénzügyi asszisztencia, Személyi asszisztencia, Helyesírás-ellenőrzés

Nyelvtudás:

Angol: alapfok,