virtuális asszisztens Ágnes

Ágnes

18 évig dolgoztam a nemzetközi kereskedelem területén. Ennek köszönhetően az adminisztratív, szervezési, ügyfélkapcsolati, adatelemzési feladatokban nagy jártasságom van. Erősségem még a képszerkesztés és a WordPress.

Blogcikk írás
Hírlevél írás
Posztolás közösségi médiára
Marketing statisztikák készítése
Webshop termékek frissítése
Megrendelések kezelése
Prezentáció készítés
Ügyfélszolgálati emailek kezelése
WordPress oldalak módosítása
Kisebb képszerkesztés
Kisebb videó vágás
Pénzügyi asszisztencia
Kisebb fordítási feladatok
Telemarketing
Követelés behajtás
Ügyfélszolgálati telefonok kezelése
Hétvégi munkavégzés
Személyes irodai jelenlét
Angol: középfok
Részletesebben:

Angol: üzleti középfok; Napi szinten használom írásban és szövegértésben.

Rugalmas munkaidőben, de általában hétköznap 8-16 óra között dolgozok. Hétvégi és esti munkát nem vállalok.

Kedves Érdeklődő!

Kérlek, olvasd el részletes bemutatkozómat, hogy meggyőződhess róla, hogy én vagyok-e a megfelelő segítség a vállalkozásodnak.
18 évig dolgoztam egy multinacionális cég kereskedelmi osztályán, ahol külföldi és belföldi vevők ügyes-bajos dolgait intéztem. Feladataim közé tartozott többek között a megrendelésekkel kapcsolatos adminisztratív teendők elvégzése, kapcsolattartás a vevőkkel, szállítások szervezése, ügyfelek pénzügyi helyzetének nyomon követése, árlisták kiadása, statisztikák készítése, prezentációk összeállítása.

Munkám során kiemelt figyelmet fordítottam a precizitásra, a határidők betartására, a vevőkkel és a munkatársakkal való kiváló kapcsolat kialakítására és ápolására. Büszkén mondhatom, hogy pozitív visszajelzéseket kaptam még a legendásan „problémás” ügyfelektől is.  Kollégáim pedig olyan embernek ismertek meg, akire bármikor számíthatnak. Az utóbbi időben a kreativitás is fontos részévé vált az életemnek. Így a kép- és videószerkesztési  feladatok különösen közel állnak a szívemhez.

Tapasztalatot szereztem közösségi média posztok készítésében, és egyszerűbb WordPress oldalak létrehozásában, gondozásában.
Ismereteimet folyamatosan bővítem az online marketing területén, és új szoftverek kezelésének elsajátításával.

Tanulmányaimat a Budapesti Gazdasági Főiskola Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Főiskolai Karán végeztem, kereskedelmi közgazdász szakon. Előtte Egerben, az Eventus Üzleti Tudományok Szakiskolájában szereztem kereskedelmi szakmenedzser képesítést, marketing és reklám szakiránnyal.

Nagyszerű csapatjátékos vagyok, feladataimat mély szakmai alázattal, lelkiismeretesen végzem el. Vedd fel velem a kapcsolatot a lenti űrlapon, és beszéljük meg, hogy Neked miben tudok segíteni!

wordpress_logo
elementor-logo
Sales Autopilot
shoprenter-logo
woocommerce-logo
active-campaign-logo
mailchimp-logo
salesforce-logo
analytics_logo
adobe-lightroom-logo2
canva-logo
crello-logo
animoto logo
movavi-logo
toggl-logo
billingo-logo
szamlazz-hu-logo
word_logo
excel_logo
power-point_logo

*E rendszereket az asszisztensek eltérő tudásszinten kezelik. Tehát van, aki asszisztensi feladatokat végez velük, de van, aki komplett rendszereket is tud építeni ezekkel. A részletekről érdeklődj asszisztenseinknél!

30 óra /hó = 114 990 Ft. (Ez 3 833 Ft./óra díjnak felel meg)
40 óra /hó = 149 990 Ft. (ez 3 749 Ft./óra díjnak felel meg)
50 óra /hó = 179 990 Ft. (Ez 3 599 Ft./óra díjnak felel meg)
60 óra /hó = 209 990 Ft. (Ez 3 499 Ft./óra díjnak felel meg)

SOS munka felára: 4.500Ft/óra

 

 

 

Írásos szerződéskötés szükséges, mely mindkettőnk számára korrekt együttműködést biztosít.
Fizetés minden hónapot követő 10-ig átutalással.
A felmondási idő 15 nap.
A havidíjban foglalt óraszámok havonta módosíthatóak, ha a szabad kapacitásom éppen lehetővé teszi.

A kategóriákra kattintva hasonló asszisztensek között kereshetsz.

Vedd fel a kapcsolatot Ágnessel!

Várhatóan havonta hány munkaórát igényelsz?1
1 A havi min. 30 órát azért találtuk ki, hogy az asszisztenseinknek egyszerre max. 4-5 ügyfele legyen és ne forgácsolódjon szét a figyelmük. Így maximális odafigyeléssel tudnak dolgozni. Ennél kisebb óraszámot nem tudunk vállalni. Köszönjük a megértésed.

Miért válassz Smart Angel asszisztenst?

Ellenőrzött asszisztensek

Minden asszisztensnek kötelező képzésen részt vennie, vizsgát tennie, interjún részt vennie és szabályos vállalkozással rendelkeznie.

Adatbiztonság

Minden asszisztens kap adatbiztonsági képzést, ezért ügyelnek a jelszavas védelemre, vírusvédelemre, adataid rendszeres mentésére, és sosem küldözgetnek jelszavakat emailben.

Folyamatos támogatás

Mi az asszisztenseket nem csak listázzuk egy weboldalon, hanem folyamatosan támogatjuk a munkájukat és képezzük őket.

További asszisztensek:

virtuális marketing asszisztens Éva

Éva

Évi vagyok, virtuális marketing asszisztens, sokrétű tapasztalattal és nagy adag kreativitással. A Te ideális jobb kezed, aki elvégzi helyetted a munkát, amelyre neked már nincs kapacitásod.

Az alábbi feladatokban tudok segíteni: Blogcikk írás, Hírlevél írás, Posztolás közösségi médiára, Marketing statisztikák készítése, Webshop termékek frissítése, Megrendelések kezelése, Prezentáció készítés, Ügyfélszolgálati emailek kezelése, WordPress oldalak módosítása, Kisebb képszerkesztés, Kisebb videó vágás, Pénzügyi asszisztencia, Kisebb fordítási feladatok

Nyelvtudás:

Angol: középfok,
Német: alapfok,
virtuális marketing asszisztens Attila

Attila

Spórolj időt velem! És a mindennapi rutinfeladatok helyett az igazán fontos dolgokra koncentrálhatsz. Az időigényes adminisztratív és marketinges munkát pedig nyugodtan bízd rám! Minden tudásommal Téged segítelek.

Az alábbi feladatokban tudok segíteni: Blogcikk írás, Hírlevél írás, Posztolás közösségi médiára, Marketing statisztikák készítése, Webshop termékek frissítése, PPC fiók kezelés (Facebook), Megrendelések kezelése, Prezentáció készítés, Ügyfélszolgálati emailek kezelése, WordPress oldalak módosítása, Kisebb képszerkesztés, Kisebb videó vágás, Kisebb fordítási feladatok

Nyelvtudás:

Angol: középfok,
Német: középfok,
virtuális marketing asszisztens Blanka

Blanka

Több, mint 10 éves szakmai pályafutásom során többféle munkatapasztalatot is szereztem, ezért tudásom igen széleskörű. Otthon vagyok marketing, kereskedelem, hr, adminisztráció, logisztika és ügyfélszolgálati területeken is.

Az alábbi feladatokban tudok segíteni: Blogcikk írás, Hírlevél írás, Posztolás közösségi médiára, Marketing statisztikák készítése, Webshop termékek frissítése, PPC fiók kezelés (Facebook), Megrendelések kezelése, Prezentáció készítés, Ügyfélszolgálati emailek kezelése, WordPress oldalak módosítása, Kisebb képszerkesztés, Kisebb videó vágás, Pénzügyi asszisztencia, Személyi asszisztencia, Kisebb fordítási feladatok, Helyesírás-ellenőrzés

Nyelvtudás:

Angol: középfok,