Főoldal » Asszisztensek » Adrien
Adrien vagyok, képzett virtuális online marketing asszisztens. Több éves vezetői és adminisztrációs tapasztalattal rendelkezem. Megbízható, hatékony és rugalmas munkavégzésemmel szeretnélek támogatni céljaid elérésében.
Középfokú angol nyelvvizsgával rendelkezem. Az angol nyelvet régebben írásban és szóban is aktívan használtam, viszont az utóbbi 3 évben nem volt alkalmam napi szinten alkalmazni. Ez idő alatt főleg szakmai cikkek, továbbá angol nyelvű könyvek olvasása során találkoztam az angol nyelvvel. Szükség szerint szintre hozható.
Kedves Érdeklődő!
Adrien vagyok, képzett virtuális online marketing asszisztens. Kérlek olvasd el részletesebb bemutatkozómat, hogy jobban megismerhess.
Több éves vezetői és adminisztrációs tapasztalattal rendelkezem. Munkámat precizitás, pontosság, elhivatottság és maximális odafigyelés jellemzi.
Eddigi munkáim során feladataim közé tartozott:
• szakmai és közösségépítő programok, konferenciák szervezése
• külső partnerekkel való kapcsolattartás
• pályázatírás, pályázati dokumentáció készítése és a kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátása, költségvetési terv készítése, beszámolók megírása
• népszerűsítési feladatok ellátása, kiadvány szerkesztés
• szakmai konferenciákon való részvétel, prezentációk készítése, előadások megtartása
• jelentések készítése
• panaszkezelés
• humán erőforrás biztosítása
• oktatási anyagok elkészítése, dolgozók oktatása
• rendszerek működésének ellenőrzése, azzal kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása, a rendszerelemek gyenge
pontjainak megtalálása, megoldások keresése
Vállalkozásod egyre sikeresebbé válásával egyenesen arányosan nő az unalmasabb adminisztrációs és egyéb elvégzendő rutin feladatok száma is, melyek beárnyékolják mindennapjaidat és elvonják a figyelmedet a kulcsfontosságú feladatokról. Elgondolkodtál már azon mennyivel sikeresebb lehetnél, mennyivel több időd lenne, ha csak a lényegre figyelnél? Mennyivel több szabadidőd lehetne, ha a rutin feladatokat képzett asszisztensre bízhatnád? Kikapcsolódhatnál, ezzel is elősegítve a kreativitás növelését, a komplikált helyzetek hatékonyabb menedzselését.
Célom, hogy a megjelölt feladatok átvállalásával hatékonyan segíthesselek álmaid elérésében.
Gyorsan tanulok, jó csapatjátékos vagyok és kiváló a problémamegoldó képességem. Munkámat lelkiismeretesen végzem. A feladataim elvégzéséhez szükséges befektetett munkaidőről minden hónapban pontos kimutatást készítek.
Amennyiben szeretnél velem dolgozni, kérlek jelentkezz a lenti űrlap kitöltésével, hogy megbeszélhessük a további részleteket.
*E rendszereket az asszisztensek eltérő tudásszinten kezelik. Tehát van, aki asszisztensi feladatokat végez velük, de van, aki komplett rendszereket is tud építeni ezekkel. A részletekről érdeklődj asszisztenseinknél!
30 óra /hó = 119 990 Ft. (Ez 4 000 Ft /óra díjnak felel meg)
40 óra /hó = 157 990 Ft. (ez 3 950 Ft /óra díjnak felel meg)
50 óra /hó = 189 990 Ft. (Ez 3 800 Ft /óra díjnak felel meg)
60 óra /hó = 224 990 Ft. (Ez 3 750 Ft /óra díjnak felel meg)
Hétvégi és SOS munka: 4 500Ft /óra
A fenti összegek alanyi ÁFA mentesek.
Írásos szerződéskötés szükséges, mely mindkettőnk számára korrekt együttműködést biztosít.
Fizetés minden hónapot követő 10-ig átutalással.
A felmondási idő 15 nap.
A havidíjban foglalt óraszámok havonta módosíthatóak, ha a szabad kapacitásom éppen lehetővé teszi.
A kategóriákra kattintva hasonló asszisztensek között kereshetsz.
Miért válassz Smart Angel asszisztenst?
Minden asszisztensnek kötelező képzésen részt vennie, vizsgát tennie, interjún részt vennie és szabályos vállalkozással rendelkeznie.
Minden asszisztens kap adatbiztonsági képzést, ezért ügyelnek a jelszavas védelemre, vírusvédelemre, adataid rendszeres mentésére, és sosem küldözgetnek jelszavakat emailben.
Mi az asszisztenseket nem csak listázzuk egy weboldalon, hanem folyamatosan támogatjuk a munkájukat és képezzük őket.
További asszisztensek:
2016 óta dolgozom adminisztratív területen, elsősorban jogi ügyintézésben van tapasztalatom. Szeretek írni, szövegeket fogalmazni, de szívesen végzek kreatív tevékenységet, például kép- és videószerkesztést is.
Nyelvtudás:
Vállalkozók / cégek munkájának segítésével foglalkozom. Pénzügyi tapasztalattal rendelkezem, évekig ezen a területen dolgoztam. Ezen túl, erősségeim a közösségi média kezelés, cikk és hírlevél írás, statisztikák készítése.
Nyelvtudás:
Széles skálán terjedő tudásommal lelkes segítőd leszek a vállalkozásodban. Profi kép- és videós anyaggal tudlak ellátni, valamint egyedi szövegekkel, de a monoton, szárazabb munkát is rám bízhatod. Fő az alaposság.
Nyelvtudás:
Menu:
Kapcsolat:
Copyright 2022 – Minden jog fenntartva | Adatkezelési tájékoztató | Impresszum
A Smart Angel® bejegyzett védjegyoltalom alatt álló márkanév.