Adrien 

Adrien vagyok, képzett virtuális online marketing asszisztens. Több éves vezetői és adminisztrációs tapasztalattal rendelkezem. Megbízható, hatékony és rugalmas munkavégzésemmel szeretnélek támogatni céljaid elérésében.

Posztolás közösségi médiára
Marketing statisztikák készítése
Webshop termékek frissítése
Megrendelések kezelése
Prezentáció készítés
Képzési anyagok összeállítása
Pályázatfigyelés
Ügyfélszolgálati emailek kezelése
WordPress oldalak módosítása
Kisebb képszerkesztés
Kisebb videó vágás
Pénzügyi asszisztencia
Személyi asszisztencia
Helyesírás-ellenőrzés
Telemarketing
Követelés behajtás
Ügyfélszolgálati telefonok kezelése
Személyes irodai jelenlét
Angol: alapfok
Részletesebben:

Középfokú angol nyelvvizsgával rendelkezem. Az angol nyelvet régebben írásban és szóban is aktívan használtam, viszont az utóbbi 3 évben nem volt alkalmam napi szinten alkalmazni. Ez idő alatt főleg szakmai cikkek, továbbá angol nyelvű könyvek olvasása során találkoztam az angol nyelvvel. Szükség szerint szintre hozható.

Rugalmas munkaidőben, de általában hétköznap 9:00 és 16:00 között dolgozom. Alkalmanként, megbeszélés alapján, felár ellenében hétvégi munkavégzést is vállalok. Felárak: Hétvégi és S.O.S munka 4500 Ft/óra.

Kedves Érdeklődő!

Adrien vagyok, képzett virtuális online marketing asszisztens. Kérlek olvasd el részletesebb bemutatkozómat, hogy jobban megismerhess.

Több éves vezetői és adminisztrációs tapasztalattal rendelkezem. Munkámat precizitás, pontosság, elhivatottság és maximális odafigyelés jellemzi.

Eddigi munkáim során feladataim közé tartozott:
• szakmai és közösségépítő programok, konferenciák szervezése
• külső partnerekkel való kapcsolattartás
• pályázatírás, pályázati dokumentáció készítése és a kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátása, költségvetési terv készítése, beszámolók megírása
• népszerűsítési feladatok ellátása, kiadvány szerkesztés
• szakmai konferenciákon való részvétel, prezentációk készítése, előadások megtartása
• jelentések készítése
• panaszkezelés
• humán erőforrás biztosítása
• oktatási anyagok elkészítése, dolgozók oktatása
• rendszerek működésének ellenőrzése, azzal kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása, a rendszerelemek gyenge
pontjainak megtalálása, megoldások keresése

Vállalkozásod egyre sikeresebbé válásával egyenesen arányosan nő az unalmasabb adminisztrációs és egyéb elvégzendő rutin feladatok száma is, melyek beárnyékolják mindennapjaidat és elvonják a figyelmedet a kulcsfontosságú feladatokról. Elgondolkodtál már azon mennyivel sikeresebb lehetnél, mennyivel több időd lenne, ha csak a lényegre figyelnél? Mennyivel több szabadidőd lehetne, ha a rutin feladatokat képzett asszisztensre bízhatnád? Kikapcsolódhatnál, ezzel is elősegítve a kreativitás növelését, a komplikált helyzetek hatékonyabb menedzselését.

Célom, hogy a megjelölt feladatok átvállalásával hatékonyan segíthesselek álmaid elérésében.

Gyorsan tanulok, jó csapatjátékos vagyok és kiváló a problémamegoldó képességem. Munkámat lelkiismeretesen végzem. A feladataim elvégzéséhez szükséges befektetett munkaidőről minden hónapban pontos kimutatást készítek.

Amennyiben szeretnél velem dolgozni, kérlek jelentkezz a lenti űrlap kitöltésével, hogy megbeszélhessük a további részleteket.

wordpress_logo
elementor-logo
Sales Autopilot
shoprenter-logo
woocommerce-logo
active-campaign-logo
mailchimp-logo
adobe-photoshop-logo2
canva-logo
animoto logo
movavi-logo
toggl-logo
billingo-logo
word_logo
excel_logo
power-point_logo

*E rendszereket az asszisztensek eltérő tudásszinten kezelik. Tehát van, aki asszisztensi feladatokat végez velük, de van, aki komplett rendszereket is tud építeni ezekkel. A részletekről érdeklődj asszisztenseinknél!

30 óra /hó = 119 990 Ft. (Ez 4 000 Ft /óra díjnak felel meg)
40 óra /hó = 157 990 Ft. (ez 3 950 Ft /óra díjnak felel meg)
50 óra /hó = 189 990 Ft. (Ez 3 800 Ft /óra díjnak felel meg)
60 óra /hó = 224 990 Ft. (Ez 3 750 Ft /óra díjnak felel meg)

Hétvégi és SOS munka: 4 500Ft /óra

A fenti összegek alanyi ÁFA mentesek.

Írásos szerződéskötés szükséges, mely mindkettőnk számára korrekt együttműködést biztosít.
Fizetés minden hónapot követő 10-ig átutalással.
A felmondási idő 15 nap.
A havidíjban foglalt óraszámok havonta módosíthatóak, ha a szabad kapacitásom éppen lehetővé teszi.

A kategóriákra kattintva hasonló asszisztensek között kereshetsz.

Vedd fel a kapcsolatot Adriennel!

Várhatóan havonta hány munkaórát igényelsz?1
1 A havi min. 30 órát azért találtuk ki, hogy az asszisztenseinknek egyszerre max. 4-5 ügyfele legyen és ne forgácsolódjon szét a figyelmük. Így maximális odafigyeléssel tudnak dolgozni. Ennél kisebb óraszámot nem tudunk vállalni. Köszönjük a megértésed.

Miért válassz Smart Angel asszisztenst?

Ellenőrzött asszisztensek

Minden asszisztensnek kötelező képzésen részt vennie, vizsgát tennie, interjún részt vennie és szabályos vállalkozással rendelkeznie.

Adatbiztonság

Minden asszisztens kap adatbiztonsági képzést, ezért ügyelnek a jelszavas védelemre, vírusvédelemre, adataid rendszeres mentésére, és sosem küldözgetnek jelszavakat emailben.

Folyamatos támogatás

Mi az asszisztenseket nem csak listázzuk egy weboldalon, hanem folyamatosan támogatjuk a munkájukat és képezzük őket.

További asszisztensek:

Gréta

2016 óta dolgozom adminisztratív területen, elsősorban jogi ügyintézésben van tapasztalatom. Szeretek írni, szövegeket fogalmazni, de szívesen végzek kreatív tevékenységet, például kép- és videószerkesztést is.

Az alábbi feladatokban tudok segíteni: Blogcikk írás, Hírlevél írás, Posztolás közösségi médiára, Marketing statisztikák készítése, Webshop termékek frissítése, Megrendelések kezelése, Prezentáció készítés, Képzési anyagok összeállítása, Ügyfélszolgálati emailek kezelése, WordPress oldalak módosítása, Kisebb képszerkesztés, Kiadványszerkesztés, Kisebb videó vágás, Pénzügyi asszisztencia, Személyi asszisztencia, Jogi asszisztencia, Helyesírás-ellenőrzés

Nyelvtudás:

Angol: középfok,
virtuális asszisztens Kati

Kati

Vállalkozók / cégek munkájának segítésével foglalkozom. Pénzügyi tapasztalattal rendelkezem, évekig ezen a területen dolgoztam. Ezen túl, erősségeim a közösségi média kezelés, cikk és hírlevél írás, statisztikák készítése.

Az alábbi feladatokban tudok segíteni: Blogcikk írás, Hírlevél írás, Posztolás közösségi médiára, Marketing statisztikák készítése, Webshop termékek frissítése, PPC fiók kezelés (Facebook), Megrendelések kezelése, Prezentáció készítés, Pályázatfigyelés, Ügyfélszolgálati emailek kezelése, WordPress oldalak módosítása, Sales Autopilot rendszerépítés, Kisebb képszerkesztés, Kisebb videó vágás, Pénzügyi asszisztencia, Kisebb fordítási feladatok

Nyelvtudás:

Angol: középfok,

Emőke

Széles skálán terjedő tudásommal lelkes segítőd leszek a vállalkozásodban. Profi kép- és videós anyaggal tudlak ellátni, valamint egyedi szövegekkel, de a monoton, szárazabb munkát is rám bízhatod. Fő az alaposság.

Az alábbi feladatokban tudok segíteni: Blogcikk írás, Hírlevél írás, Posztolás közösségi médiára, Marketing statisztikák készítése, Webshop termékek frissítése, PPC fiók kezelés (Facebook), PPC fiók kezelés (Google Ads), Megrendelések kezelése, Prezentáció készítés, Képzési anyagok összeállítása, Ügyfélszolgálati emailek kezelése, Ügyfélszolgálati telefonok kezelése (korlátozottan), WordPress oldalak módosítása, Egyszerűbb Wordpress weboldal készítése, Komplex Wordpress weboldal készítése, Kisebb képszerkesztés, Haladó képszerkesztés, Kiadványszerkesztés, Kisebb videó vágás, Haladó videó vágás, Pénzügyi asszisztencia, Személyi asszisztencia, Helyesírás-ellenőrzés

Nyelvtudás:

Angol: alapfok,
Német: alapfok,