Végre lekerülhetnek a válladról az adminisztratív és marketinges rutinfeladatok, így felszabadulhat rengeteg időd és energiád!
Várhegyi Orsolya
Virtuális asszisztens,
a Smart Angel alapítója
Mindenki kötelezően részt vesz egy általunk összeállított, alapos marketing assisztens képzésen, ahol 29 féle marketing feladatot és 16 szoftver kezelését tanulják meg.
A rendszerünkbe való bekerüléshez elméleti-, és gyakorlati vizsgán, valamint interjún is meg kell felelni. Így biztosítjuk, hogy kiváló munkaerőt tudjunk közvetíteni.
Ha az igényeidhez passzoló asszisztens rendelkezik szabad kapacitással, akkor egy gyors szerződéskötés után akár azonnal elkezdhet neked dolgozni.
Vállalkozóként kevés dolog tud jobban az őrületbe kergetni, mint a felgyülemlő millió apró rutinfeladat,
amik elvonják a figyelmedet a lényegről? Pedig Te inkább a nagy képre és a fontos dolgokra összpontosítanál.
Ha van egy sikeres vállalkozásod, az klassz dolog, de jönnek vele a számlázási, adminisztrálási, hírlevél írási, FB posztolásai, prezentáció készítési, stb. feladatok, amik mohó szörnyként felzabálják az idődet.
Végre beértek az erőfeszítéseid és a megrendeléseid rekordokat döntenek? Az ügyfelek egymásnak adják a kilincset? Ehhez gratulálok, de tapasztalatból tudom, hogy ezzel sajnos a teendők is elszabadulnak.
Alkalmazottat felvenni drága, rugalmatlan és akár 10 féle költséggel is járhat. Virtuális asszisztenst viszont gyorsan, rugalmasan és egyetlen óradíjas költséggel alkalmazhatsz.
Smart Angel alapító
Szia, Várhegyi Orsolya vagyok, a Smart Angel alapítója.
10 éve dolgozom sikeres vállalkozóknak, és segítem őket azzal, hogy leveszem a vállukról a háttérfeladatokat. A Smart Angelt 3 éve alapítottam, de hamar annyi ügyfelem lett, hogy már nem győztem. Ezért elkezdtem asszisztenseket tanítani, hogy besegíthessenek.
Mára több, mint 300-an végezték el a képzésemet és a legjobbak közül tucatnyian csatlakoztak hozzám, hogy segítsenek rendet tenni sikeres kisvállalkozók életében. Többféle tapasztalattal, többféle nyelvtudással, és megbízható, pontos, kedves, mosolygós, kreatív és talpraesett személyiséggel támogatjuk ügyfeleinket.
Ha neked is jól jönne egy ilyen támogatás, akkor olvass tovább, és ismerj meg pár csapattagot!
Virtuális marketing asszisztens
Virtuális marketing asszisztens
Virtuális marketing asszisztens
Virtuális marketing asszisztens
Google PPC szakember és webes kivitelező
és még több tucat segítőkész asszisztens közül választjuk ki azt, aki a legjobb segítséged lehet.
A kijelölt asszisztenssel közvetlenül fogsz szerződni megbízási jogviszonyban.
Nem lenne klassz? Nem változtatna az életeden drasztikusan, ha felszabadulna ennyi időd és figyelmed is?
Sikeresebb lennél, mint valaha?
Több nagy üzletet tudnál kötni. Beindulna végre a marketinged. Több időd és figyelmed jutna olyan kampányokra és stratégiai dolgokra, amik igazán számítanak. Felkészültebben és kipihentebben mennél tárgyalni, ami meg is látszana az eredményeken.
Hazaérnél végre vacsorára és a hétvége újra a pihenésé és a családé lenne?
Újra beleférne az idődbe a pihenés, vakáció, barátok, sport, család. Végre lenne időd kulturáltan enni, és nem csak rohanva bekapni valami egészségtelen vackot. Megismerne a gyereked, sőt örömmel szaladna hozzád, amikor csak meglát, hiszen minőségi időt tudsz vele is tölteni.
Az email fiókodba rendezett és megválaszolt üzenetek fogadnának?
Neked pedig csak pár fontos emaillel kellene foglalkoznod, mivel a többit már megoldottuk helyetted precízen, pontosan és időre.
Végre lenne időd a nagy ötleteiddel foglalkozni?
Sok ügyfelünk tapasztalja, hogy miután felszabadul az agya a sok háttér feladattól, hirtelen kreatívabb lesz, és előkerülnek rég elfelejtett, de mégis briliáns ötletei, amiket végre megvalósíthat.
Hanem virtuális online asszisztens is segíthet neked, távolról, kiszámítható óradíjon.
Na de milyen feladatokat vállalunk? Olvass tovább és megtudod!
Mostantól elég lesz csak kigondolnod, hogy mit szeretnél, és egy Smart Angel virtuális marketing asszisztens megvalósítja az alábbi területek bármelyikén:
Asszisztenseinkre bízhatod az oldalaid módosítását, szöveged átírását, helyesírás ellenőrzést, képek cseréjét, árak módosítását, stb.
Lehet szó bejegyzés ötletek kigondolásáról, megírásáról, képszerkesztésről. A jóváhagyásod után pedig a kiposztolásáról.
Asszisztenseink vállalnak hírlevél írást, formázást és sokféle rendszerbe képesek be is időzíteni számodra, pl: Active Campaign, Sales Autopilot, stb.
Asszisztenseink vállalnak blogcikk írást, formázást és WordPress rendszerbe fel is töltik. A jóváhagyásod után pedig ki is publikálják.
Termékek feltöltése, törlése, módosítása, készletek frissítése Shoprenter és WooCommerce rendszerekbe.
Ha a megrendelésekkel bármilyen manuális munka van (pl: számlázás, továbbítás, időpont egyeztetés), akkor is számíthatsz ránk.
Számíthatsz asszisztenseinkre kisebb retusálási, felirat ráhelyezési, átméretezési, háttér eltávolítási vagy egyéb átalakítási feladatokban.
Asszisztenseink segíthetnek videó vágás, felirat ráhelyezés, zene alákeverés vagy áttünések beillesztési feladataiban.
Legyen szó látogatottsági, hirdetés eredményességi, hírlevél megnyitási vagy bármely egyéb statisztikáról.
Teljes körű hirdetési fiók kezelés, hirdetések elkészítése és folyamatos optimalizálása.
(Külön árajánlat alapján)
Bankkártya változások intézése, válaszolás tagok kérdéseire, számlázás, stb.
Cashflow kimutatás, bevételi nyilvántartás, vagy bármely egyéb pénzügyi nyilvántartás vezetése.
Csak írd meg vázlatosan a gondolataidat, és varázsütésre látványos prezentációt készítünk belőle.
Kidolgozzuk a tipikus kérdésekre a választ, és onnantól elfelejtheted az email áradatot, mert megválaszoljuk őket helyetted.
Legyen szó blogról, FB csoportról, vagy Youtube csatornáról, a kultúrált kommentek érdekében szükség lehet moderálásra.
Számlák kiállítása, elküldése a vevőknek, fizetési határidők nyomon követése. (Követelés behajtást nem vállalunk)
Például lista gyűjtés a konkurensekről, vagy lehetséges vevőkről, partnerekről.
Vevői és szállítói számlák, banki kivonatok, egyéb bizonylatok, kimutatások összekészítése könyvelő számára.
Nem csak általános- és marketing asszisztensi feladatokat tanítunk a Smart Angeleknek, hanem megfelelő hozzáállást, szoftverek kezelését és aktuális marketing trendeket is.
Minden Smart Angel asszisztensnek elméleti teszten, gyakorlati feladatok tucatjain és interjún kell bizonyítania, mielőtt a Te feladataidat rábízzuk.
Külsős asszisztensek nem regisztrálhatnak, nincs manipulálható értékelési rendszer, sem kamu adatlapok, mint más közvetítő oldalakon.
Mi saját kezűleg ellenőrizzük, hogy mindenki valódi, képzett, számlaképes és szerződéses vállalkozói viszonyra alkalmas.
Tudjuk, hogy az adataid kincset érnek, ezért minden asszisztensünk adatbiztonsági képzést is kap. A laptopjaikat jelszó védi, nem küldenek bizalmas belépési információkat emailben, és az adataidat biztonságos felhő tárhelyre is mentik. Asszisztenseinknél biztos kezekben vagy.
Smart Angel asszisztenseink értenek az alábbi szoftverekhez:
E rendszereket a Smart Angelek eltérő tudásszinten kezelik. Tehát van, aki asszisztensi feladatokat végez velük, de van, aki komplett rendszereket is tud építeni ezekkel.
A konkrét igényeid alapján megkeressük a neked legjobban megfelelő asszisztenst.
Idegen nyelvű asszisztenciára is szükséged van? Egyes asszisztenseink többféle nyelvtudással rendelkeznek (akár anyanyelvi szinten is).
Egyes asszisztenseink a fenti képesítéseken túl, speciális jártassággal is rendelkeznek, így rutinosan segítenek az alábbi típusú cégeknek:
Miután lekerülnek a válladról az ólomként rádnehezedő háttérfeladatok, újra felszabadult leszel. Jobban fogsz tudni fókuszálni, több energiád lesz a fontosabb teendőkre, és sikeresebb lehetsz, mint valaha.
Hamarabb fogsz hazaérni, több időd lesz a családodra, hobbidra, sportra, és egy ilyen kiegyensúlyozottabb élettel sokkal kevesebbet fogsz stresszelni is.
A virtuális asszisztensi szolgáltatás havi fix óradíjas, kiszámítható költségkeretű csomagokból áll, megbízási jogviszonyban.
Így nem kell törődnöd az alábbi költségekkel és teendőkkel:
Egy klasszikus alkalmazott minden fenti költségével és problémájával akár 400 000 Ft-odba is kerülhet havonta.
De egy virtuális asszisztens ennek a töredékéért tud neked segíteni, és megspórolni az összes fenti költséget és problémát.
Az alábbi havi rendszeres csomagajánlatok közül tudsz választani.
Nagyobb csomagra van igényed?
3 750 Ft / óra díjjal bármely nagyobb csomag kialakítható.
A fenti árak alanyi ÁFA mentes összegek, így nem kell ÁFA-t fizetned rájuk.
A Google Ads fiókkezelés külön árajánlat alapján történik.
Ezeket a minimum csomagokat azért így találtuk ki, hogy az asszisztenseknek egyszerre maximum 4-5 ügyfele legyen,
és ne forgácsolódjon szét a figyelmük. Így mindig maximális figyelemmel tudnak lenni mindenki iránt.
Az asszisztensed otthonról virtuálisan dolgozik neked, ráadásul óradíjas elszámolással. Honnan tudhatod, hogy nem csak ellógja-e a munkaidőt vagy csak fele időben dolgozik?
Nos azért szűrjük ilyen alaposan az asszisztenseket (képzéssel, vizsgával és interjúval), hogy bátran megbízhass bennük. A jó hírem pedig, hogy a kezdeti félelmek után minden ügyfél nyugodtan hátradőlt, és belátta, hogy dolgozik az asszisztense, mint a kisangyal (innen a Smart Angel név is 🙂 és gyakran rövidebb idő alatt megcsinálja a kért feladatokat, mint azt gondolnád. A csomagodban foglalt órákról pedig pontos kimutatást kapsz minden hó végén. És ha ez sem lenne elég, akkor olvasd el a garanciánkat lent!
100% figyelem
Mivel egy asszisztensnek egyszerre maximum 4-5 ügyfele van, ezért mindenkire kellő figyelmet tud fordítani. Nem szóródik százfelé a figyelme, így mindig számíthatsz rá.
100% ellenőrzés
Az asszisztensek komoly ellenőrzési folyamaton esnek át, képzést kapnak, vizsgát tesznek és interjún is meg kell felelniük, mielőtt kiközvetítjük neked.
100% megbízhatóság
Tudjuk, hogy egy virtuális asszisztenssel szemben nagyobb bizalom szükséges, hiszen távolból dolgozik úgy, hogy nem látod. Ezért is válogatjuk meg az asszisztenseket és készíttetünk mindenkivel havi kimutatást a ledolgozott órákról.
Töltsd ki az űrlapot, és írd le a feladatokat olyan részletesen, amilyen részletesen csak tudod. Minél részletesebb leírást adsz a munkáról, annál könnyebben tudjuk a megfelelő asszisztenst közvetíteni, és annál gyorsabban tudunk nekikezdeni a közös munkának.
A leírásod alapján megkeressük a számodra legjobb asszisztenst azok közül, akinek van még annyi szabad kapacitása, amennyire szükséged van.
A kijelölt asszisztens felveszi veled a kapcsolatot 1-3 munkanapon belül. Segít lebonyolítani a szerződéskötést és már indulhat is a munka.
Vagy fel is hívhatod az ügyfélszolgálatunkat:
Munkanapokon 09:00 és 16:00 óra között
Általában hétköznap 9-től 17 óráig dolgozik egy asszisztens. Ez idő alatt tudod elérni és feladatokat bízni rá. De egyes asszisztensek eltérő munkarendben is dolgozhatnak.
Van egy általános írott szerződés, mely biztosít mindkettőnket arról, hogy pontosan azt nyújtjuk és kapjuk, amiben megegyeztünk. Ezt szükséges aláírnod a munka kezdése előtt.
Jelenleg csak havi rendszeres feladatokkal rendelkező ügyfeleket tudunk vállalni. Sajnos kisebb, eseti projekteket nem.
Nem kötünk ki hosszútávú szerződési időt. Sőt a csomagodban foglalt óraszámokat is rugalmasan változtathatod hónapról-hónapra (ha ezt az asszisztens kapacitása lehetővé teszi). A felmondási idő pedig 15 nap.
Alap esetben minden tárgyhónapot követő hó 10-ig átutalással. De egyes asszisztensek előre fizetést is kiköthetnek.
Menu:
Kapcsolat:
Fizetési szolgáltatónk a Barion:
Copyright 2022 – Minden jog fenntartva | Adatkezelési tájékoztató | ÁSZF | Impresszum
A Smart Angel® bejegyzett védjegyoltalom alatt álló márkanév.